Miten usein näette ystäviä?
Mä olen aina ollut aika introvertti ja tosi iloinen lisääntyneestä etätyöstä. Ihanaa, kun ei tartte käydä työpaikan kahvihuoneessa ja saa olla kotona.
Jotenkin ystävienkin näkeminen on rasittavaa. Kerran - kaksi kk, kun näkee jonkun niin se riittää. Stressaa, jos pitää ennakolta sopia joku pv ja jos silloin ei huvitakkaan nähdä. Mites muilla?
Lapsi on eskarilainen, mukava viettää aikaa kotona. Mies on kyllä kaveririippuvaisempi.
Kommentit (4)
Ehkä puolen vuoden välein joku tulee kahville tai pihalla pikaiseen näen kun halutaan jotain esim lainaksi rahaa..
Mä olin jo lapsena vähän outo, jos kaveri soitti käskin äitin sanoa, etten ole kotona tai jos joku tuli pimpottaa ovikelloa niin sama juttu. Kummasti halusivat viettää aikaa kanssani..
Teini-iässä ystävä (edelleen ystävä, tosin asuu ulkomailla) pyysi ulos niin sanoin suoraan et pelaan veljen kanssa n64 autopeliä enkä haluu nyt olla sun kaa.
Siis olen käyttäytynyt aika törkeästi ja silti ovat halunneet pitää yhteyttä.
Nykyään sanon aina et väsyttää en jaksa.. mut silti on mulla 3 sydänystävää.
Kummitädiksi en ole suostunut, en jaksa.. en kuulu kirkkoon .. selityksiä.
-alkup.
Mulle jäänyt nuoruudesta oikeestaan vain 1 ystävä, jota jaksan ja haluaan tavata, joka myös antaa eikä vain ota voimavaroja. Välimatkaa on, joten jos edes joka vuosi oltais samalla paikkakunnalla niin hyvä.
Yhdistelmä työ, sairas vanhempi ja puhelias leikki-ikäinen oli kyllä niin kuluttava yhdistelmä, että silloin niiden muiden kavereiden tapaaminen käytännössä loppui.