Mitä kaikkea olette työntäneet naapurin postiluukusta?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kusipellin.
Sama, ja useampaan otteeseen eri taloyhtiöissä Vakiolahja kanta-astujille ja mölyapinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusipellin.
Sama, ja useampaan otteeseen eri taloyhtiöissä Vakiolahja kanta-astujille ja mölyapinoille.
Kanta-astujat, kiljuvat lapset, musiikin huudattajat ja muut mölyapinat olen tavannut palkita erilaisilla hyönteisillä.
Pienenä vein pussillisen likaisia vaippoja naapurin postilaatikkoon. Kohta pitikin kiikuttaa anteeksipyyntölappua sinne.
Ja nuorena aikuisena (lievästi päissäni) taiteilin pienen lappusen, johon kirjoitin "Tilasitte yhden rypäleen perseeseen, olkaa hyvä! T. Rypäle-Raija" Jostain syystä teippasinkin siihen sitten kiinni KAKSI rypälettä... Ei mitään hajua kenelle meni. Sen reaktion olisin kyllä halunnut nähdä. Ja kyllä, olen lapsellinen edelleen. Selvinpäin vain tuollaiset ideat vähän uupuvat.
Naapurin postit jotka postinjakaja oli laittanut minun luukustani. MM. Aku ankka, pari laskua yms.
Tämän ketjun innostamana kävin äsken tiputtamassa naapurin pianonpimputtelojan postiluukusta "Soita Paranoid"-lapun.
Peenikseni naaapurin kuuman ja hyväpepuisen 4-kymppisen naisen postiluukusta. Se ei tainnut tykätä siitä koska kiinnitti peenikseeni pyykkipojan. En ole työntänyt sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun innostamana kävin äsken tiputtamassa naapurin pianonpimputtelojan postiluukusta "Soita Paranoid"-lapun.
Soittiko?
Jos soitti vie seuraavaksi lappu jossa kiität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittiko?
Jos soitti vie seuraavaksi lappu jossa kiität.
Ei ole tainnut vielä havaita koko lappua, kun soitto ei ole keskeytynyt missään vaiheessa ja edelleen pimputtelee Paranoidin sijaan noita ärsyttäviä "peruspimputuksia".
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli oikeasti hyvä. :D Minä olen työntänyt vain yhden laskun joka oli tarkoitettu naapurille.
Vierailija kirjoitti:
Turkiskuoriaisia
Ootte kyllä saatana sairaita ei voi muuta sanoa!
Naapurin minulle kirjoittaman kirjeen. Lisäsin kirjeeseen tekstin, "voit puolestani pyyhkiä perseesi tähän kirjeeseen". Eipä tiputellut enää kirjeitä postiluukustani.