Myisitkö 8 eurolla kengät netissä vai veisitkö kierrätyskeskukseen?
Itse punnitsen onko mitään järkeä 8 euron takia laittaa nettiin myyntiin.
Mitä sinä tekisit? 😁
Kommentit (17)
Sekajätteeseen tai uffin keräykseen. En polttaisi bensaa ja aikaani kierrätyskeskusreissuun mokoman takia.
Jos kengät olisi hyvässä kunnossa, nostaisin hinnan kymppiin ja möisin netissä
Myisin netissä. Myin viikko sitten kengät netissä, hinta 17 euroa (käyttämättömät Sievin työkengät).
En myy alle kympin tavaroita. Ilmoitukseen tulee useita viestejä, jotkut kysyy epäoleellisia ekstratietoja, toinen tarjoaa yv av 3 euroa kysyn vielä mieheltä, toiset vastailee yhdellä sanalla ja monta päivää saa hinkuttaa että milloin pääsevät hakemaan, jos edes ilmestyvät paikalle. Ja sitten odotat sovittuna ajankohtana kotona......ja kukaan ei tule paikalle. Ja samalla olet antanut osoitteesi ihan tuntemattomalle ihmiselle. Ei kiitos.
Alle kympin tavarat ei todellakaan ole tuon arvoisia. Keräyslootaan vaan kengät.
Myisin kyllä, olen myynyt vielä halvempiakin tavaroita. Yleensä kaupat sujuu hyvin ilman sen suurempaa säätöä, ja onhan se 8 euroakin rahaa ja päälle hyvä mieli siitä että kengät meni vielä käyttöön :)
Kierrätyskeskukseen.
Tai ite oon käyttänyt fb roskalavaryhmää. Kaikki alle 10e arvoisen itselle turhan laitan sinne, en jaksa enää myydä. Sitäkin oon tehnyt vähintään 100 kertaa että myyn netissä. Ja kirppiksillä käynyt myymässä.
Nykyään arvostan enemmän sitä helpotusta, että asia on hoidettu ja roinat on poissa parissa tunnissa.
Onhan sekin rahaa.Ei se mitään maksa.
Itsellä uskomton läjä upeita melkeen uusia kenkiä.En jaksa minä myydä syystä että haluan 390 euron kengistä 80 euroa Käsintehdyt italialaiset .Ei kukaan osta vaikka on sekä väri että malli ihan viimeisen päältä.
Itseä suututtaa kun kipeät jalat ja heti kun tuntuu että on väärät , laitan sivuun. Nämä on pehmoiset mutta isot.
Jos niistä kengistä voisi saada 25 euroa tai enemmän niin laityaisiin myyntiin nettiin tai myisin kirppsrilla mutta muussa tapauksessa ne ovat halpaa roskaa joka ei kelpaa kenellekään ja kannattaa ihan suosiolla heittää vain menemään.
Katsoin eräässä kierrätyskaupassa kuinka kalliilla myyvät haisevia , puolirikkonaisia kenkiä.Ihmettelen kun loppiksella on kartongissa uudet, ostohinta 90 euroa ,kauniit mokkakengät , ei kukaan osta 10 eurolla eli 100 kruunulla. Viimeisen päältä myös nämä champagnen väriset.
Kierrätyskeskukseen en vie yhtään mitään koska vastustan työttömien orjatyötä karenssin uhalla.
Veisin Pelastusarmeijan kirpputorille täai Sininauhaan. Samalla hoitaisin muitakin asioita ja veisin kirpparille muutakin poistettavaa, yhden kenkparin takia ei kannata autoa käynnistää.
Ei ei missään nimessä jaksa kontakteja ihmisten kanssa; kaiken maailman jahnukaiset kyselee mittoja, tinkii ja muuta mukavaa.
Pääsee NIIN helpolla kun sanoo kengille Adios
Ja vie kierrätykseen tai hyväntekeväisyyteen.
En jaksaisi noin pienestä summasta laittaa nettiin.