Saksassa kaikki testataan 2 kertaa viikossa oli oireita tai ei.
Loistava keksintö.
Miksei Suomessa?
Vain negatiiviset töihin ja lähiopetukseen.
Kommentit (35)
Mun kotimaassa on melkein sama meininki.
Moni työpaikka ja muukin paikka vaatii negatiivisen testin. Testaus ilmaista, toki maksullisiakin paikkoja löytyy.
Itse olen neljän kuukauden aikana tehnyt 10 testiä.
Kyllä minä mieluummin papanoin purkkiin 2 krt/vk kuin yritän nenätestiä omin kätösin.
EI kai kukaan pakosta ole puhunutkaan, muuta kuin tuo yksi öyhöttelijä.
Vastuulliset menevät vapaaehtoisesti testiin, katso uutiset jos et ymmärtänyt.
Ei siis te alapeukuttajat, te olette jo menetetty.
Meidän pitäisi nyt 12-vuotiaalle tehdä tuo kotitesti kahdesti viikossa, että voi mennä kouluun. En osaa enkä pysty ottamaan sitä tarpeeksi syvältä. Lapsi valittaa ja vaikeroi. Kuulemma sattuu ja mä en tiedä, sattuuko oikeasti vai onko vaan epämiellyttävää. Mietin kyllä, kuinka monessa kodissa tuo testi tehdään oikeaoppisesti....
Kyllä on hoidettu surkeesti tämä koronaika
Vierailija kirjoitti:
Mun kotimaassa on melkein sama meininki.
Moni työpaikka ja muukin paikka vaatii negatiivisen testin. Testaus ilmaista, toki maksullisiakin paikkoja löytyy.
Itse olen neljän kuukauden aikana tehnyt 10 testiä.
Suomessa on myös ilmaiset testit. Olen käynyt 6 kertaa. Maksullisiakin paikkoja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on hoidettu surkeesti tämä koronaika
Väärin sammutettu?
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäisi nyt 12-vuotiaalle tehdä tuo kotitesti kahdesti viikossa, että voi mennä kouluun. En osaa enkä pysty ottamaan sitä tarpeeksi syvältä. Lapsi valittaa ja vaikeroi. Kuulemma sattuu ja mä en tiedä, sattuuko oikeasti vai onko vaan epämiellyttävää. Mietin kyllä, kuinka monessa kodissa tuo testi tehdään oikeaoppisesti....
Valitettavasti osa ihmisistä on niin kyvyttömiä, ettei tälläinen helppo homma onnistu. :/ onneksi tälläisiä hyvin yksinkertaisia ihmisiä ei ole kovin paljoa.
Pitäisi testata kerran tunnissa tai ainakin silloin kun 15 min tauko maskittomasta ryhmänytkytysjoogasta.
Kokeiltaisiin enemmin lopettaa testaaminen kahdeksi viikoksi kokonaan. Sairaat olisi kotona ja muuten yhteiskunta pyörisi normaalisti. Veikkaan, että mitään eroa ei nykytilanteeseen olisi. Ainoastaan hysteria puuttuisi
Meinaatko nyt ihan simmut sinisinä väittää että saksassa tehdään lähes 200 miljoonaa testiä joka viikko.Siis jotain rajaa vaik vauvapalstalla ollaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikatestillä! Ei siis pcr-testi eli normaalitesti vaan nopeampi, halvempi ja epätarkempi testi käytössä
Hienoa, joutua pakosti 2 x viikossa epätarkkaan testiin ja sitten mahdollisesti karanteeniin. Kiva kiva. Tämä on ihan vaan fasismia.
Ei kukaan joudu pakosti vaan saa mennä.
saksalainen
Tässä on nyt ymmärretty asia väärin. Pikatestejä tulee saataville kauppoihin Saksassa, ja valtion tulisi tarjoutua maksamaan yksi testi viikossa tarpeen mukaan. Mitään pakkotestausta tai kahta testiä viikossa ei ole tulossa.