Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaan Suomeen suomalaisen pizzerian joka ei ole kotipizza

Vierailija
08.03.2021 |

Mitä veikkaatte? Tuleeko menestymään?

Kassan takana aina puhdas hygieeninen Suomalainen mies kivoilla sosiaalisilla taidoilla.
Pizzat 7€ - 8.50€

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, aina on tilaa hyvillä pitsapaikoille!

Mutta noista ulkkiksien paikoista on kyllä sanottava että ovat tosi pahoja kilpailijoita kenelle tahansa. Palvelukulttuuri on näillä lähi-idän veikoilla ihan mahtavaa ja kun vielä opettelevat kielenkin edes auttavaksi tosi nopeasti maahan tullessaan, niin ihan mielellään heillekin rahaa käy kantamassa. Arvostan!

Vierailija
42/47 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että kotipizzan idea oli että pizzaa saa sieltä kotiinkuljetuksella. No ei tässä tuppukylässä saa, jää pizzat ostamatta kun sitä ei autoton saa kotiin mitenkään lämpimänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivamieslapsi kirjoitti:

Kotiruokaa pikana vois olla hyvä. Muutakin kuin pitsaa. Muussia, soppaa yms.

Itse olin ennen koronaa perustamassa Pitäjänmäelle toimistoalueelle lounaspaikkaa, jossa idea oli keitot ja seisova kylmäruokapöytä. Voisi ottaa joko keiton + leipäpöydän, seisovan pöydän ja leivät tai koko pöydän.

Keitoissa olisi aina kasvis- ja liha- tai kalavaihtoehto. Seisovasta pöydästä voisi koota niin vegaanisen, vähähiilarisen kuin kevyen tai tukevammankin aterian. Olisi salaatteja, hiilarilisäkkeitä, leikkeleitä, marinoituja papuja, viinilehtikääryleitä tms vaihtelevaa, falafeleja, lihapullia, kalaa, erilaisia kasvisjuttuja, kastikkeita. Vaihdellen toki eri päivinä. Ja ihan lounassetelihinnoissa oli tarkoitus pysyä.

Harmi, kun korona lykkäsi suunnitelmien toteutusta.

Vierailija
44/47 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hiivamieslapsi kirjoitti:

Kotiruokaa pikana vois olla hyvä. Muutakin kuin pitsaa. Muussia, soppaa yms.

Itse olin ennen koronaa perustamassa Pitäjänmäelle toimistoalueelle lounaspaikkaa, jossa idea oli keitot ja seisova kylmäruokapöytä. Voisi ottaa joko keiton + leipäpöydän, seisovan pöydän ja leivät tai koko pöydän.

Keitoissa olisi aina kasvis- ja liha- tai kalavaihtoehto. Seisovasta pöydästä voisi koota niin vegaanisen, vähähiilarisen kuin kevyen tai tukevammankin aterian. Olisi salaatteja, hiilarilisäkkeitä, leikkeleitä, marinoituja papuja, viinilehtikääryleitä tms vaihtelevaa, falafeleja, lihapullia, kalaa, erilaisia kasvisjuttuja, kastikkeita. Vaihdellen toki eri päivinä. Ja ihan lounassetelihinnoissa oli tarkoitus pysyä.

Harmi, kun korona lykkäsi suunnitelmien toteutusta.

i

Kiva ajatus, mutta jos tuosta pitäisi itselleen leipää takoa, niin ei tule onnistumaan.

Vierailija
45/47 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittako se salainen kastike?

Extra special smetana-kastike!

Vierailija
46/47 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsaa, hampurilaisia ja kebabia. Joku muu pikaruoka ois tervetullutta.

Samaa mieltä. Burrittoja ja tacoja ei meinaa saada mistään. Ainakaan täältä meidän suunnilta. Tiedän, että jossain Turussa ja Helsingissä on.

Vierailija
47/47 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sulta sitten löytyy Valoriani/Marraforni tai Izzo forni raflasta.