Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun pitäisi mennä oikeuteen todistamaan. Onko lääkäriltä mahdollista saada mitään hermoja rauhoittavaa lääkettä?

Vierailija
08.03.2021 |

Olen asian kantaja ja vastapuolella on työnantajani joka keksii täysin avoimesti minusta valheita. Hänellä tulot ovat noin miljoona euroa vuodessa eikä hän käytännössä koe seurauksia voittaako hän oikeustaistelun vai häviääkö hän. Mikäli itse häviän oikeustaistelun niin joudun maksamaan molempien osapuolien oikeuskulut jolloin lasku on niin suuri, että menetän asuntoni, kaikki säästöni ja joudun tekemään lopun elämää työtä ilman, että mitään jäisi käteen.
Stressaan joka tilanteesta aivan hirveästi ja nyt pitäisi mennä todistamaan tilanteessa joka ratkaisee koko lopun elämäni suunnan. Saako lääkäriltä mitään lääkettä tällaiseen ahdistukseen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa sitä rauhoittavia kaikkeen muuhunkin niin miksipä ei tuohonkin.

Vierailija
2/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudenkäynti on kamalaa vaikka olisi itse syytön tai uhri. Itsellänikin tulossa mutta ihan erilainen keissi kun sulla ja joutuu muistelemaan väkivaltatilannetta. Tarttisi todellakin jonkun rauhoittavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet kantaja, niin sitten et kyllä ole todistaja vaan sinua kuullaan asianosaisena. Mutta tsemppiä kovasti, toivon että voitat!

Vierailija
4/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä vaikuta uskottavalta jos olet pilleri "pöllyssä". Jos olet varma asiastasi, niin et rauhoittavia tarvitse. Kerrot asiat nii kuin ne on eli FAKTAT.

Vierailija
5/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittykää ammattiliitton niin ne kantaa sen kuluvastuun työriidoissa.

Vierailija
6/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai rauhoittavia saa jos niitä tarvitsee. 

Vierailija
7/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet kantaja, niin sitten et kyllä ole todistaja vaan sinua kuullaan asianosaisena. Mutta tsemppiä kovasti, toivon että voitat!

Katsoin asiakirjaa niin siinä luki, että olen kantaja todistelutarkoituksessa joten se on käsittääkseni melko sama asia koska joudun vastaamaan kysymyksiin oikeuden edessä. 

Kiitos kannustuksesta.

Vierailija
8/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät fyysisiä oireita, kuten hikoilua, äänen tärinää, punastumista, hengästymistä ym., kannattaa pyytää lääkäriltä beetasalpaajia (propral). Ne eivät vaikuta mieleen, mutta rauhoittavat keholliset reaktiot. Käytän itse esiintymisjännitykseen 20mg ja toimii tosi hyvin!

Ei myöskään aiheuta riippuvuutta :)

Vierailija
9/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapuoli (syytetty) ja vastapuolen juristi valehtelee aina. Itse olin todistajana eräässä onnettomuustapauksessa. Vastapuolen juristi väitti, että minä olin ollut "humalassa" vaikka kävin onnettomuuden jälkeen sairaalassa. Sairaalan henkilökunta puhallutti minut (kuten kaikki muutkin liikenneonnettomuudessa olleet) ja totesi, että minä olen vesiselvä. Nolla promillea.

Vastapuoli hävisi oikeuskäsittelyn. Tuomio napsahti: päiväsakkoja, työpaikan menetys ja vahingonkorvaukset minulle. Vastapuoli joutui itse maksamaan omat oikeudenkäyntikulunsa. 

Vierailija
10/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä vaikuta uskottavalta jos olet pilleri "pöllyssä". Jos olet varma asiastasi, niin et rauhoittavia tarvitse. Kerrot asiat nii kuin ne on eli FAKTAT.

Minulle on aikoinaan asianajaja suositellut että otan rauhoittavan ennen oikeudenkäyntiä . Suoriuduin ihan hyvin vaikka tilanne oli itselleni traumaattinen.

Vierailija
11/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuteen voi saada tukihenkilön. Sulla on varmaan asianajaja? Voit ottaa yhteyttä Riku ry:hyn, siellä voidaan käydä asiaa läpi ja voit saada tukihenkilön.

Vierailija
12/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin ap ja kerro suoraan tilanne.

Luulen varmasti, että saat pienen annoksen mietoja rauhoittavia.

Onhan tuollainen juttu hermoja koetteleva ja suuren stressin paikka.

Ei ihmetytä yhtään jos jännittää ja hermostuttaa.

Vierailija
13/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapuoli (syytetty) ja vastapuolen juristi valehtelee aina. Itse olin todistajana eräässä onnettomuustapauksessa. Vastapuolen juristi väitti, että minä olin ollut "humalassa" vaikka kävin onnettomuuden jälkeen sairaalassa. Sairaalan henkilökunta puhallutti minut (kuten kaikki muutkin liikenneonnettomuudessa olleet) ja totesi, että minä olen vesiselvä. Nolla promillea.

Vastapuoli hävisi oikeuskäsittelyn. Tuomio napsahti: päiväsakkoja, työpaikan menetys ja vahingonkorvaukset minulle. Vastapuoli joutui itse maksamaan omat oikeudenkäyntikulunsa. 

Ootteko nähneet sen Jim Carrey -elokuvan asianajajasta? Liar liar on sen nimi. Aiheesta...

Vierailija
14/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tilanne. Jouduin väkivallan uhriksi ja se tieto helpottaa että poliisit veivät heti sairaalaan jossa vammat kuvattiin ja kirjattiin. Puhalsin 0 promillea. Tilanne oli niin kamala että rikosilmoituksen tekemistä pelkäsin. Onneksi sairaalassa on kirjaukset odottamassa.

Vierailija
15/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattiliiton lausunnossa lukee, että liitto maksaa oikeuskuluni, mutta se vaatii sitä, että olen kertonut asioista rehellisesti. Olen kertonut kaikista asioista rehellisesti mutta vastapuoli väittää aivan muuta ja mikäli oikeus uskoo vastapuolen mielipidettä niin se saa minut näyttämään valehtelijalta.

Vastapuolen todistajia on työnantajani sekä virheen tehnyt henkilö joka ei halua ottaa vastuuta omasta virheestään vaan tulee valehtelemaan oikeudessa pelastaakseen oman työuransa.

Ap

Vierailija
16/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattiliiton lausunnossa lukee, että liitto maksaa oikeuskuluni, mutta se vaatii sitä, että olen kertonut asioista rehellisesti. Olen kertonut kaikista asioista rehellisesti mutta vastapuoli väittää aivan muuta ja mikäli oikeus uskoo vastapuolen mielipidettä niin se saa minut näyttämään valehtelijalta.

Vastapuolen todistajia on työnantajani sekä virheen tehnyt henkilö joka ei halua ottaa vastuuta omasta virheestään vaan tulee valehtelemaan oikeudessa pelastaakseen oman työuransa.

Ap

Millä alalla ole töissä?

Vierailija
17/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa liittyä. Itse en kuulunut liittoon enkä siksi haastanut työnantajaa oikeuteen tilanteessa missä olisin aivan varmasti voittanut. Tästä on jo aikaa.

Vierailija
18/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millä alalla ole töissä?

Kerron sitten oikeudenkäynnin jälkeen.

Vierailija
19/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkäät fyysisiä oireita, kuten hikoilua, äänen tärinää, punastumista, hengästymistä ym., kannattaa pyytää lääkäriltä beetasalpaajia (propral). Ne eivät vaikuta mieleen, mutta rauhoittavat keholliset reaktiot. Käytän itse esiintymisjännitykseen 20mg ja toimii tosi hyvin!

Ei myöskään aiheuta riippuvuutta :)

Kiitos sinulle tiedosta.

Auttavatko nuo todella, kauan kestää vaikutus, kauan kestää ennen kuin vaikutus alkaa, sivuoireita?

Miltä tuntuu esiintyä noiden avustamana?

Ei Ap.

Vierailija
20/20 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tilanne. Jouduin väkivallan uhriksi ja se tieto helpottaa että poliisit veivät heti sairaalaan jossa vammat kuvattiin ja kirjattiin. Puhalsin 0 promillea. Tilanne oli niin kamala että rikosilmoituksen tekemistä pelkäsin. Onneksi sairaalassa on kirjaukset odottamassa.

Ja siis en mitenkään väheksy niitä jotka ovat olleet päihtyneitä joutuessaan väkivallan uhriksi. Väkivalta on aina väärin!

Joissakin tilanteissa vastapuoli ei vaan pysty myöntämään tekojaan ja pystyy toimimaan kasvottomasti koska vaikka ei ole tekemisissä uhrin kanssa tai on kostonhaluinen.

Tässä tilanteessa vaan väkivallan tekijä olisi saattanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme