Miksi nenärengasta kutsutaan "koruksi" koska se vaan rumentaa kenen tahansa naamaa?
Se ei ole mikään koru. Eikö sen voimaantumisen voisi hoitaa jollain muulla tapaa kun tekemällä itsestään vastenmielisen näköisen?
Kommentit (34)
Hyrr. niin epähygienisen näköisiä.
Kun pakkasella lima valuu nenästä, ja tekee renkaasta kuorrutetun donitsin, niin onhan se TAIDETTA.
Vierailija kirjoitti:
Nenärenkaasta tulee mieleen välittömästi RÄKÄ.
Sonnia on helpompi hallita kun sillä on nenärengas.
Kyllä esim intialaisille naisille sopii nenäkoru todella hyvin. Ja kai se riippuu vähän korun koosta ja sijainnista. Maku asioita tietty, mutta itse tykkään. Tosin korua ei ole ollut yli kymmeneen vuoteen... pitäisköhän laittaa takaisin :P
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esim intialaisille naisille sopii nenäkoru todella hyvin. Ja kai se riippuu vähän korun koosta ja sijainnista. Maku asioita tietty, mutta itse tykkään. Tosin korua ei ole ollut yli kymmeneen vuoteen... pitäisköhän laittaa takaisin :P
Laita! Nenäkoruja ei ole koskaan liikaa ja se myös kaunistaa kaikenmoiset kasvot. Ihanaa katseltavaa kun naiset hillitysti koristelevat itseään koruilla.
Vierailija kirjoitti:
Hyrr. niin epähygienisen näköisiä.
Todella, näinä aikoina varsinkin.
En vaan ymmärrä arvostelioita. Ihan sama mitä kelläkin on
työkaverillani naisihminen 4 lasta hommasi sen nenäänsä.
Kyllä meni aamukahvit väärään kurkkuun.
En voi ymmärtää mitä päässä liikkuu (liikkuuko mitään?)
kun sellasen vapaa-ehtoisesti hommaa nenäänsä ?!
En käsitä muten se nenäkorruni vaikuttaa räkääni.
ei siihen mitään räkää kiinni jää. Minulla on pieni tappi nenän sivulla ja minusta se on kivan näkoinen miksi välittäisin sinun mielipiteestäsi
Voi kuule olet kateellinen kuitenkin. Mulla on kolme timanttia myös nenässä.
Kantajahan ei sitä itse näe ( ellei ole kierot silmät :) ), joten tuskin häntä haittaakaan , mutta katsojalle on lähinnä bakteeripesä . Lävistää nyt limakalvoaluetta- ei viisasta.
ehtona teini tiineenä ohjelmaan pääsylle
Intialaiseen kulttuuriin voi nenärengas kuuluakin ja heillä usein on kauniit sirot kasvot.
Laita nyt sitten rengas suomalaiseen valkoseen pyöreeseen lärviin 😂🤣😜😆😝
Oletko miettinyt että ehkä sen ei ole tarkoitus olla kaunis.
Ehkä sen halutaan toimia pelotteena ja herättää kauhua ja pahennusta ?