Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa?

Vierailija
09.03.2021 |

Ollessani yksin elämäni on vain sellaista turhan panttina olemista. Tarvitsen jonkun toisen ihmisen jonka eteen voisin tehdä asioita, jotta tuntisin jonkinlaista merkitystä olemassaololleni. Esim. elokuvia en pysty katsomaan yksin, vaan mieluiten aina jonkun toisen kanssa. En tunnu pystyvän ajatella asioita ollenkaan siltä kantilta, mitä itse haluaisin ja mikä olisi itselleni parasta. Esim. olen täysin kypsä tähän paikkakuntaan, mutta muutosta ei tule mitään koska en tiedä missä muualla haluaisin asua. Mutta jos vaikkapa nyt jonkun kivan tyypin tapaisin nettitreffeissä toiselta paikkakunnalta, niin heti tulisi muuttamisintoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huonolta itsetunnolta. Minkä ikäinen olet? Opiskeletko tai käytkö töissä? Harrastatko jotain?

Vierailija
2/3 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa mistä moinen johtuu. Liittyisikö se jotenkin lapsuuteen? Esim. vaativat vanhemmat? Tai oletko joutunut ottamaan paljon vastuuta muiden hyvinvoinnista, esim. vahtimalla pikkusisaruksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin päättää puolestasi: muuta Hämeenlinnaan tai Jyväskylään. Rupea harrastamaan tietokone- tai konsolipelaamista. Ala opiskella ja etsi työtä. Saat aikasi kulumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä