Jos sulta vietäisiin kaikki omaisuus, työ ja muu toimeentulo ja annettaisiin
tilalle 50.000 euroa, jonka saisit käyttää miten haluaisit ja sillä ja sen tuotoilla tulisi pärjätä loppuelämä, kuinka hyvin saisit tuon rahan poikimaan? Et saisi mennä töihin, et hakea tukia, et elää toisen elätettävänä, vaan tuolla summalla kasvatat omaisuutta. Se mihin ja miten käytät rahan on sun päätettävissä.
Kommentit (45)
Osakkeet, kirppistoiminta, pienen mökin ostaminen ja vuokralle se.
Ryhtyisin myymään seksipalveluita. Maailma on täynnä kiimaisia, seksin puutteessa kärvisteleviä yksinäisiä miehiä. He maksavat hyvän hinnan siitä, että voivat katsella minua nettikameran kautta, jutella kanssani ja lähettää minulle lahjoja (rahalahjoja) internetin välityksellä.
Ryhtyisin myös myymään käytettyjä alusvaatteita, sukkia ja kenkiä. Monella miehellä on fetissi, joten he saavat seksuaalista nautintoa siitä, että he ostavat minulta pikkupöksyt, rintsikat, stay up-sukat tai korkokengät.
Ryhtyisin myös myymään Dominatrix-palveluita. 250 euroa/tunti on vähimmäishinta sellaisesta palvelusta, johon EI sisälly seksiä (yhdyntä) eikä suuseksiä.
Useimmat naiset kykenevät ansaitsemaan 10 vuoden seksityöllä niin hyvät rahat, että heillä on tarpeeksi säästöjä loppuelämäksi. Varsinkin kun kaikki tulot ovat verovapaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syödäkin vissiin pitäisi? Ja asua jossakin?
Toki. Asua voi taivaan alla ja syödä halvalla.
Niin varmaan. Tulevat yötkin on niin kylmiä, ettet kyllä enää aamuun heräisi, jos taivasalla asustelisit.
Osa asunnottomuudesta johtuu pihistelystä. Ei tarvitse maksaa asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ryhtyisin myymään seksipalveluita. Maailma on täynnä kiimaisia, seksin puutteessa kärvisteleviä yksinäisiä miehiä. He maksavat hyvän hinnan siitä, että voivat katsella minua nettikameran kautta, jutella kanssani ja lähettää minulle lahjoja (rahalahjoja) internetin välityksellä.
Ryhtyisin myös myymään käytettyjä alusvaatteita, sukkia ja kenkiä. Monella miehellä on fetissi, joten he saavat seksuaalista nautintoa siitä, että he ostavat minulta pikkupöksyt, rintsikat, stay up-sukat tai korkokengät.
Ryhtyisin myös myymään Dominatrix-palveluita. 250 euroa/tunti on vähimmäishinta sellaisesta palvelusta, johon EI sisälly seksiä (yhdyntä) eikä suuseksiä.
Useimmat naiset kykenevät ansaitsemaan 10 vuoden seksityöllä niin hyvät rahat, että heillä on tarpeeksi säästöjä loppuelämäksi. Varsinkin kun kaikki tulot ovat verovapaita.
Tuo on työtä.
Vaikka meillä on satoja ihmisiä, jotka saavat palkkaa siitä, että sijoittavat muiden rahoja?