Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putuaako teillä paino

Vierailija
07.03.2021 |

Kun menkat alkaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on siitä mukavat, että ne ruukaa runsastua 40-50 välillä ja sitten rauta-arvot viistää maata.

Monelle tulee yllätyksenä....

Vierailija
2/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päästää käsistä irti ni kyllä se on puronnut tähhän asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, päivän-parin kuluttua palautuu normaaliksi. On siis kerännyt nestettä ihan reilusti edeltävän viikon aikana.

Vierailija
4/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä putoaa paino.

Hitaasti mutta varmasti.

Painon pudottaminen ei ole mikään pikajuttu, se on pitkän ajan projekti.

Vierailija
5/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillakin on turvotusta ennen menkkoja.

Mutta ei läheskään kaikilla.

Minulla ei ole mitään turvoksia, joten paino ei muutu miksikään ennen menkkoja eikä niiden jälkeen.

Vierailija
6/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla alkaa painoa (turvotusta) kertyä vasta kun menkat alkaa, ja paino on monta kiloa kohonnut 3-4 päivää.

Vierailija
7/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan nousee parikin kiloa ja armoton turvotus

Vierailija
8/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä oli niin yleensä kertyi turvotusta. Sitten kun alkoi juoksettaa vessassa, arvasin että pian alkaa menkat. Kyllähän se paino siina taas normalisoitui.

Vierailija
9/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla paino nousee ennen menkkoja ja putoaa pari päivää menkkojen alun jälkeen.

Keho kerää nestettä.

Vierailija
10/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan näytä siltä, kun maha turpoaa kuin olisi raskaana. 

Vierailija
11/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkat on siitä mukavat, että ne ruukaa runsastua 40-50 välillä ja sitten rauta-arvot viistää maata.

Ei kait!

Itse 38 ja tässä vuoden aikana on menkat alkanut useammin olla kivuliaita. Ei vielä pahoja, mutta ennen ovat olleet lähes täysin kivuttomia. Tuleeko ne vielä siis runsastumaankin?

Vierailija
12/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en itse ollut edes tietoinen tästä asiasta. Luulin että jotain on vialla kun ikää tulee ja menkat sen kuin runsastuu, mulla ne oli ihan riittävän runsaat jo entuudestaan ja luulin että ne vähenee iän myötä. Mutta ei, ne sen kuin paranee vaan. On tää naisena eläminen yhtä juhlaa..

Vierailija
13/13 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait!

Itse 38 ja tässä vuoden aikana on menkat alkanut useammin olla kivuliaita. Ei vielä pahoja, mutta ennen ovat olleet lähes täysin kivuttomia. Tuleeko ne vielä siis runsastumaankin?

Useimmilla kyllä. Esivaihdevuosissa munasarjat usein ylitoimii, kun aivolisäke piiskaa niitä viimeisillä voimilla toimimaan, ja kohtuun kasvaa paksumpi limakalvo joka sitten vuotaa ulos menkoissa/.

Sitten vähän myöhemmin alkaa menkat tulla epäsäännöllisemmin ja silloin jos on kuukausien vuototauko, sen jälkeen vuodot voi olla jotain aivan uskomatonta. Itselläni pahimmillaan tarvinnut olla 2 super plus tamponia peräkkäin ja inkontinenssivaippa lisäsuojana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä