Tänään pillua tiedossa
En malttaisi millään odottaa, sillä tänä iltana on pillua tiedossa pitkän tauon jälkeen. Rakkaani tulee luokseni. Mieli tekisi jo tyhjentää kova patukka käsipellä, kun niin panettaa. Toiveeni on, että hän ei pesisi pilluaan pissin jälkeen, sillä minä tykkään tuoksuvasta ja aromikkaasta pillusta. Hän otti toiveeni huomioon, todisti sen ottamalla kuvan vessassa pissaamisen jälkeen. Veti pikkarit jalkaan kuivaamatta sitä. Karvoituksessa kiilteli pissipisarat. Valkoisissa slogeissa näkyi kostea läikkä. Mahtavaa! Taidanpa aloittaa illan suutelun jälkeen pikkarien haistelulla ja siirryn sen jälkeen pillun nuolemaan. Tulee kiva ilta!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten se toinen kaveri joka aiko tänään saada...joko sait ?
En ole saanut vielä, kun pennut ramppaa vähän väliä ties millä asialla. No on tässä sauna lämpeämässä ja iltaa jäljellä.
Sen verran vielä päivitystä, että saunottiin eilen ja mahikset olis ollu puuhatakkin, mutta ei vaan jaksanut kun meni myöhään. No nyt hetki sitten saatiin hommat hoidettua ja erityisen hyvää oli kun vuorokauden keräs kiihkoa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten se toinen kaveri joka aiko tänään saada...joko sait ?
En ole saanut vielä, kun pennut ramppaa vähän väliä ties millä asialla. No on tässä sauna lämpeämässä ja iltaa jäljellä.
Sen verran vielä päivitystä, että saunottiin eilen ja mahikset olis ollu puuhatakkin, mutta ei vaan jaksanut kun meni myöhään. No nyt hetki sitten saatiin hommat hoidettua ja erityisen hyvää oli kun vuorokauden keräs kiihkoa. 👍
Jess!! Mahtavaa..itse lähden kanssa kohta rakkaani kanssa saunaan. Olen jo kuiskutellut hänelle pitkin päivää että kauheesti tekee mieli..joten ehkä minullakin käy kohta flaksi😉
Miten se on noin vaikeeta muilla? En tajua. Me vaan aletaan aamulla. mies otta ihan ekaksi ison liukkaripullon, levittä jalkani oh. Usein mulla liukkaria käteen myös jolloin saan vedellä suonikasta ylösalas...aamulla neuvoi vielä, "purista vielä lujempaa" ja niin teinkin. Samalla imuttelin ja kielellä terskan ympäri livoin kielellä, kyllä tykkäs mieheni.!
Vierailija kirjoitti:
Miten se on noin vaikeeta muilla? En tajua. Me vaan aletaan aamulla. mies otta ihan ekaksi ison liukkaripullon, levittä jalkani oh. Usein mulla liukkaria käteen myös jolloin saan vedellä suonikasta ylösalas...aamulla neuvoi vielä, "purista vielä lujempaa" ja niin teinkin. Samalla imuttelin ja kielellä terskan ympäri livoin kielellä, kyllä tykkäs mieheni.!
Moikka Pertti.
Kauheesti kyllä tekis mieli..vaikka aamulla temuttiin. Ja ei pysty nyt touhuta kun lähdin reissuun..kertokaapa täällä 'niitä' juttuja..kiva lukea sellasia.
Vierailija kirjoitti:
Kauheesti kyllä tekis mieli..vaikka aamulla temuttiin. Ja ei pysty nyt touhuta kun lähdin reissuun..kertokaapa täällä 'niitä' juttuja..kiva lukea sellasia.
Mitä 'niitä '?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä 'niitä '?
Temuamis juttuja.
Eiköhän sitä vielä itekin saa, kun vaimo sai jo aamulla sormetuksen ennen etätöitä. Ite ei ihan ehtiny mukaan, vaikka omakin kalu sai hyvää käsittelyä. Onhan tässä iltaa ja yötä jäljellä.
Asiallista menoa siellä päin