Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ENÄÄ VAIN 98,1% SUOMALAISISTA ROKOTTAMATTA. Se on sitten hyvästi kesäfestarit ja vapaus... :(

Rajoituksia kiristetään
08.03.2021 |

Pandemiaa reilu vuosi takana ja jo 1,9% suomalaisista on saanut rokotusohjelman mukaiset kaksi annosta.

Eli kauanko tässä kestää, että lukema on 70%?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rfewr kirjoitti:

En aio osallistua kokeiluun. Ei ole edes mitään henkistä tarvetta. Kukaan ei myöskään korvaa saati korjaa jos jotain häiriöitä kehoon  piikistä tulee

Hyvä, yksi pelistä pois.

ota vaan mun piikki eli neljä hötsiä yhteensä, kun et kuitenkaan luota että kahdella pärjäisit. En kuitenkaan vastaa seurauksista, jos otatkin

Vierailija
62/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ei ole flunssakausi. Joten aivan sama, onko rokotteita vai ei. Rokotuksilla voi olla merkitystä lokakuusta alkaen, kun seuraava flunssakausi taas alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän tuota lukemaa on ryhdytty pakottamaan lehdissä. Nousee nousee, hiipii hiipii, nyt 5,3 nyt 5,4 %. pari päivää eteenpäin, niin menossa 6,34....parin tunnin päästä 6,369785858%. Halutaanko tuolla prosentin toitottelulla luoda jotain kärsimättömyyttä että ihmiset kattois notta noin monen kymmenen prossan päässä vielä vapaus, kyllä soonny pakko ite lähettävä piikille, ku ei ne nuo muut näy ossaava, ei tässä muuten mikään aukea eikä kohta naura enää Jeesuskaan.

Vierailija
64/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää peljätkö kyllä Sanna teistä huolen pitää.

Sanna toivoo

Vierailija
65/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää peljätkö kyllä Sanna teistä huolen pitää.

Sanna toivoo

Sanna tekee linjauksia ja periaatepäätöksiä ja selvityspyyntöjä ja silmähymyilee naamarinsa takaa tai tollottaa maansa myyneen näköisenä

Vierailija
66/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka aikuinen muka käy festareilla? Onko ap 18v?

Minä käyn ja meidän koko bändi on aikuisia.

Vierailija
67/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% ei edes halua rokotetta. Varmaan n.puolet suomalaisista rokotteen ottaa. Minä en, koska en koe koronaa minulle sen vaarallisemmaksi kuin influenssaakaan enkä ole ottanut influenssarokotettakaan.

Vierailija
68/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta rokotteista 17,5 vuoden ajalta enää. Veksin penkillä heinäkuussa -03 viimeiset pyllyyn tökättiin

Vierailija
69/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSSnto! Llllppoo! Taaxe poisthu! kirjoitti:

Ei ole kokemusta rokotteista 17,5 vuoden ajalta enää. Veksin penkillä heinäkuussa -03 viimeiset pyllyyn tökättiin

Mulla on kokemukset rokotuksista lapsuudesta -50 luvulla.