Onko kotonasi villasukkakori vieraita varten?
Käyttääkö vieraat niitä?
Pesetkö sukat vieraiden välillä?
Käytätkö itse sukkia samasta korista?
Kommentit (20)
No ei. En ole ikinä kuullutkaan. Lainaan kyllä vieraille puhtaat villasukat ilman muuta tarvittaessa.
Ei ole. Kerrostalo asunnossa on niin lämmin ettei ole tarvetta. Kaverin luona on. Hän asuu vanhassa omakotitalossa, jossa lattiat usein on viileät, ja muutenkin tuntuu kerrostaloon tottuneesta kylmältä. En tiedä miten usein hän niitä pesee, ei varmaan joka käytön jälkeen. Eihän ne ole suoraan ihoa vasten, ja on käytössä vain sen vierailun ajan. Kiva tapa mun mielestä huomioida vieraat tarjoamalla käyttöön villasukat.
Inhottava käytäntö. Olisi sopivampaa ja käytännöllisempää ohjeistaa vieraita tuomaan omansa mukanaan, sikäli kuin tarvetta tällaiseen on.
Ei ole enkä ole kuullutkaan moisesta. Oletan, että vieraani osaavat itse pukeutua. Aikuisia ihmisiä kuitenkin.
Eipä ole meillä. Ei ole kyllä kukaan kysynyt, meillä on lämpimät lattiat.
Ei. Kaikki korin sukat on minun. MINUN.
Ei, meillä on niin lämmintä, ettei villasukkia tarvita.
Mökillä on vieraille villasukkia mutta niitä ei ole esillä missään korissa. Ei siellä vieraita niin usein käy.
Meillä vieras saa halutessaan valita villasukkakokoelmistani täysin uudet villasukat, joita kukaan ei ole käyttänyt, ja kun hän lähtee omaan kotiinsa, hän saa viedä ne sukat mukanaan.
Ei ole. Täällä on lämmin. Kiva tapa kuitenkin. Tuttu asuu 1800-luvulta olevassa talossa ja siellä on ihanan tunnelmallista ottaa korista villasukat jalkaan. Käytän monesti villasukkia myös vanhempieni luona, jos on vilu. Minunkin luona saa kyllä villasukat jalkaan, jos on kylmä.
Ei ole kun en osaa kutoa enkä tunne ketään joka osaa.
On ja pyydän antamaan lainatut minulle lähtiessä. Pesen sitten.
Mulla on myös villahanskakori, villapipokori, villapaitarekki ja raappahousulaatikko.
Ei ole, meillä on jokaisella muutama pari ihan omia sukkia. Jos nyt joku valittaa että varpaita palelee, niin sohvan alla lojuu yhdet huopatossut, saa lainata jos koko sopii.
Oli mutta se piti poistaa kun koiranpentu vei sieltä aina sukkaparin kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enkä ole kuullutkaan moisesta. Oletan, että vieraani osaavat itse pukeutua. Aikuisia ihmisiä kuitenkin.
Monelle vieraalle tulee yllätyksenä kuinka viileät lattiat vanhassa talossa on talvella. Jos ei itse ole ikinä sellaisessa asunut.
ei ole. sen sijaan siivousvälineistö on tyrkyllä että saavat mielellään vaikka vähän putsailla eteistä, ehkä enempääkin.
😁
On. Pesen kuukausittain kun vieraita ei käy kovin usein. Minulla on erikseen omat sukat.