Jatkuvasti vitsaileva mies
En tiedä osaatteko samaistua, mutta mä joskus oon niin kyllästynyt noihin miehen juttuihin. Jatkuvaa vitsailua asiasta kuin asiasta. Eikä siinä mitään, vitsailussa sinällään ei mitään vikaa, mutta mua vaan kyllästyttää! Tänäänkin tein lapselle aamulla teetä, ja lapsi kysyi mitä teetä se on. Sanoin, että viisasten teetä, johon mies, että hehheh, no sittenhän me ei voida sitä juodakaan. En tiedä itkeäkö vai nauraa. Kertokaa kaikki typerimmät vastaavat juttunne, niin voin viljellä niitä miehelle koko loppu viikon, josko vaikka tajuaisi itsekin 😂
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vitsejä kertotaan siksi, että on kivempi katsoa hymyilevää naista kuin naama norsunvitulla nalkuttavaa papiljottipäistä mammaa kaulin kädessä. (ei leipomisen vuoksi, koska se on patriarkaatin ylivaltaa)
Se koira älähtää jne.
Miehet kertovat vitsejä, koska he haluavat piristää naisen päivää ja tehdä elämän mukavammaksi. Naiset nalkuttavat miehelle, koska...
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäisikö seuraava "vitsi" :
Tulen koiran kanssa aamulenkiltä ja vaimo kysyy: "Tuliko kakka?" "Koiralta joo" vastaan...
En kiinnittäisi asiaan mitään huomiota. Mieheni kanssa usein vitsaillaan hänen paskasta huumoristaan ja sitä riittää🤣
Vitsilinko ei pysty muuhun. On tuppisuu jos asiaa pitäis puhua. Ei osaa olla eikä lohduttaa jos on surua tai muita vaikeuksia. Kehittymätön tollo, sitä hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vitsilinko ei pysty muuhun. On tuppisuu jos asiaa pitäis puhua. Ei osaa olla eikä lohduttaa jos on surua tai muita vaikeuksia. Kehittymätön tollo, sitä hän on.
Olipa runollista.
Itse olen naisena ihan samanlainen. Harmi, etteivät vitsikkäät pariudu keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen jatkuva vitsailu ja pelleily on ihan hlvetin rasittavaa pidemmän päälle. Ei siinä ole kyse enää mistään huumorintajusta, vaan idiotismista. Vitseille ja huumorillekin on oma paikkansa ja aikansa.
Ne jotka täällä puolustavat tuollaista käytöstä, eivät ole asuneet pellen kanssa. Se on ihan äärettömän kuluttavaa, kun mitään normaalia kommunikointia ei ole.
Kyllä, eikä aina korreloi älyn kanssa.
Tunnen diplomi-insinöörin, jonka käsitys sosiaalisesta kanssakäymisestä on loputon puujalkavitsien veistely.
Minulla on myös kaveri, joka kahdenkesken on normaali, mutta kun kolmas ihminen tulee paikalle, alkaa pelleily.
Elämästä tullut liian tylsää ja tavanomaista?
Ylivitsailija pakenee jotain syvempää. Rasittava hölisijä.
Ärähdän välillä, että haluan asiallisen kommentin enkä vitsailua. Lisäksi saatan kysyä kysymyksen uudestaan hyyyviiin hiitaaastiii, alleviivaten aiemman vastauksen typeryyttä. Jätän ääliömäisyydet myös huomiotta, saatan vilkaista miestä vakavalla naamalla ja kääntää selkäni.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kertovat vitsejä, koska he haluavat piristää naisen päivää ja tehdä elämän mukavammaksi. Naiset nalkuttavat miehelle, koska...
Ja mies päättää, mikä piristää naista. Jos nainen kertoo että miehen vitsit ärsyttävät, nainen on väärässä ja mies selittää kärsivällisesti miten naisen kuuluu reagoida. Jos nainen ei tottele miestä, nainen on nalkuttaja.
Hyvin manspleinattu.
Minun mies on todella huumorintajuinen. Meillä nauretaan kotona paljon, ihan joka päivä. Silti mies ei lyö asioita vitsiksi enkä edes muista, että hän olisi koskaan kertonut vitsiä. Jotkut vaan osaa sen ihan luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
No miks ootte alkaneet olemaan tollaisen vitsiniekan kanssa yhdessä? Tuskinpa se yhtäkkiä viime vuosina on pelleksi muuttunut?
Ei kauhean reilua miehelle, että on hän on ollut oma, vitsaileva itsensä aina, ja nyt yhtäkkiä hänen pitäisi muuttua, kun akkaa alkokin kyllästyttämään iänikuiset vitsit.
Ei se ole noin yksinkertaista.
Ihmiset oikeesti kasvaa henkisesti vanhetessaan, omaksuvat uusia mielenkiinnon kohteita ja haluavat kehittyä suuntaan tai toiseen. Se mikä on ollut Ok ennen, saattaa käydä rasittavaksi myöhemmin. Jotkut eroavat ja jotkut keskustelevat (myös siitä miten haluavat tulla kohdelluiksi parisuhteessaan), ja sitten kasvetaan taas.
Miksiköhän mulla ei ole sitten mitään vientiä naisten parissa.
Yksikin nainen sanoi treffien jälkeen, että "vaikutat todella asialliselta, minkälainen huumorintaju sulla on?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti naiset perustaa tällaisten miesten kanssa perheitä. Naiset edelleen vaan kuvaavat itsensä lapsen tasolle typistettyinä viattomina uhreina vaikka ovat itse tehneen omia valintoja omassa elämässään. Aina pitää olla joku draama päällä, että voi haukkua tyttökavereille kuinka huono mies minulla on.
Jaxuhaleja, ap.
Ymmärsinkö nyt oikein. Kun nainen on perustanut perheen jonkun kanssa, hän menettää ikuisiksi ajoiksi oikeuden olla eri mieltä, protestoida, haluta muutosta ja olla tyytymätön mihinkään isoon tai pieneen asiaan. Muuten on lapsen tasolla.
Ohhoh, kylläpä miehen kelpaisi. Saa perseillä miten ikinä huvittaa ja toinen joutuu mukautumaan kaikkeen, muuten on lapsi.
Minäpäs sovellan tuota. Minä haluan että auto myydään ja liha korvataan tofulla. Jos mies valittaa, ilmoitan että hän valitsi minut ja typistää itsensä lapsen tasolle kun yrittää vastustaa minua. Olen kuin luonnonvoima, minua ei voi hallita eikä kanssani neuvotella.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mulla ei ole sitten mitään vientiä naisten parissa.
Yksikin nainen sanoi treffien jälkeen, että "vaikutat todella asialliselta, minkälainen huumorintaju sulla on?"
Tuo ei ole varsinaisesti kysymys vaan toteamus. Josta tietää että peli on menetetty.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen jatkuva vitsailu ja pelleily on ihan hlvetin rasittavaa pidemmän päälle. Ei siinä ole kyse enää mistään huumorintajusta, vaan idiotismista. Vitseille ja huumorillekin on oma paikkansa ja aikansa.
Ne jotka täällä puolustavat tuollaista käytöstä, eivät ole asuneet pellen kanssa. Se on ihan äärettömän kuluttavaa, kun mitään normaalia kommunikointia ei ole.
Kyllä, eikä aina korreloi älyn kanssa.
Tunnen diplomi-insinöörin, jonka käsitys sosiaalisesta kanssakäymisestä on loputon puujalkavitsien veistely.
Minulla on myös kaveri, joka kahdenkesken on normaali, mutta kun kolmas ihminen tulee paikalle, alkaa pelleily.
Diplomi-insinööriys ei myöskään korreloi älyn kanssa. Ei edes silloin kun kyseessä on mies.
Jatkuva höpötys ja tekoleikkisyys kertoo ihmisen huonosta itsetunnosta. Kokemukseni mukaan tällainen ihminen peittelee ja sivuttaa omat todelliset ajatukset ja tunteet. Joskus se on lapsuudesta asti tarrautunut ”pellen” rooli, jonka hän on oppinut selviytyäkseen perheen kommunikaatiossa.
Vitsillä on aikansa ja paikkansa, tilannehuumori parasta! Mutta, jatkuva diipa daapa, saa ihmisen tuntumaan kehittymättömältä.
Vierailija kirjoitti:
Tulen koiran kanssa aamulenkiltä ja vaimo kysyy: "Tuliko kakka?" "Koiralta joo" vastaan...
No ei todellakaan. Onko parempi olla vaan turpa mutturalla kokoajan. Siitäkö naiset saa orgasmin