Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, tunnetko täyttyväsi yhdynnässä, entä mies tunnetko täyttäväsi

Vierailija
09.03.2021 |

Eli miltä naisesta tuntuu kun elin sisällä, siis oletjo halkeamispisteessä vai onko kuin ei mitään tapahtuisi? Mies, tuntuuko tiukalle vai väljälle?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan osuva kysymys näin miehenä. Nimittäin jos elin on ihan kivikova, niin se myös on pinnasta tunnottomampi ja liukkaassa tavarassa ei tunne kauhean hyvin tapahtumia.

Sen sijaan kivikovalla nautinto välittyy "akselista" suoraan jonnekin eturauhasen tienoille ja rajumpi meno stimuloi sitä voimakkaasti. 

Vierailija
2/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan osuva kysymys näin miehenä. Nimittäin jos elin on ihan kivikova, niin se myös on pinnasta tunnottomampi ja liukkaassa tavarassa ei tunne kauhean hyvin tapahtumia.

Sen sijaan kivikovalla nautinto välittyy "akselista" suoraan jonnekin eturauhasen tienoille ja rajumpi meno stimuloi sitä voimakkaasti. 

Olipa teoreettinen vastaus. Saamattoman miehen vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en tiennytkään. Kukaan ei ole kuvaillut asiaa noin hyvin.

N

Vierailija
4/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan täytyn, mutta liian täynnä on liian täynnä.

Vierailija
5/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pillu tulee tuusan täyteen, pituus- ja leveyssuunnassa. Sillä on hyvät ja huonot puolet, mutta siihen on jo tottunut. Mutta vaimo tykkää.

M62

Vierailija
6/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu oikeastaan miltään. Rehellisesti. Olen usein asiaa ihmetellyt kun lukenut miten hyvältä jostain tuntuu. Itsellä kun on melkein tunnoton alapää siltä osin. Se kyllä harmittaa.

N37

Vierailija
7/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu oikeastaan miltään. Rehellisesti. Olen usein asiaa ihmetellyt kun lukenut miten hyvältä jostain tuntuu. Itsellä kun on melkein tunnoton alapää siltä osin. Se kyllä harmittaa.

N37

Herkät kohdat on siellä täällä ja suuaukon tuntumassa.

Vierailija
8/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota en tiennytkään. Kukaan ei ole kuvaillut asiaa noin hyvin.

N

Kiitos ja silläpä sen kirjoitinkin, kun olen huomannut naisten kyllä huomaavan esim. "loppukirissä" paisumisen, mutta itse pitää siinä mennä ns. "korvakuulolta", eli luottaa toisen antamaan palautteeseen esim. just tosta "ihanan täynnä" olemisesta. Itse vaadin siinä kohdin aika voimakastakin mekaanista ärsykettä, eli siis käytännössä nussin rajummin.

Toki on varmasti erilaisia yksilöitä kuin minä. Itsellä ainakin vasta orgasmin jälkeen palautuu terskaan superherkkyys.

Vierailija kirjoitti:

No nyt! :D :D :D

Vierailija
9/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jäänyt kaikkea vaille? Kateus ja kontrolli hiiteen.

Vierailija
10/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työnnyn naiseen, tunnen täyttäväni. Kun nainen käy ratsastamaan ja istuu päälle asettaen kullin sisällensä, tuntuu että nainen painautuu mun ympärille. Jos ton tekee vielä tuolilla ja nainen kietoo kädet ympäri, tuntuu että on kokonaisvaltaisesti mun ympärillä ja vielä määrää tahdin.Oon niinku hänen armoilla.

Vierailija
11/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun työnnyn naiseen, tunnen täyttäväni. Kun nainen käy ratsastamaan ja istuu päälle asettaen kullin sisällensä, tuntuu että nainen painautuu mun ympärille. Jos ton tekee vielä tuolilla ja nainen kietoo kädet ympäri, tuntuu että on kokonaisvaltaisesti mun ympärillä ja vielä määrää tahdin.Oon niinku hänen armoilla.

Tuota pitääkin kokeilla.

Vierailija
12/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Tämähän on totta ihan. Miehet eivät vain tahdo millään uskoa! He inttävät vaan, että tietävät paremmin...ja että se on autuas tunne kunsen patukan sisään tunkee. Kun ei niin ei, miehinen itsetunto ei vaan kestä totuutta.!!

Vierailija
13/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on autuas tunne kun on kiihottunut siihen pisteeseen että ei mitään muuta maailmassa halua kuin saada kullin sisäänsä, juuri se täyttymisen tunne.....

Enkä usko olevani ainoa nainen joka tuntee näin.

Vierailija
14/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on autuas tunne kun on kiihottunut siihen pisteeseen että ei mitään muuta maailmassa halua kuin saada kullin sisäänsä, juuri se täyttymisen tunne.....

Enkä usko olevani ainoa nainen joka tuntee näin.

Et varmaan ole ainoa et. Mutta eivät ole ainoita nuo muutkaan, joista se ei tunnu sitten yhtikäs miltään.

Ja se alapeukutus mihiltä ei auta yhtikäs!

Paras hyväksyä asiat kuin ne ovat.

Vierailija
15/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Oletko saanut isoa kalua vai onko pillusi iso?

Vierailija
16/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukan pillun tunnen täyttäväni. Löysä pillu ei tuota täyttymystä.

Vierailija
17/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon pillu tulee tuusan täyteen, pituus- ja leveyssuunnassa. Sillä on hyvät ja huonot puolet, mutta siihen on jo tottunut. Mutta vaimo tykkää.

M62

Heh heh, uskoo ken tahtoo näitä sinun juttuja.

Vierailija
18/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Ahistaako. Otan osaa, et ole varmaa koskaan kokenut.  Joskus kertonutkin tänne mittoja.  Minkä sille voi jos vaimolla on pieni tai normaalin kokoinen pillu ja mulla iso. Itse asiassa tuosta syystä aloin saitille kirjoittamaankin. Kaikka shaissea tänne muka isokaluiset kirjoittaa, vaikkei ole oikeasti kokemusta millainen vaikutus ison kalun  "maagisuudella " on seksiin.  Kirjoittanut ennenkin, että kannattaa opetella hyvät suuseksi- ja sormetustaidot niin saa varmiten naisellensa tuotettua orgasmin.  Monien haaveilema ihannekalun koko ei siihen useinkaan yksinään riitä.

M62

Vierailija
19/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Ahistaako. Otan osaa, et ole varmaa koskaan kokenut.  Joskus kertonutkin tänne mittoja.  Minkä sille voi jos vaimolla on pieni tai normaalin kokoinen pillu ja mulla iso. Itse asiassa tuosta syystä aloin saitille kirjoittamaankin. Kaikka shaissea tänne muka isokaluiset kirjoittaa, vaikkei ole oikeasti kokemusta millainen vaikutus ison kalun  "maagisuudella " on seksiin.  Kirjoittanut ennenkin, että kannattaa opetella hyvät suuseksi- ja sormetustaidot niin saa varmiten naisellensa tuotettua orgasmin.  Monien haaveilema ihannekalun koko ei siihen useinkaan yksinään riitä.

M62

Hitto, miten ällöttää nämä papan vuodesta toiseen samat jutut!!

Vierailija
20/62 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen penis ei täytä keskimääräistä vaginaa kyllä millään tavalla. Sen varmaan jokainen seksiä harrastanut ihminen tietää.