Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väite "ikä on vain numero"

Vierailija
08.03.2021 |

Ei pidä paikkaansa. Todellisuudessahan se on sana.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes jo nukkumaan siitä

2/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tollo olet! Tietty se on numero!!!  Nimittäin tää Hopeakettu tietää sen, Ikä on vain numero, siis näytenumero!  Ikä siis erottaa meidät poikasista ja siten ikä on tae pitkällisestä kokemuksesta elämässä :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten löysin elämäni naisen, satavuotiaan kaunokaisen. Rintsikoita käytä se ei, tukkijätkiltä järjense vei..."

4/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero kirjoitti:

"Sitten löysin elämäni naisen, satavuotiaan kaunokaisen. Rintsikoita käytä se ei, tukkijätkiltä järjense vei..."

Jännästi tää maailma muuttuu meillä. Muistan kun tuo julkaistiin, eipä kellään ollut poikkipuoleista sanaa kappaleesta tai yhtyeestä. Huumoriyhtyen joka tais vain Kekkosen jättää rauhaan, ei tosin kokonaan :) Jos nykyisin tuo kappale julkaistaisiin niin voi sitä somemyrskyä, ois entinen yhtye hyvin nopeasti.

Vierailija
5/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on numero, jonka minä tarkistan jokaiselta mieheltä ENNEN kuin edes harkitsen minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä kyseisen miehen kanssa. 

Miehet on helppo manipuloida näyttämään henkilöllisyystodistus (ajokortti, henkilökortti tai passi) koska miehillä on kova tarve näyttää, että "elämänkokemusta on".

Todellisuudessa ikä ei tuo elämänkokemusta. Suurin osa miehistä jämähtää loppuelämäkseen samalle tasolle, missä he olivat 20-vuotiaana. 

Vierailija
6/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on numero, jonka minä tarkistan jokaiselta mieheltä ENNEN kuin edes harkitsen minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä kyseisen miehen kanssa. 

Miehet on helppo manipuloida näyttämään henkilöllisyystodistus (ajokortti, henkilökortti tai passi) koska miehillä on kova tarve näyttää, että "elämänkokemusta on".

Todellisuudessa ikä ei tuo elämänkokemusta. Suurin osa miehistä jämähtää loppuelämäkseen samalle tasolle, missä he olivat 20-vuotiaana. 

Kokemusta tuo, mutta tuoko lisää tasoa onkin eri juttu.

mies53v

Vierailija
7/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ikä arvioidaan ulkonäöstä. Ihmiset keskimäärin näyttävät ikäisiltään, pieniä heittoja on, kuten mulla arviolta -5vuotta.

Jos kaikki naiset pysyisivät aina saman näköisenä, kuin kaksivitosena, niin kukaan ei huomaisi näitä nykyajan täytehuuli-härpäkenaisia koskapa 40-, 50-,60- jne lukujen AIDOT kaunottaret tukkisivat näkökentän ;)

8/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hys hys, älä nyt kaikille kailota salaisuuksiamme, siis me Hopeaketut olemme jumiutuneet henkisesti juuri tuohon 20v. tasolle, tosin tyylitajussakin ehkä toistuu teema 20?! -20 luvulta peräisin, siis 1920-luvulta :)

Vierailija
9/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on numero, ja on aivan sama mikä se numero onkaan, kunhan ei näy päällepäin ulkonäössä, ajattelussa tai käytöksessä.

Vierailija
10/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut seksiä yli 40-vuotiaan miehen kanssa. Tarkistan aina miehen henkilötiedot (nimi, ikä, syntymäaika, henkilötunnus) ennen kuin ryhdyn seksisuhteeseen.

Tähän mennessä vanhin seksikumppanini oli tasan 40 vuotta vanha. Mies oli niin pahasti ukkoutunut (tylsä, mielikuvitukseton, vanhoihin tapoihinsa pinttynyt setämies) että päätin asettaa 40 vuoden ikärajan kaikille seksikumppaneille. 

En ole katunut valintaani (ikärajan asettaminen) yhtään kertaa. Seksikumppaneiden laatu pysyy parempana, kun minä keskityn nuorempiin (20 - 35v) miehiin ja jätän ne keski-ikäiset setämiehet kokonaan pois kuvioista.

Nuoria miehiä syntyy jatkuvasti lisää, joten en näe mitään syytä "tyytyä" keski-ikäiseen mieheen edes silloin, kun itse olen ylittänyt 50 vuoden rajapyykin. Minusta tulee puumanainen.  

11/15 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan harrastanut seksiä yli 40-vuotiaan miehen kanssa. Tarkistan aina miehen henkilötiedot (nimi, ikä, syntymäaika, henkilötunnus) ennen kuin ryhdyn seksisuhteeseen.

Tähän mennessä vanhin seksikumppanini oli tasan 40 vuotta vanha. Mies oli niin pahasti ukkoutunut (tylsä, mielikuvitukseton, vanhoihin tapoihinsa pinttynyt setämies) että päätin asettaa 40 vuoden ikärajan kaikille seksikumppaneille. 

En ole katunut valintaani (ikärajan asettaminen) yhtään kertaa. Seksikumppaneiden laatu pysyy parempana, kun minä keskityn nuorempiin (20 - 35v) miehiin ja jätän ne keski-ikäiset setämiehet kokonaan pois kuvioista.

Nuoria miehiä syntyy jatkuvasti lisää, joten en näe mitään syytä "tyytyä" keski-ikäiseen mieheen edes silloin, kun itse olen ylittänyt 50 vuoden rajapyykin. Minusta tulee puumanainen.  

Hyvä sisko!!!! Toivottavasti fantasiasi tulee tuta! Niin onhan tällä Hopeaketulla tietty oma lehmä ojassa tai enneminkin nuorikko odottamassa. Siis kun sinä puumailet niin sehän tarkoittaa sitä että kilpailet samalla markkinoilla nuorten neitojen kanssa, mitä enemmän toyboy'ta hommaat omaan haaremiisi niin sitä vähemmän nuorilla neidoilla on tarjontaa miehistä omassa ikäluokassaan. 

Ei tää turhaa kettu ole! Tään ei tarvi tehdä mitään, sinä tuleva puuma koluat kaikki nuoret miehet ja siten ne nuoret neidot jotka aiemmin ajattelivat etteivät edes katsetta suo tälle Hopeaketulle, huomaavat tään olevan ainoa vaihtoehto, ei ehkä paras, hyvä, vaan  se tyyppi joka on ainoa :D

Vierailija
12/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero siinä mielessä että toinen pysyy henkisesti nuorena ja energisenä ja toinen luovuttaa jo kolmevitosena

Hyvä esimerkki mun isäni ja appeni kun vielä elivät: mun isä oli 78v, reipas, liikkuvainen ja iloluonteinen. Ulkonäöltäänkin paljon ikäistään nuorekkaampi ja kunnoltaan lääkärin mukaan 50+. Appiukko oli tuolloin 61v, harmaa, köhivä ja liikkui vain sen mikä oli pakko. Juttuseuraa hänestä ei saanut, nautti enemmän tupakasta ja pienestä tissuttelusta. Mihinkään fyysiseen työntekoon tms hänestä ei enää ollut. Ei sairas mutta vain luovuttanut

Ei liene kummallista että kun nämä olivat samassa tilassa mun isääni luultiin aina nuoremmaksi

Vierailija
13/15 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sisko!!!! Toivottavasti fantasiasi tulee tuta! Niin onhan tällä Hopeaketulla tietty oma lehmä ojassa tai enneminkin nuorikko odottamassa. Siis kun sinä puumailet niin sehän tarkoittaa sitä että kilpailet samalla markkinoilla nuorten neitojen kanssa, mitä enemmän toyboy'ta hommaat omaan haaremiisi niin sitä vähemmän nuorilla neidoilla on tarjontaa miehistä omassa ikäluokassaan. 

Ei tää turhaa kettu ole! Tään ei tarvi tehdä mitään, sinä tuleva puuma koluat kaikki nuoret miehet ja siten ne nuoret neidot jotka aiemmin ajattelivat etteivät edes katsetta suo tälle Hopeaketulle, huomaavat tään olevan ainoa vaihtoehto, ei ehkä paras, hyvä, vaan  se tyyppi joka on ainoa :D

Hopeakettu pysyy vain housuissaan:)

Minullakaan ei ole koskaan ollut itseäni vanhempaa miestä (eikä tule). Vanhinkin on ollut 5kk nuorempi kuin minä ja nuorin tarjolla ollut 23v nuorempi:) Ja tuokin siis selvinpäin, päivänvalossa ja työympäristössä.

Vierailija
14/15 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karuja faktoja Suomen parisuhdemarkkinoilta:

- sinkkumiehiä on enemmän kuin sinkkunaisia

- lesbonaisia on enemmän kuin homomiehiä

- maahanmuuttajamiehet syrjäyttävät suomalaisia miehiä parisuhdemarkkinoilla

Naiselle löytyy aina seuraa, mutta miehet jäävät aina ilman (koska miehiä on lukumääräisesti paljon enemmän kuin naisia). 

Vierailija
15/15 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kakkaa.

Yli 35v naisesta ei saa kaunista, vaikka mitä väittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme