Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! onko teillä joitain tiettyjä ulkonäköpiirteitä, joista pidätte miehessä?

Vierailija
09.03.2021 |

Eli onko teillä mitään ulkonäköihanteita? Mitä ne ovat?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät suorat hampaat, vaalea väritys, hoikkuus ja karvaton naama.

Vierailija
22/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miellyttävät ystävälliset silmät, silmälasit, pörröiset hiukset, vaaleus, hoikkuus, ystävällinen kehonkieli. Pahoittelen esineellistämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Katsos kun se on se luonne ja käytös. En käsitä miten pinnallinen pitää olla, että innostuu jostain hiusten väristä.

Mä kiinnostun vain ihmisestä, joka käyttäytyy hyvin ja on lämmin ja älykäs.

Muu tympii ulkonäöstä riippumatta.

Voi olla järkytys ap, mutta me naiset emme ole homogeeninen massa. Me jokainen olemme yksilöitä. Vähän kuin te miehetkin.

Vierailija
24/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun kaikilla on maski niin ainut vaatimus on hoikkuus. Samaa mitä naisiltakin vaaditaan.

Vierailija
25/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Katsos kun se on se luonne ja käytös. En käsitä miten pinnallinen pitää olla, että innostuu jostain hiusten väristä.

Voi olla järkytys ap, mutta me naiset emme ole homogeeninen massa. Me jokainen olemme yksilöitä. Vähän kuin te miehetkin.

Samoin ajattelen, se on se persoona, luonne, käytös, joka sytyttää. Tottakai ulkonäössä täytyy olla jotain myös, mutta ei mulla ainakaan oo mitään yhtä suosikkia. Yksi ulkoinen tekijä on ääni, se saa syttymään jos on oikeanlainen. Kerran yhdellä nörttipojalla kassalla oli niin ihana ääni että menin hetkellisesti sekaisin. Ulkonäöllisesti kundi oli ihan tavis, mutta ääni oli silkkaa hunajaa. :D

Miehen katse merkitsee paljon myös.

Vierailija
26/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kaikilla tapailemillani miehillä on ollut samantyylinen tukka. Ylipäätään ”tukkamiehet” sytyttää, en pidä kaljuista.

Hyvät hampaat on myös mulle tärkeät.

Vierailija
27/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset ja siniset/vihreät silmät. :)

Vierailija
28/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheat hiukset, kauniit / kiltit silmät, ei partaa, leveät hartiat, hyvä peppu.

Vierailija
29/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, brunette isohko mies jolla on parta ja kiltit silmät :)

Vierailija
30/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset ja ruskeat silmät, vähän vinot silmät ovat kivat (tyyliin Antti Tuisku, muuten en ole mikään fani), pituutta enemmän kuin mulla (eli yli 170 cm, aika monella miehellä on pituutta yli tuon), hoikka tai normaali, ei bodari

Toisaalta pidän myös vaalea viikinki -tyylisestä miehestä (Ragnar Lohtbrokin esittäjä, Kurt Cobain esim.) ehkä enemmän pidän kuitenkin tummista miehistä (mutta suomalaista alkuperää olevista). Itselläni on siniset silmät ja tummanvaaleat hiukset.

Vierailija
31/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta. Monet punapäiset on 🤤 Vahvat käsivarret.

Vierailija
32/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ratkaisee, mutta mun katse jää kiinni ruskeatukkaisiin leveäharteisiin miehiin. Ääni saa olla matala.

Vierailija
33/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää iso nenä, pieni leuka paljon enemmän mitä pieni nenä, iso leuka. Myös miehen silmillä on iso merkitys. Miehellä pitää olla ystävälliset ja nauravat silmät eikä mikään voi rakastavan miehen katsetta. Olen ihan hullaantunut oman miehen silmien naururyppyihin.

Vierailija
34/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku tuli ulkonäkökeskusteluun puhumaan luonteesta. Booooooriiiing!

Vierailija
35/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen kliseisyyttä, mutta miesihanteeni on tosi pitkä ja leveäharteinen, pitkäjalkainen ns. raamikas mies. Hiusväri mieluiten keskiruskea ja lyhyt malli, kiltit silmät on tärkeät eikä mikään suupaltti, vaan rauhallinen ja mielellään voi olla vähän mahaakin. Tärkein kuitenkin on miehekäs ja rauhallinen sekä turvallinen olemus. Suomessa on paljon tällaisia miehiä, eteläisistä maista ei juuri koskaan löydy hyvännäköistä omaan makuuni mitä olen katsellut. 

Vierailija
36/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, hyvin muodostunut leuka, kapeat kasvot. Pitkät jalat, normaali kokoisuus.

Vierailija
37/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälliset silmät ja hyväntahtoinen ilme ja olemus. Vaaleus on aina ollut se, minkä ajattelen miellyttävän eniten, mutta käytännössä muut kuin ulkoiset seikat ajavat tämänkin ohi mennen tullen - eli kiva tumma mies miellyttää enemmän kuin ilkeä vaalea.

Vierailija
38/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus mielellään yli 180. Ja hoikka tai normaalipainoinen. Läskin kanssa en pystyisi sextailemaan. Koulutettu, rauhallinen ja hyväkäytöksinen. Kaikki "äijäily" yököttää. Mitään mies- Tuksua en halua.

Vierailija
39/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa oli kesällä viereisessä pöydässä skottimies ja iski kyllä jostain liskoaivoista pakottava tarve saada se sänkyyn. No, olin oikeasti kyllä ihan onnellisesti varattu joten piti vain hillitä itsensä. Mutta oli se kuuma.

Vierailija
40/43 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni leuka, pehmeät piirteet, paksut huulet, isot korvat, mieluummin mahakas kuin hoikka, mutta mieluummin hoikka kuin jokin muskelimasa.

näistä minä tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän