Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyysongelma saataisiin korjattua kieltämällä lemmikit

Vierailija
07.03.2021 |

Tai tekemällä sellaisen hankinnasta luvanvaraista ja verotettavaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa myös lapsen tekeminen pitäisi olla luvan varassa. Nimittäin niin paljon on tässä maassa huostaanottoja ja muutenkin hulluja vanhempia.

Vierailija
2/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti tekisi lapsia. Ottaisin salakissan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suoltaa taas paskaa niin kuin aina.

Eniten lemmikkejä on lapsiperheissä.

Vierailija
4/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaikka heti tehdä toisen lapsen , mutta en tähän maahan.

Vierailija
5/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lemmikin saa hankkia vain 2 lapsen lapsiperheeseen?

Vierailija
6/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lisäverot tai kiellot lapsettomille johtavat siihen, että he muuttavat ulkomaille sellaisiin maihin, joissa tällaisia ei ole.

Eli turhaa.

Vierailija
7/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voi, että ajatuskin kissasta herättää enemmän hoivaamisen tarvetta. 😸 Ajatus siitä että aloittajan kaltainen ihminen lisääntyisi tai pojastani tulisi sellainen herättää selibaatin ja eristäytymisen tarpeen (sopii kyllä korona aikaan)

Vierailija
8/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu... Mulla on koira ja toisen hankintaa mietitään. Ei ole lapsia, vielä. Haluamme kyllä lapsen parin vuoden sisään. Lemmikillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ei vielä ole lasta, vaan se johtuu ihan muista syistä. Meillä oli paljon lemmikkejä kun olin pieni. Olen kahden lapsen perheestä. Kolmatta ei olisi koskaan voinut tulla kun minun syntymänikin oli usean vuoden työn tulos. Lemmikeillä ei ole koskaan ollut mitään tekemistä lapsuuden perheeni lapsilukumäärässä.

Vierailija
9/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lemmikin saa hankkia vain 2 lapsen lapsiperheeseen?

Lemmikkejä ei nimenomaan pitäisi ottaa lapsiperheisiin. Useimmiten homma on silkkaa eläinrääkkäystä. Mikään eläin ei pidä siitä metelistä mikä lapsi perheissä raikaa jatkuvasti. Lisäksi lapset kohtelevat eläimiä kovakouraisesti. Monesti lapsiperheissä aika menee lapsiin ja lemmikin tarpeet esim liikunnan suhteen jäävöt hunningolle. Ehkä n. teini-ikäiset ovat valmiita ymmärtämään eläimen luontaisia tarpeita ottamaan vastuuta eläimestä.

Vierailija
10/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää paikkansa. Ainoa syy miksi mieheni ja minä emme ole hankkineet lapsia on siksi, että meillä on koira. Jos ei koiraa olisi, niin hankkisimme heti 10. Kaikkihan tietävät, että koira ja lapsi ovat täysin sama asia. Eikä kellään toki voi olla lemmikkiä sekä lasta. Tämä on fyysisesti mahdotonta. 

Vierailija
11/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen huomaa ympärillä että yli nelikymppiset, lapsensa tehneet naiset alkavat hankkia niitä koiria. Varmaan että saa jotain hoivattavaa, kun se on varmaan niin pakonomainen tarve. Monen some tilit muuttuneet niin että jokapäiväiset kuvat lapsesta vaihtuneet jatkuvaan kuvatulvaan lemmikistä. Huvittavan samanlaisia ovat ihmiset.

Lapseton 37v,ei lemmikkejä eikä tule.

Vierailija
12/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta yritettiin 5 vuotta, nyt luovuttu toivosta. Koiraa ehkä harkitaan kun muutetaan omakotitaloon maalla.

Vierailija
13/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi itse tehdä oman osuutensa syntyvyys"ongelman" korjaamiseksi

Vierailija
14/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmislapset olisivat yhtään kissan veroisia, niin voisin harkita asiaa. En halua riesakseni huutavaa mätisäkkiä joka ripuloi alleen ja oksentaa päälleni. Kissan kanssa ei tuollaisia ongelmia, ovat siistejä ja hiljaisia elämänkumppaneita.

Vierailija
15/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti lisääntyisi. Ilman koiria lihoisin, masentuisin ja erityisin sosiaalisesti vielä enemmän. Onneksi tutkimukset lemmikkien hyödyistä kasvavat jatkuvasti niin ap:n kaltaiset ovat koko ajan kaltevammalla pinnalla vinkumassa.

Vierailija
16/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan taas perseestä vedetty provo.

Vierailija
17/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmislapset olisivat yhtään kissan veroisia, niin voisin harkita asiaa. En halua riesakseni huutavaa mätisäkkiä joka ripuloi alleen ja oksentaa päälleni. Kissan kanssa ei tuollaisia ongelmia, ovat siistejä ja hiljaisia elämänkumppaneita.

Se tässä ihmetyttääkin, että kuinka jotkut voi edes verrata lemmikkejä lapsiin. Lemmikit on avuttomia todella lyhyen ajan ja senkin ajan ne viettävät emonsa kanssa. Esimerkiksi kissanpentu osaa jo itse käydä hiekkalaatikolla ja syödä itse, kun sen haet kotiin. Ei sille tarvitse opettaa mitään.

Lapsi on täysin avuton todella pitkään ja sitten sitä pitää vielä kasvattaa ja opettaa ihmiseksi, eikä silti ole mitään taetta että siitä tulee kunnon kansalainen. Lemmikin kanssa saat sitä mitä tilaat. 

Vierailija
18/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa aika ikävää kaikille niille yksinäisille miehille, jotka eivät löydä puolisoa. Nyt voi sentään olla koira tai kissa seurana. 

Vierailija
19/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkea aloitus. Ilmiannettu.

Vierailija
20/52 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin koirineni toiseen maahan. Onneksi hoitoalan hommia löytyy ulkomailtakin, ei niitä ole mikään pakko tässä maassa tehdä.

No provohan tämä oli, mutta todella surkea sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän