Voisiko joku viheltää jo tämän sekoilun suomessa poikki?
Ensin suomi on niin paras koronan hoitanut maa ja nyt ei pystytä enää järjestämään edes vaaleja? Eli nyt hallituskin myönsi tällä siirrolla että toimet on mennyt ja menee metsään rytinällä..huooh
Kommentit (46)
Minulla viheltää päässä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä lisää sekoilua soppaan:
Eli vaalit on helppo siirtää Suomessa, ja valmiuslaki on helppo ottaa käyttöön Suomessa. Siis nykyään.
Eikö valveutuneemmat kansalaiset jo rupea tekemään eräitä johtopäätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaalit on helppo siirtää Suomessa, ja valmiuslaki on helppo ottaa käyttöön Suomessa. Siis nykyään.
Hyvä kysymys.
N-43
No meillä ei ole terveydenhoito ylikuormittunut. Jatkaa vaan niitä rokotuksia. Kaiken muun puuhastelun saa unohtaa.
Sen siitä saa kun mitään ei suunnitella ja mihinkään ei olla varauduttu. Vuosia on tiedetty että vaalit on tulossa, ja kuukautta ennen se sitten tuleekin yllätyksenä.
Puoluesihteerit päättivät, että vaalit pidetäänkin kesäkuussa. Puoluesihteerit?
Eduskunnan kai tuollaiset asiat pitäisi päättää.
Minun ymmärtääkseni puoluesihteereillä ei ole mitään päätäntävaltaa ko. asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sekoilun loppumiseen ole kuin yksi mahdollisuus: stringipersehallitus eroaisi.
Se on helpompaa kuin mitä me luullaan. Se riittäisi että Elizabeth2 tekisi sellaisen tv-puheen että yhdysvaltoihin uusin presidentin äänestys ja suomeen uusi hallituksen äänestys. Eiköhän sitten toteltaisi ja sitä myöten tehtäisiin ihmiskunnan äänestys.
Vain kommunistiset kapitalisti pellet ovat toista mieltä Juutalaisella CERN köyhyttäjällä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/048d5836-ecb5-4c48-8275-294b6ec4f…
Mutta hallituspa uskoo, sen kummempia miettimättä ja tulkitsematta.
Outo jutska oli tuo THL-kuvio. Käytettiin sen laskuharjoituksia poliittisena keppihevosena.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun mitään ei suunnitella ja mihinkään ei olla varauduttu. Vuosia on tiedetty että vaalit on tulossa, ja kuukautta ennen se sitten tuleekin yllätyksenä.
Kaikkihan niille on tullut yllätyksenä.
THL:n harjoitteli laskemista, puoluesihteerit toimivat "eduskuntana".
Outoa tosiaan.
Meillä on koronauskonnon rituaalit vielä kesken. Niihin kuuluu mm. ulkonaliikkumiskielto.
Jos tämä toive ei toteudu niin universumimme tuhoutuu niin että kaikki teistä on ei mitään.
Ajan ja paikan tietää vain Jumala. CERN ei voida ottaa käyttöön. Naisten on turha puolustella Elizabeth2 joka on eurooppalaisen korruptoituneen eliitin päähahmo. Minua vainotaan jo tarpeeksi sekä liikaa eikä se tule hellittämään yhtään mitään jotta kertoisin missä ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avain on koska olen kuninkaallinen ja oikeutettu siihen ja olen kasvattanut itse ihmiskunnan historian parasta suklaata joten loogisesti olen seuraava ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun haltia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät, koska ovat tyhmiä tsuhnia
Vierailija kirjoitti:
Meillä on koronauskonnon rituaalit vielä kesken. Niihin kuuluu mm. ulkonaliikkumiskielto.
Naurattaa ja itkettää samaan aikaan. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Outo jutska oli tuo THL-kuvio. Käytettiin sen laskuharjoituksia poliittisena keppihevosena.
Tuntuu että tartuttiin mihin tahansa oljenkorteen aikalisän saamiseksi. Jos äänestäminen olisi vaarallista, miksi joka päivä jonotetaan kaupoissa.
Voisi viheltää. Josain päin ei noudateta koronauskonnon rituaaleja, ja sanotaan edes jossain muodossa..
Ei:
Medical Tyrannylle..
Texas ja Mississippi poistivat koronarajoitukset juuri muutama päivä sitten, Texasin tulee kaikkiaan voiman 10 tätä kuuta. Todella hyvä, tapahtui ennen kuin siellä ennen kattavia rokotuksia....
Hallitus paiskii töitä niskatukka hikisenä että meillä kaikilla olisi hyvä ja turvallista olla ja elää, ai niin mikä olikaan se kysymys?
Hyvä, että vaalit siirrettiin, sillä edes kaikkia riskiryhmäläisiä ei ehditä rokottaa ennen huhtikuun puoltaväliä. Ei tuolla kahdella kuukaudella ole mitään väliä. Eikö ne persut vain lisää kannatustaan, heidän pitäisi olla tyytyväisiä. Nyt myös uusi asia, millä voi lyödä hallitusta!
Tämä tartuntojen nopea lisääntyminen uutena virusmuotona tuli kuitenkin aika yllättäen. Tästähän THL yritti varoittaa ennen hiihtolomia, mutta saikin kurinpalautuksen STM:ltä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007847720.html