Naiset! onko teillä joitain tiettyjä ulkonäköpiirteitä, joista pidätte miehessä?
Eli onko teillä mitään ulkonäköihanteita? Mitä ne ovat?
Kommentit (43)
Minua miellyttävät ystävälliset silmät, silmälasit, pörröiset hiukset, vaaleus, hoikkuus, ystävällinen kehonkieli. Pahoittelen esineellistämistä.
Ei ole. Katsos kun se on se luonne ja käytös. En käsitä miten pinnallinen pitää olla, että innostuu jostain hiusten väristä.
Mä kiinnostun vain ihmisestä, joka käyttäytyy hyvin ja on lämmin ja älykäs.
Muu tympii ulkonäöstä riippumatta.
Voi olla järkytys ap, mutta me naiset emme ole homogeeninen massa. Me jokainen olemme yksilöitä. Vähän kuin te miehetkin.
Nykyään kun kaikilla on maski niin ainut vaatimus on hoikkuus. Samaa mitä naisiltakin vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Katsos kun se on se luonne ja käytös. En käsitä miten pinnallinen pitää olla, että innostuu jostain hiusten väristä.
Voi olla järkytys ap, mutta me naiset emme ole homogeeninen massa. Me jokainen olemme yksilöitä. Vähän kuin te miehetkin.
Samoin ajattelen, se on se persoona, luonne, käytös, joka sytyttää. Tottakai ulkonäössä täytyy olla jotain myös, mutta ei mulla ainakaan oo mitään yhtä suosikkia. Yksi ulkoinen tekijä on ääni, se saa syttymään jos on oikeanlainen. Kerran yhdellä nörttipojalla kassalla oli niin ihana ääni että menin hetkellisesti sekaisin. Ulkonäöllisesti kundi oli ihan tavis, mutta ääni oli silkkaa hunajaa. :D
Miehen katse merkitsee paljon myös.
Jostain syystä kaikilla tapailemillani miehillä on ollut samantyylinen tukka. Ylipäätään ”tukkamiehet” sytyttää, en pidä kaljuista.
Hyvät hampaat on myös mulle tärkeät.
Tummat hiukset ja siniset/vihreät silmät. :)
Tuuheat hiukset, kauniit / kiltit silmät, ei partaa, leveät hartiat, hyvä peppu.
Joo, brunette isohko mies jolla on parta ja kiltit silmät :)
Tummat hiukset ja ruskeat silmät, vähän vinot silmät ovat kivat (tyyliin Antti Tuisku, muuten en ole mikään fani), pituutta enemmän kuin mulla (eli yli 170 cm, aika monella miehellä on pituutta yli tuon), hoikka tai normaali, ei bodari
Toisaalta pidän myös vaalea viikinki -tyylisestä miehestä (Ragnar Lohtbrokin esittäjä, Kurt Cobain esim.) ehkä enemmän pidän kuitenkin tummista miehistä (mutta suomalaista alkuperää olevista). Itselläni on siniset silmät ja tummanvaaleat hiukset.
Parta. Monet punapäiset on 🤤 Vahvat käsivarret.
Luonne ratkaisee, mutta mun katse jää kiinni ruskeatukkaisiin leveäharteisiin miehiin. Ääni saa olla matala.
Minua viehättää iso nenä, pieni leuka paljon enemmän mitä pieni nenä, iso leuka. Myös miehen silmillä on iso merkitys. Miehellä pitää olla ystävälliset ja nauravat silmät eikä mikään voi rakastavan miehen katsetta. Olen ihan hullaantunut oman miehen silmien naururyppyihin.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku tuli ulkonäkökeskusteluun puhumaan luonteesta. Booooooriiiing!
Pahoittelen kliseisyyttä, mutta miesihanteeni on tosi pitkä ja leveäharteinen, pitkäjalkainen ns. raamikas mies. Hiusväri mieluiten keskiruskea ja lyhyt malli, kiltit silmät on tärkeät eikä mikään suupaltti, vaan rauhallinen ja mielellään voi olla vähän mahaakin. Tärkein kuitenkin on miehekäs ja rauhallinen sekä turvallinen olemus. Suomessa on paljon tällaisia miehiä, eteläisistä maista ei juuri koskaan löydy hyvännäköistä omaan makuuni mitä olen katsellut.
Pitkä, hyvin muodostunut leuka, kapeat kasvot. Pitkät jalat, normaali kokoisuus.
Ystävälliset silmät ja hyväntahtoinen ilme ja olemus. Vaaleus on aina ollut se, minkä ajattelen miellyttävän eniten, mutta käytännössä muut kuin ulkoiset seikat ajavat tämänkin ohi mennen tullen - eli kiva tumma mies miellyttää enemmän kuin ilkeä vaalea.
Pituus mielellään yli 180. Ja hoikka tai normaalipainoinen. Läskin kanssa en pystyisi sextailemaan. Koulutettu, rauhallinen ja hyväkäytöksinen. Kaikki "äijäily" yököttää. Mitään mies- Tuksua en halua.
Baarissa oli kesällä viereisessä pöydässä skottimies ja iski kyllä jostain liskoaivoista pakottava tarve saada se sänkyyn. No, olin oikeasti kyllä ihan onnellisesti varattu joten piti vain hillitä itsensä. Mutta oli se kuuma.
pieni leuka, pehmeät piirteet, paksut huulet, isot korvat, mieluummin mahakas kuin hoikka, mutta mieluummin hoikka kuin jokin muskelimasa.
näistä minä tykkään.
Hyvät suorat hampaat, vaalea väritys, hoikkuus ja karvaton naama.