Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti vitsaileva mies

Vierailija
09.03.2021 |

En tiedä osaatteko samaistua, mutta mä joskus oon niin kyllästynyt noihin miehen juttuihin. Jatkuvaa vitsailua asiasta kuin asiasta. Eikä siinä mitään, vitsailussa sinällään ei mitään vikaa, mutta mua vaan kyllästyttää! Tänäänkin tein lapselle aamulla teetä, ja lapsi kysyi mitä teetä se on. Sanoin, että viisasten teetä, johon mies, että hehheh, no sittenhän me ei voida sitä juodakaan. En tiedä itkeäkö vai nauraa. Kertokaa kaikki typerimmät vastaavat juttunne, niin voin viljellä niitä miehelle koko loppu viikon, josko vaikka tajuaisi itsekin 😂

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Huoh, niin väsyttävää. Eilen saimme ison riidan aikaan kun telkkarissa oli taas joku satisfyer mainos ja mies vitsaili, että haluatko nähdä mun satisfyerin. Voi elämä. Tai aamulla vitsaili teinille, että tosimies ei porkkanaa syö kun teinityttö teki itselleen salaattia. Harmittaa myös, että tytär naureskelee näillä isänsä puujalkavitseille, vaikka niissä ei ole mitään hauskaa.

2/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Vitsit on tyyliin tällaisia:

Minä: -saunassa on nyt tulet.

Mies: - onko kiukaassakin? Hahaaha.

Tai jos kysyn paljonko kello on, hän valehtelee ensin ja sitte sanoo ei vaineskaan, kun olen säikähtänyt ensin että myöhästyn.

Jos vieraita tulossa, hän saattaa valehdella että nyt ne tuli pihaan, vaikkei tullutkaan. Nämä vain jäävuoren huippu.

Mulla on menny hermot monesti, olen varmaan nykyään menettänyt sietokyvyn vitsailulle. Asiasta olen puhunut miehelle, että en jaksaenää mitään jekkuilua, ja hän on yrittänyt nyt pidättäytyä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli hauska. En osaa kuvitella milloin vitsailu on jatkuvaa ja liiallista, jos jutut ovat hyviä. No silloin jos toistaa saman jutun joka kerta kun sitä teetä on.

Vierailija
4/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Vierailija
5/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle kofeiinia?!

Vierailija
6/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet yhdessä pellemiehen kanssa. Täällä on ollut pitkä keskustelu samanlaisista miehistä.

Vierailija
7/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Huoh, niin väsyttävää. Eilen saimme ison riidan aikaan kun telkkarissa oli taas joku satisfyer mainos ja mies vitsaili, että haluatko nähdä mun satisfyerin. Voi elämä. Tai aamulla vitsaili teinille, että tosimies ei porkkanaa syö kun teinityttö teki itselleen salaattia. Harmittaa myös, että tytär naureskelee näillä isänsä puujalkavitseille, vaikka niissä ei ole mitään hauskaa.

Nyyh, tyttäreni ei ole samanlainen kireä tosik-ko kuin minä! Nyyh!

Pellemies tunnisti itsensä.

Vierailija
8/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, olet yhdessä pellemiehen kanssa. Täällä on ollut pitkä keskustelu samanlaisista miehistä.

Täällä on joka päivä 16 pitkää keskustelua siitä kuinka mies teki taas jotain väärin.

Vierailija
9/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh, tyttäreni ei ole samanlainen kireä tosik-ko kuin minä! Nyyh!

Pellemies tunnisti itsensä.

Moi Riitta Keravalta!

Vierailija
10/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen typeryksen jättämistä

Vierailija
11/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks ootte alkaneet olemaan tollaisen vitsiniekan kanssa yhdessä? Tuskinpa se yhtäkkiä viime vuosina on pelleksi muuttunut?

Ei kauhean reilua miehelle, että on hän on ollut oma, vitsaileva itsensä aina, ja nyt yhtäkkiä hänen pitäisi muuttua, kun akkaa alkokin kyllästyttämään iänikuiset vitsit.

Vierailija
12/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että asiasta keskusteltaisiin sinä typistät itse samalle tasolle?

Tämä alkoi vasta, kun saitte lapsen ja nyt et voi jättää häntä kuin teillä on se yhteinen laina ja lapsi?

Vierailija
13/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen typeryksen jättämistä

Huonojen vitsien takia?

Vierailija
14/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen jatkuva vitsailu ja pelleily on ihan hlvetin rasittavaa pidemmän päälle. Ei siinä ole kyse enää mistään huumorintajusta, vaan idiotismista. Vitseille ja huumorillekin on oma paikkansa ja aikansa.

Ne jotka täällä puolustavat tuollaista käytöstä, eivät ole asuneet pellen kanssa. Se on ihan äärettömän kuluttavaa, kun mitään normaalia kommunikointia ei ole.

Vierailija
15/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/2892041/naimisissa-pellen-kanssa-en-jak…

Vierailija
16/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolainen meni Lappalaisen luokse sovittuun saunailtaan, pihaan kurvatessa saunan päädystä näkyi liekkejä ja vieras juoksi sisälle jossa lapinmies oli torkuilla, herätteli ja huusi jotta sauna pallaa! No käänsi vaan kylkee ja tuumas jotta tottakait pallaa kun sytytin sen palamaan. Vieras kumminkin juoksi ja yritti yksinään sammuttaa ämpäreillä siinä onnistumatta. Juoksi sisälle jotta tule kaveriks, en saa yksin sammumaan. No et kai nyt prkl. meinaa sammuttaa sitä. Viimein lapinmies nousi katsomaan ikkunasta jotta mikä nyt niin ihmeellistä kun joka viikko sytyttänyt....

No voihan prkl !!! Sauna Kyttelee ilmiliekheissä etkä mithän ole virkkanu.

Vierailija
17/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sait tuosta satisfyer jutusta riidan aikaiseksi? Kannattaisi ehkä erota.

Vierailija
18/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikko mamma ruikuttaa palstalla.

Vierailija
19/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellemies näköjään löysi ketjun. Pellemies ei kuitenkaan kestä häneen kohdistuvaa pelleilyä tai vitsailua.

Vierailija
20/54 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joka päivä 16 pitkää keskustelua siitä kuinka mies teki taas jotain väärin.

Kaikki miehet on sikoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän