Avaan Suomeen suomalaisen pizzerian joka ei ole kotipizza
Mitä veikkaatte? Tuleeko menestymään?
Kassan takana aina puhdas hygieeninen Suomalainen mies kivoilla sosiaalisilla taidoilla.
Pizzat 7€ - 8.50€
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin suositaan vaan tummien miesten mestoja, suomalaiset eivät osaa pizzaa tehdä ja palvelukin on huonompaa
Kyllä ja suomalaisilla on pienemmät pitsatkin ja vähemmän täytettä.
Laskeppa ensin huolella luvut kuntoon. Et pysty kilpailemaan Kotipizzan kanssa, koska et saa etuja raaka-aineiden isommissa hankintamäärissä jne.
Kuten edellä sanottiin, panosta laatuun ja voit hyvin laskuttaa siitä pitsasta jopa sen 15 euroa per lätty. Jos myyt 8 euron pizzoja ja sulta saa kuitin, niin viivan alle ei jää juuri mitään.
Ongelma tietenkin on se, ettet ole ihan ainoa joka tämän idean on keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Laskeppa ensin huolella luvut kuntoon. Et pysty kilpailemaan Kotipizzan kanssa, koska et saa etuja raaka-aineiden isommissa hankintamäärissä jne.
Kuten edellä sanottiin, panosta laatuun ja voit hyvin laskuttaa siitä pitsasta jopa sen 15 euroa per lätty. Jos myyt 8 euron pizzoja ja sulta saa kuitin, niin viivan alle ei jää juuri mitään.
Ongelma tietenkin on se, ettet ole ihan ainoa joka tämän idean on keksinyt.
Joo, ei kannata lähteä hinnalla kilpailuun näiden pitsasuikaletta kinkkuna myyvien ja juustonkaltaista sekoitetta käyttävien kebab-piserioiden kanssa. Kunnon raaka-aineet pohjaa myöten ja hinta alkaen 12 €.
Kotiruokaa pikana vois olla hyvä. Muutakin kuin pitsaa. Muussia, soppaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/yrittaja/art-2000001718403.html
Pizzan pitäisi maksaa vähintään kuusi euroa, jotta hinnalla katettaisiin kaikki pizzan valmistuksesta koituvat kustannukset ja verot. Näin on arvioinut Matkailu- ja ravintola-alan liitto (MaRa) Taloussanomille tekemissään laskelmissa
Ja tuo siis 10 vuotta vanhoilla tiedoilla, joten 7€ pitsalla teet vielä tappiota...
Kyllä ja kun nostetaan lisää polttoaineiden hintoja kohta ollaan norjan hinnoissa, vaikka palkat toki ei
Noissa pizzerioissa on kahta koulukuntaa: halpoja karvakäsipaikkoja ja sitten suomalaisten pitämiä gourmet-pizzaa tarjoavia, kalliimpia paikkoja.
Välimuotoja ei oikein taida olla jos kannattavuudesta puhutaan. Karvakädet pystyy pitämään hinnat alhaisena, kun puoli sukua raataa puljussa ruokapalkalla ja verot jätetään maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Noissa pizzerioissa on kahta koulukuntaa: halpoja karvakäsipaikkoja ja sitten suomalaisten pitämiä gourmet-pizzaa tarjoavia, kalliimpia paikkoja.
Välimuotoja ei oikein taida olla jos kannattavuudesta puhutaan. Karvakädet pystyy pitämään hinnat alhaisena, kun puoli sukua raataa puljussa ruokapalkalla ja verot jätetään maksamatta.
Sitten kun omistaja vaihtuu saadaan taas uudet tuet.
Onhan noita paljon. Etenkin pienemmillä kylillä paikalliset baarit paistavat usein myös pizzaa ja ovat oman kylänsä pizzerioita päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Pizza av-mamma: tomaattikastike, tuplapekoni, tuplajuusto, rucola. 1,5l limu kuuluu (ei zerot ja maxit).
Hei nyt! Pizzaan joko 200 g makaronilaatikkoa tai raikkaita voileipiä. Ellei kyseessä ole jauhenlihapizza.
Jos pizza maksaa 14 euroa niin kannattaa ennemmin tehdä kaksi pizzaa itse ja pistaa toinen pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse halveksin hiekkanegruja, joten mieluusti kävisin suomalaisten pitämässä pitseriassa, joka ei ole yhtä riistohintainen kuin Kotipizza. Hieno idea. Tsemppiä :)
Mutta kukaan suomalainen ei ryhdy pizzoja puoli-ilmaiseksi myymään. Kun meillä suomalaisilla ei ole kattavaa ilmaistyöverkostoa. Jos sinusta on riistoa, että työntekijöille maksetaan asianmukainen korvaus ja liiketoiminta hoidetaan laillisesti ja kannattavasti, se on vähintäänkin erikoinen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Pizza av-mamma: tomaattikastike, tuplapekoni, tuplajuusto, rucola. 1,5l limu kuuluu (ei zerot ja maxit).
Ja jälkkäriksi vaikka muffineja tai litra ben&jerryä tai mitä tahansa, joka oikein tihkuu glukoosi-fruktoosisiirappia ja kasviöljyjä. Ei ne kilot kerry jollei näe vaivaa niiden eteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos pizza maksaa 14 euroa niin kannattaa ennemmin tehdä kaksi pizzaa itse ja pistaa toinen pakkaseen.
Tuo kannattaa tehdä, vaikka pizza maksaisi 7€. Itsetehty on aina halvempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki mutta joskus on kiva syödä vähemmällä vaivalla mutta kaikella on rajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivattomuudesta pitää olla valmis maksamaan, jos haluaa laatua. Sinulle riittänee kar-va-käsilaatu, joten pitäydy toki siinä.
Tuo on muuten kiinnostava konsepti, jonka yrittäjät toivat Ranskasta Kauniaisiin: pizza-automaatti.
Ravintolakeittiössä tehdään pizzat valmiiksi ja siirretään ne automaattiin, joka paistaa ne valmiiksi. Oli juttua taannoin Iltiksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivattomuudesta pitää olla valmis maksamaan, jos haluaa laatua. Sinulle riittänee kar-va-käsilaatu, joten pitäydy toki siinä.
Tunnustan että aiemmin riitti, mutta olen luopunut siitä touhusta ja vuosiin en ole käynyt muualla kuin kotipizzassa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin nainen tiskin takana. Naiset huolehtii puhtaudestaan paremmin.
No mulla ei oo väliä kun tämmönen mies-sika olen itse. Paskasilla käsillä sen lätyn kuitenkin tunkee kitusiin.
Jos tuolla hinnalla lähtee ja on yhtä hyvää kuin kotipizza niin kyllä toimii.
Meillä ainakin suositaan vaan tummien miesten mestoja, suomalaiset eivät osaa pizzaa tehdä ja palvelukin on huonompaa