Mikä on pahinta miten mies on haukkunut sinua?
”Olet ruma, lihava, liian iso, liian pitkä, miehennäköinen, ohkaiset hiukset, haiseva..”
Muunmuassa näillä sanoilla mieheni haukkui minua eilen. Nyt tosin katuu, mutta sanottu mikä sanottu.
Päätin että laitan miehen ulkoruokintaan ja avioeron heti vireille. Tämä on se viimeinen pisara muutenkin paskassa suhteessa.
Kommentit (14)
En mä jaksa alkaa pätkittää sanoja tämän palstan sensuurin takia, jotta saisin sanottua.
Kuka niistä?
Jos Sijaltainen nousisi.
Liian pieni ja liian pienet. Sanoin samaa sitten hänelle.
Mikä noita haukkujia riivaa? Lähtis menemään, ottaisivat itse eron kun kerran vaimo on noin kamala.
Ihme nynneröitä.
On sanonut, että olen laiska ja se on ihan totta, niin olenkin. Se tuntui pahalta, koska se on totta. Olen kyllä sittemmin parantanut tapojani. Ulkonäköäni hän ei ole koskaan moittinut.
En huomioi enkä kuule ikäviä. Sohvalla lojuva alkometri löytyy monelta.
”Etkä sinä koskaan tule valmistumaan sieltä yliopistosta.”
Jaa, onkos tuo yleistäkin tuo haukkuminen suhteissa..? Oma mies ei ole koskaan haukkunut edes tyhmäksi, vaikka äkäpussi onkin suuttuessaan ja laukoo suusta kaikenlaista silloin. Haukkunut ei ole koskaan silti.
Vierailija kirjoitti:
Taas hyvä mies-aloitus.
Kyllä. Mammat pääsevät jälleen kerran haukkumaan miehiä. Uuh...
Naista ilkeämpää ei ole kun puhutaan pahasti sanomisesta. Iski vyön alle niin lujaa että jäi viimeiseksi naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Naista ilkeämpää ei ole kun puhutaan pahasti sanomisesta. Iski vyön alle niin lujaa että jäi viimeiseksi naiseksi.
Tämäkään asia ei ole sukupuolisidonnainen vaan riippuu täysin henkilöstä. Itselläni on vastaava kokemus miehestä, kyllä miehetkin osaavat iskeä vyön alle. Kyseinen tyyppi osasi tarkkaan ruotia läpi kaikki mun ulkoiset ja sisäiset virheet.
Taas hyvä mies-aloitus.