Voiko käydä niin, että vartalo laihtuu mutta pää jää läskiksi?
Olen aloittanut elämäntaparemontin ja pudotettavaa on reilut 20 kiloa. Minulla on sillä lailla ikävä tilanne, että vaikka ylipainoa on vielä maltillisesti, naamani on hirvittävän turpea ja leukoja löytyy useampi.
Nyt pelkään, että en pääse tästä läskipäästäni laihduttamalla eroon! Se on suurin syy laihduttaa: en juuri välitä kroppani ulkomuodosta muuten, mutta tämä naama on aivan mahdoton.
Voiko käydä niin, ettei naama laihdukaan?
Kommentit (28)
Mä oon tommonen pallopää myös.. lapsesta saakka ollu kaksoisleukaa/olematon kaula, vaikka olin hoikassa kunnossa, tuntuu että lihottuani olin paljon sopusuhtaisempi tähän läskipäähän :D
ei auta, en silti mikään maailman rumin ole, tän kanssa eletään :D
Mä oon usein huomannut että omena vartaloisilla on tätä enemmän ja sitten päärynöillä usein on hoikat kasvot vaikka ovatkin lihavia
Minulla on myös ongelmana turpea naamani vaikka olen hoikka. Mietin että johtuu varmaan liiallisesta suolan syönnistä? En tiedä, mutta outoa ja ärsyttävää on. Luulisi että suola turvottaisi sitten koko kropan?
Miksi ei voi olla eriparia?
Kirjoittaahan tänne se iso mieskin jolla on se 11 senttinen pippeli!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla eriparia?
Kirjoittaahan tänne se iso mieskin jolla on se 11 senttinen pippeli!
Tämä.
Se on kuulemma varma merkki jojolaihduttajasta, jos naama on pallo, mutta muu kroppa suht ok.
Pyöreät kasvot tekevät kyllä yleensä vaan nuoremman näköiseksi. Sen takia fillereitäkin laitetaan. Moni laihduttaja näyttää laihtuneena vanhemmalta, eli ap on onnekas, jos voi laihtua ja säilyttää pyöreät kasvot.