ENÄÄ VAIN 98,1% SUOMALAISISTA ROKOTTAMATTA. Se on sitten hyvästi kesäfestarit ja vapaus... :(
Pandemiaa reilu vuosi takana ja jo 1,9% suomalaisista on saanut rokotusohjelman mukaiset kaksi annosta.
Eli kauanko tässä kestää, että lukema on 70%?
Kommentit (69)
Kesällä ei ole flunssakausi. Joten aivan sama, onko rokotteita vai ei. Rokotuksilla voi olla merkitystä lokakuusta alkaen, kun seuraava flunssakausi taas alkaa.
Miksihän tuota lukemaa on ryhdytty pakottamaan lehdissä. Nousee nousee, hiipii hiipii, nyt 5,3 nyt 5,4 %. pari päivää eteenpäin, niin menossa 6,34....parin tunnin päästä 6,369785858%. Halutaanko tuolla prosentin toitottelulla luoda jotain kärsimättömyyttä että ihmiset kattois notta noin monen kymmenen prossan päässä vielä vapaus, kyllä soonny pakko ite lähettävä piikille, ku ei ne nuo muut näy ossaava, ei tässä muuten mikään aukea eikä kohta naura enää Jeesuskaan.
Vierailija kirjoitti:
Älkää peljätkö kyllä Sanna teistä huolen pitää.
Sanna toivoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää peljätkö kyllä Sanna teistä huolen pitää.
Sanna toivoo
Sanna tekee linjauksia ja periaatepäätöksiä ja selvityspyyntöjä ja silmähymyilee naamarinsa takaa tai tollottaa maansa myyneen näköisenä
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen muka käy festareilla? Onko ap 18v?
Minä käyn ja meidän koko bändi on aikuisia.
70% ei edes halua rokotetta. Varmaan n.puolet suomalaisista rokotteen ottaa. Minä en, koska en koe koronaa minulle sen vaarallisemmaksi kuin influenssaakaan enkä ole ottanut influenssarokotettakaan.
Ei ole kokemusta rokotteista 17,5 vuoden ajalta enää. Veksin penkillä heinäkuussa -03 viimeiset pyllyyn tökättiin
SSSnto! Llllppoo! Taaxe poisthu! kirjoitti:
Ei ole kokemusta rokotteista 17,5 vuoden ajalta enää. Veksin penkillä heinäkuussa -03 viimeiset pyllyyn tökättiin
Mulla on kokemukset rokotuksista lapsuudesta -50 luvulla.
ota vaan mun piikki eli neljä hötsiä yhteensä, kun et kuitenkaan luota että kahdella pärjäisit. En kuitenkaan vastaa seurauksista, jos otatkin