Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tunnetko täyttyväsi yhdynnässä, entä mies tunnetko täyttäväsi

Vierailija
09.03.2021 |

Eli miltä naisesta tuntuu kun elin sisällä, siis oletjo halkeamispisteessä vai onko kuin ei mitään tapahtuisi? Mies, tuntuuko tiukalle vai väljälle?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräinen penis ei täytä keskimääräistä vaginaa kyllä millään tavalla. Sen varmaan jokainen seksiä harrastanut ihminen tietää.

Paitsi eräs on poikkeus tässäKIN asiassa ;)

Vierailija
22/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon pillu tulee tuusan täyteen, pituus- ja leveyssuunnassa. Sillä on hyvät ja huonot puolet, mutta siihen on jo tottunut. Mutta vaimo tykkää.

M62

Heh heh, uskoo ken tahtoo näitä sinun juttuja.

Ahistaako. Otan osaa, et ole varmaa koskaan kokenut.  Joskus kertonutkin tänne mittoja.  Minkä sille voi jos vaimolla on pieni tai normaalin kokoinen pillu ja mulla iso. Itse asiassa tuosta syystä aloin saitille kirjoittamaankin. Kaikka shaissea tänne muka isokaluiset kirjoittaa, vaikkei ole oikeasti kokemusta millainen vaikutus ison kalun  "maagisuudella " on seksiin.  Kirjoittanut ennenkin, että kannattaa opetella hyvät suuseksi- ja sormetustaidot niin saa varmiten naisellensa tuotettua orgasmin.  Monien haaveilema ihannekalun koko ei siihen useinkaan yksinään riitä.

M62

Ei ahista, ei. Taitaa sinulla verenpaine nousta kun pitää jatkuvalla syötöllä todistella kalun kokoa ja vaimon tiukkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
24/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen täyttyväni.

M27

Vierailija
25/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon pillu tulee tuusan täyteen, pituus- ja leveyssuunnassa. Sillä on hyvät ja huonot puolet, mutta siihen on jo tottunut. Mutta vaimo tykkää.

M62

Ahistaako. Otan osaa, et ole varmaa koskaan kokenut.  Joskus kertonutkin tänne mittoja.  Minkä sille voi jos vaimolla on pieni tai normaalin kokoinen pillu ja mulla iso. Itse asiassa tuosta syystä aloin saitille kirjoittamaankin. Kaikka shaissea tänne muka isokaluiset kirjoittaa, vaikkei ole oikeasti kokemusta millainen vaikutus ison kalun  "maagisuudella " on seksiin.  Kirjoittanut ennenkin, että kannattaa opetella hyvät suuseksi- ja sormetustaidot niin saa varmiten naisellensa tuotettua orgasmin.  Monien haaveilema ihannekalun koko ei siihen useinkaan yksinään riitä.

M62

Ei ahista, ei. Taitaa sinulla verenpaine nousta kun pitää jatkuvalla syötöllä todistella kalun kokoa ja vaimon tiukkuutta.

Joten tulee mieleen, että mun kommetti liittyi jotenkin käsiteltävään aiheeseen? 

Sun pitää  jatkuvasti soittaa suutaan ja tunnustautua kateelliseksi.  Mulla ei muuten ole verenpaineen tai edes painon kanssa ongelmia, ei kyllä minkään sairaudenkaan.  Sinäkö brutukseni laitat joka mun kommenttiin peukkua alaspäin?  Olen huomannut jo kauan sitten, että ihan sama mitä kirjoittaa, niin takuuvarmasti tulee peukkua alas. 

M62

Vierailija
26/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

M62

Joten tulee mieleen, että mun kommetti liittyi jotenkin käsiteltävään aiheeseen? 

Sun pitää  jatkuvasti soittaa suutaan ja tunnustautua kateelliseksi.  Mulla ei muuten ole verenpaineen tai edes painon kanssa ongelmia, ei kyllä minkään sairaudenkaan.  Sinäkö brutukseni laitat joka mun kommenttiin peukkua alaspäin?  Olen huomannut jo kauan sitten, että ihan sama mitä kirjoittaa, niin takuuvarmasti tulee peukkua alas. 

M62

Juttusi pyörii taukoamatta kalusi koon ympärillä. Vähemmästäkin alkaa ällöttää

Vierailija
27/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

No niinpä, viimeksi haukuttiin naiseksi. ;))))))))

M62

Vierailija
28/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

No niinpä, viimeksi haukuttiin naiseksi. ;))))))))

M62

Onko totuuden kertominen haukkumista?

Vierailija
29/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräinen penis ei täytä keskimääräistä vaginaa kyllä millään tavalla. Sen varmaan jokainen seksiä harrastanut ihminen tietää.

No tän takia tän ketjun aloitin. Miehella ihan normi 15cm ja itse synnyttänyt mut treenannut nainen. Kaksi sormea märkään menee helposti ja enemmänkin kun oikein kiihottunut. Ja meneehän nyrkkikin jopa synnyttämättömän pilluun jos kiihottaa ja kostuttelee tarpeeksi et mietin tuleeko joillekin täyttymyksen tunne jos ei mikään mieletön lerssi? Itselle joskus tuntuu et täyttyy ja joskus ei. Johtuneeko sitten siitä kuinka kovana toinen on.

Vierailija
30/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan täyty ellei tosissaan jännitä lihaksia. Tämä jo 14-vuotiaana. Ja nuorempana sanottiin aina todella tiukaksi.

Vierailija
31/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

M62

Mulla on 18,5 cm pitkä ja ympärysmitta 14,5cm siis juhlakunnossa...

Onko tämä nyt sitten pieni vai iso

Ei ehkä liity suorimmin aiheeseen mutta...

Vierailija
32/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asennosta ja tietysti peniksen koosta. Takaapäin kun sopivasti paukuttaa, niin tuntuu ihan keskivertomuna aika intensiivisesti. Sit taas joissain asennoissa ei niin intensiivisesti. Johtunee siitä, että ne tuntoherkimmät alueet on emättimen etuseinässä ensimmäiset muutamat sentit ja loppuosassa vaaditaan sit kovempaa stimulaatiota että tuntuu. Esim asento, jossa mies makaa kyljellään ja mä oon selälläni jalat sen lantion yli on sellainen, missä tuntuu aika vähän, sillä muna hankaa vaginan sivuseinämää, eikä siellä ole mitään kovin jännää, eikä mies asentonsa takia pääse työntämään painollaan tai kovaa.

Vierailija
33/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran harrastanut seksiä kahden miehen kanssa siten, että molemmat työntyivät yhtä aikaa vaginaan. Ei tehnyt millään tavalla tiukkaa tuokaan, joten siitä varmaan voi päätellä täyttyykö yhdestä (normaalikokoisesta siis). 

Joskus huvikseni olen miettinyt sitä, miksi keskimääräinen penis on niin pieni vaginaan suhteutettuna ja tullut siihen tulokseen, että sillä koolla ei ole merkitystä, kun vagina ymmärtääkseni isolla osalla naisista on aika tunnoton etuosaa lukuunottamatta.

Vierailija
34/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttämisen tunne miehenä on helpoin saavuttaa siten, että nainen on erittäin märkä ja oma kalu "kuiva" (ei tietenkään siten, että ottaisi kipeää). Siitä oooooiiiiiikein hidas ensityöntö ja jatkaa sitä  hitaasti ihan pohjaan saakka ja pitää sen siellä hetken.

Kesken seksin en ainakaan itse tuollaista täyttämisen tunnetta enää koe.

Vierailija
35/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuntuu, että olen täynnä ja mitä kiihoittuneempi olen, sen täydemmältä tuntuu. Kun mies alkaa olla lähellä orgasmia ja turpoaa äärimmilleen, niin tuntuu kuin kiristyisi äärimmilleen.

Vierailija
36/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne

Vierailija
37/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi minun onkin turha yrittää enää naisia. Kun ei riitä koko niin sehän ei riitä. Onnellisia ja naisten suunnalta haluttuja on paksun omistavat miehet. Ainoa millä lopulta on merkitystä.

Vierailija
38/62 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi minun onkin turha yrittää enää naisia. Kun ei riitä koko niin sehän ei riitä. Onnellisia ja naisten suunnalta haluttuja on paksun omistavat miehet. Ainoa millä lopulta on merkitystä.

Sä kuule oot just hyvä! Monet "ison" omistavat ovat niin kuvottavan täynnä itteään ja kaluaan, että itsellä ei kiinnosta yhtään sellaiset itserakkaat miehet. Hei, miehessä on muutakin kuin kalu!! Taitava kieli- ja sormimies vie mennen tullen voiton isokaluisesta kerskujasta... :). Itsellä on nyt normikaluinen, erittäin taitava mies. Exä oli isokaluinen ja hänen koko egonsa pyöri kalunsa ympärillä. En ole jäänyt kaipaamaan ;) eli ei kaikille naisille kalun koko merkkaa mitään.

Vierailija
39/62 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran harrastanut seksiä kahden miehen kanssa siten, että molemmat työntyivät yhtä aikaa vaginaan. Ei tehnyt millään tavalla tiukkaa tuokaan, joten siitä varmaan voi päätellä täyttyykö yhdestä (normaalikokoisesta siis). 

Joskus huvikseni olen miettinyt sitä, miksi keskimääräinen penis on niin pieni vaginaan suhteutettuna ja tullut siihen tulokseen, että sillä koolla ei ole merkitystä, kun vagina ymmärtääkseni isolla osalla naisista on aika tunnoton etuosaa lukuunottamatta.

Voisiko naisetkin jossain vaiheessa ymmärtää, että jos on miehiä eri kokoisia niin on yhtä lailla erikokoisia ja syvyisiä naisten pilluja.  Kama Sutrassa jakoivat kolmeen eri kokoon, sekä miehet, että naiset. Miehet peniksen pituuden mukaan jänis, sonni ja hevonen,  naiset pillun syvyyden mukaan kauris, tamma ja norsu.  Näistä tulee 3 sopusuhtaista ja 6 epäsuhtaista paria.  On selvää, että jos jänis ja norsu nai, niin ei varmasti tunnut miltään. Kama Sutran mukaan matalin liitto, tyhjää täynnä.  Jos hevonen ja kauris nai, niin pilluun ei edes mahdu kokonaan ja on Kama Sutran mukaan korkein liitto ja   varmaan on täyttä. 

Siksi kun naisetkin puhuu kalun koosta, niin kannattaisi aina vain puhua suhteessa omaan pilluun, eikä yleistää. Jos itsellä ei tunnu kannattaisi varmaan etsiä sopivamman kokoinen kalu. Sama juttu jos kalun koko sattuu, eikä mahdu kunnolla. Pillujen koko on ominaisuus, eikä toinen ole toista parempi.  Kumma, että länsimaisessa kulttuurissa puhutaan vain eri kokoisista kaluista. 

M62

Vierailija
40/62 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko naisetkin jossain vaiheessa ymmärtää, että jos on miehiä eri kokoisia niin on yhtä lailla erikokoisia ja syvyisiä naisten pilluja.  Kama Sutrassa jakoivat kolmeen eri kokoon, sekä miehet, että naiset. Miehet peniksen pituuden mukaan jänis, sonni ja hevonen,  naiset pillun syvyyden mukaan kauris, tamma ja norsu.  Näistä tulee 3 sopusuhtaista ja 6 epäsuhtaista paria.  On selvää, että jos jänis ja norsu nai, niin ei varmasti tunnut miltään. Kama Sutran mukaan matalin liitto, tyhjää täynnä.  Jos hevonen ja kauris nai, niin pilluun ei edes mahdu kokonaan ja on Kama Sutran mukaan korkein liitto ja   varmaan on täyttä. 

Siksi kun naisetkin puhuu kalun koosta, niin kannattaisi aina vain puhua suhteessa omaan pilluun, eikä yleistää. Jos itsellä ei tunnu kannattaisi varmaan etsiä sopivamman kokoinen kalu. Sama juttu jos kalun koko sattuu, eikä mahdu kunnolla. Pillujen koko on ominaisuus, eikä toinen ole toista parempi.  Kumma, että länsimaisessa kulttuurissa puhutaan vain eri kokoisista kaluista. 

M62

No mutta eihän se syvyys ole kuin yksi suunta pillussa. Jos mua pantaisi 20 cm sukkaapuikolla, niin varmasti ottaisi päädyssä kipeästi vastaan, mutta en mä siitä "täyttyisi". Jokaisella naisella sen reijän perimmänen funktio pn kuitenkin sama ja se funktio vaatii se, että sieltä mahtuu tulemaan sellainen puolimetrinen ja nelikiloinen mötkäle ulos. Ei edes kaksi keskivertopenistä mene lähelle noita mittoja, joten kyllä siellä pillussa on sitä venymispotentiaalia sen verran, että aika harvalle normimuna on mitenkään rajoja koetteleva kokemus. Eikä sen onneksi tarvi olla tuntuakseen hyvälle.