Äitini oli lähtenyt sauvakävelylle ja hakenut samalla maitopurkin kaupasta, sauvat jättänyt kaupan tuulikaappiin ja olivat sitten kadonneet
Miksi nykyään varastetaan kaikki. Koirat, pyörät, pulkat, vanhuksen kävelysauvat!
Kommentit (27)
Sellaista se on kun pitää rekkalasteittan tuoda tänne itäeuroopan ja venäjän rikollisia, romanian romanialaisia ja romaneja, irakilaisia ja turkkilaisia herrasmiehiä, afrikkalaisia, italiaanoja jne. Rajat auki kaikille vaan ja kultakortti käteen rajalla!!! Me ollaan maailman hyväntekijöitä!! Eläköön sanna-suomi!!
Torilla kävelysauvoista pyydetään jopa 40 € joten ei ihme että kelpaavat varkaille.
Kannattaisikohan äitisi tiedustella kassoilta kävelysauvojaan. Joku on varmaan ajatellut, että joku on unohtanut sauvansa siihen ja jotta niitä ei varastettaisi, on vienyt ne kassoille. Minun käsilaukulleni on pari kertaa käynyt noin, kun olen unohtanut sen jonnekin kaupan tiloihin. Kaikki tallella.
Nokikepakkokerrostaloissa ei voi jättää edes ostoskassia hetkeksi käytävään ettei musta käsi ole jo välissä viemässä sitä omaan asuntoonsa.
ei kannata jättää niitä lojumaan, ne korjataan löytötavaroihin hyvin nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Nykyään suurinosa suomalaisista valehtelee ja varastaa ja pettää, itse en ainakaan halua edes tutustua enää yhteenkään suomalaiseen, pettävät kuitenkin tavalla tai toisella
Vaihtoehto on?
Nyt oli kadonnut hieromasauva! Ap