Joko hamstraaminen alkoi taas!!?
Hieno mennä ostaan paria hassua leipää kun marketti täynnä ihmisiä ja joka kassalle älyttömät jonot! Puupäillä kärryt täynnä wc paperia, vettä, paristoja ym asiaankuuluvaa. Me asutaan huippuvaltio suomessa eikä missään mongoliassa. Ei täältä tavara parissa viikossa lopu.
Kommentit (27)
Minä en hamstraa. Minä ostan viikon ruoat 4-henkiselle perheelle. En jaksa juosta kaupassa joka päivä, ja tässä tautitilanteessa kaupassa käynnin harventaminen on ihan järkevää. Olen käynyt kerran viikossa kaupassa jo koko vuoden. Hyvä jos muutkin tajuavat, ettei siellä joka päivä kannata juosta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Itä-Suomessa EI KUKAAN HAMSTRAA , ei ainakaan WC- papereita 🤭...
Eikä meidän perheessä aiotakaan hamstrata yhtään mitään ! Se oli TÄYSIN TURHAA jo viime keväänä..
Ja niin on nytkin . Kaikkea riittää !
Ehkä teilläpäin ei pyyhitä 🤔
Käyn joka päivä kaupassa ja kyllä eilen oli ruuhkaa kuin joulun alla!
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan käykö nyt kaupassa että on sitten syytä, kun kotiaresti iskee päälle. Samoin säästäkää lääkereseptejä, jotta voitte todistaa olevanne menossa apteekkiin.
Eipä niitä reseptejä näe kattavasti kuin apteekin väki ja lääkärit. Ja meillä on vaitiolovelvollisuus. Mitenkään ei voi tulla sellaista tilannetta, että reseptejään tai ostettuja lääkkeitä joutuisi esitellä poliisille.
Kiitos muistutuksesta, vika rulla menossa, viimeks ostin toukokuussa säkin. Pitää ehkä odottaa mammuttei.
Viron iso sulku kai säikäytti. Lisäksi uutiset maailmalta, että kauppoihin pääsee sisään vain rajattu määrä ihmisiä kaltainen näkymä saaymmärrettävästi ihmiset toimimaan. Tietysti myös sairastumisen pelko, kun tauti yleistyy.
Älkää vaan käykö nyt kaupassa että on sitten syytä, kun kotiaresti iskee päälle. Samoin säästäkää lääkereseptejä, jotta voitte todistaa olevanne menossa apteekkiin.