Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suhteenne vanhempaan miehen onnistunut?

Vierailija
07.03.2021 |

Otsikossa kysymys: mitne suhteenne vanhemman miehen kanssa on sujunut?
Kertokaa iät tai ainakin ikäero.
Erosin juuri itseästäni vanhemmasta miehestä ja nyt olen taas kiinnostunut vanhemmasta miehestä. Mutta huolettaa, että mies pappautuu ennen aikojaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja mieheni on 40. 10 vuotta yhteistä taivalta takana. En ikinä edes ajattele meidän ikäeroa.

Vierailija
2/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 34 ja 47, yhdessä 15 vuotta. Menee enimmäkseen hyvin, joskus on ollut huonompiakin kausia mutta niin kai pitkässä suhteessa yleensäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onnistunut!

T.Helmi

Vierailija
5/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies minua 12- vuotta vanhempi. Ei hyvä näin keski-ikäisenä. Mies vanhettunut 57 v eikä pidä edes itsestään huolta. Minä taas elän terveellisesti ja olen seksuaalisessa huipussa. Mies taas ei, ei enää ota eteen.

Silloin nuorena ikäero ei näkynyt. Mutta mitä enemmän ikää tulee asia alkaa olemaan ongelma.

Vierailija
6/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero 17 vuotta. Mies vanhempi, nyt 55v. Ekat vuodet meni hyvin, mutta nyt mieheni jos selvästi eri elämänvaiheessa. Puhumme lapsen teosta, mutta alkanut tuntua ettei hyvä idea.

Vierailija
7/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onnistunut. Olen 16v ja mieheni on 45v. Suunnittelemme jo innolla häitä.

Vierailija
8/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua reippaasti yli 20 vuotta vanhempi. Hän on tosi kuuma pakkaus ja äärettömän hyvä sängyssä. Muutenkin hän on mun unelmien mies, siis ihan täydellinen kaikin puolin. Hellä ja rakastava:)

Vierailija
9/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme N55 ja M66 (yhdessä 37 vuotta) ja nyt mietin eroa. Sain juuri töissä ylennyksen ja vaikka se lisää töiden määrää, on tehtävä mielenkiintoinen ja innostava. Mies marisee, kun viivyn liikaa töissä, enkä ole hänen kaverinaan kotona. Ja kun olen kotona, istuu hän katsomassa televisiosta urheilua. Mitään ei suotu yhdessä tekemään tai lähtemään minnekään, kun ei jaksa, eikä huvita. Terve mies kuitenkin. Hänestä 1 krt viikossa seksiä riittää. Hirvittää tulevaisuus.

Vierailija
10/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin tämä menee, mutta tottakai tiedostan että on todennäköistä ettei tässä loppuelämää olla yhdessä. Edes hänen loppuelämää. Jos hän pappautuu paljon ennen minua eikä hänestä ole matkustusseuraa tai mitään kummempaa iloa arjessa niin tietenkin voi olla ero edessä. Mutta tiedostetaan molemmat tämä asia, joskus ihmiset muuttuvat syystä tai toisesta ja sitten voi tulla ero. Nyt on hyvä näin. Eikä tietenkään voi tietää kumpi tässä on sairastumassa tai kuolemassa ensin.

Vierailija
11/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani oli 13 v ikäero. Kun isä jäi eläkkeelle, hän oli todella hankala työelämässä aktiivista vaihetta eläneelle äidilleni. Oli kuulemma tylsää yksin kotona. Äiti ei saanut vapaa-ajallaan tehdä enää mitään ilman isää. Kun äiti sitten reilun 10 v. jälkeen jäi eläkkeelle, isä oli eläke-energiansa käyttänyt. Äiti ei saanut seuraa isästä mihinkään. Meni 3 vuotta, ja äidistä tuli idän omaishoitaja. Itse en tällaista putkea halua, tulipa millainen mies vastaan vain. Iällä on todella paljon merkitystä ehtoopuolella.

Vierailija
12/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 29, mies 41. Hyvin on onnistunu, on omakotitalo ja lapsia.

Vierailija
13/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 40 ja mies 54 v. Itse hyvässä kunnossa ja mietityttää, kun toisessa näkyy jo vanhuus monella tapaa.

Vierailija
14/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä sitä tässä miettii pitäisikö jättää jo nyt melko nuorena tuo 15v vanhempi rakastamani ihminen vain siksi, että saisi yhteisen vanhuuden jonkun samanikäisen kanssa... Siis JOS pysymme yhdessä vanhuuteen asti tai JOS emme kumpikaan sairastu tai kuole ns ennenaikaisesti.

Hullulta ajatukselta tuntuu kyllä enimmäkseen.

Vierailija
15/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 40 ja mies 54 v. Itse hyvässä kunnossa ja mietityttää, kun toisessa näkyy jo vanhuus monella tapaa.

Vanhuus???

50-vuotiaassa?

Voi perkele...

Vierailija
16/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla on 5 v ikäeroa.

Isä oli 2 v extraa töissä ja äiti otti 60 v kultaisen kädenpuristuksen.

Pitivät kotona yhteiset eläkejuhlat.

Ystäväni otti 12 v nuoremman miehen. Aluksi oli kivaa, mutta nyt mies on saavuttanut häntä iässä

Vierailija
17/17 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullu-alert!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi