Mieheni on pettänyt minua?
Sain asian selville karmeimmalla tavalla. Mieheni muuttui kylmäksi minua kohtaan paljolti seksin vähyyden takia, vaikka harrastimme 3 krt viikossa. Päätin lisätä seksin nautintoa ostelemalla mm. asusteita ja välineitä seksileikkejä varten. Mieheni innostui tästä toviksi, mutta pian sain taas huomata jäätävän kylmyyden. Olemme harrastaneet kuitenkin seksiä n. 3 krt viikossa edelleen, mutta nyt tuon mieheni innostumisen lopahtamisen jälkeen n. 3 vkoa sitten olen huomannut oireita intiimialueillani. Kutinaa ja aivan pieniä valkoisia näppyjä on ilmaantunut limakalvojen alueelle -> en ole uskaltanut vielä ilmoittaa asiasta miehelleni, koska en ole täysin varma onko kyseessä sukupuolitauti. Epäilen kuitenkin, etä mieheni on pettänyt minua ja sitä kautta olen nyt " onnellinen" petetty ja sukupuolitaudin omaava henkilö.
Pitää varmaan ottaa asia puheeksi ja katsoa mitä mies keksii vastaukseksi. Epäilee varmasti minun pettäneen ja syyttää minua. Kaiken kukkuraksi uskon tietäväni kenen kanssa mieheni on pettänyt minua. Pitää kysyä asiasta myös ystävältäni kenen uskon olevan mieheni ilon kohde jo muutamien kk ajan.
Olen murtunut ja tiedon haluinen, vaikka tiedän, että minuun tulee sattumaan totuuden kuuleminen.
Kommentit (4)
jos miehesi on ollutkin uskollinen, ja sinä ilmoitat kärsiväsi sukupuolitaudista, ketähän mies silloin syyttää?
3 krt on varmasti normaalia enemmän joten . . . . .
Sulla on varmaankin kondylooma. Se tekee tommosi näppyjä, tiedän, kun mullakin on :). Ei ole hoidettavissa kuin penslaamalla ja silti niitä näppyjä tulee aika ajoin lisää, virustauti jonka elimistö sitten muutaman vuoden sisällä yleensä voittaa. Kutisee kyllä tautisesti, omaan virtsaputeenikin on ilmeisesti tullut joku kondylooman aiheuttama näppy kun se vaivaa silloin kun kondyloomaa mulla on. Ei ole klamydiaa eikä virtsatietulehdusta ni se se on oltava.
sinulle jotain " allergiaa" ???
Onko miehesi muuten poissaoleva ??? Onko tosiaan tilaisuuksia, jolloin sinua on voinut pettää ???