Näin viime yönä pelottavaa unta
Olin jossain ihmeen paikassa missä oli sellainen valtava kirja jossa luki "tulevat kuolleet" ja niiden nimet. Ja siinä luki taas mun vihaamani henkilön nimi. Olen ennenkin nähnyt tälläistä unta ja sitten toteutunut. Se oli muutenkin outo uni. Kaikilla siinä pyörivillä ihmisillä oli valkoiset vaatteet 😨😱 kellään ei ollut mitään normi vaatteita. Muistan vieläkin sen nimen kun se luki siinä niin selvästi.
Omituista tässä on vielä se, että olin viime yönä itkeskellyt ja rukoillut ja kertonut siinä samassa kyseisestä henkilöstä ja sitten näin unta tosta 😱
Tämä ei ole kuitenkaan mikään eka kerta kun näen tämmöisiä unia ja ne on totetunut ainakin jotenkin. 😱😱😱 Autokolareina, hengenpysähtymisinä, outoja onnettomuuksina jne...
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Usein näen unta asioista joita olen ajatellut paljon. Eikä muiden kuolemiset sun vastuulla ole.
Ok. Mutta mulla tämä on toteutetunut 5 kertaa jo. Ensimmäinen oli erikoinen sähköonnettomuus. Toteutui. Henkilö kuoli. Seuraava oli rekkakolari. Toteutui. Henkilö kuitenkin henkilö selviytyi (luojan kiitos!!😱😱) kolmas oli hengenpysähdys, toteutui henkilö kuoli. Neljäs missä joku mies ajaa laudalla ja törmää johkuu, tulee kuolemaan, Noh jälleen kerran uni toteutui. Kaverini mies läksi. 5. Uni jossa äitini hyvästelee miehensä itkien ja tämäkin toteutui. Seuraavana päivänä kuulen kuinka äitini on lähtenyt edellisenä iltana sairaalaan miehensä kanssa ja seuraavana päivänä kertoo kuinka tämä kuoli. Muistan kuinka en osannut olla mitenkään päin koska olin nähnyt tästä unta. Muistan kuinka äiti kyseli jatkuvasti miksi et puhu mitään, miksi et puhu mitään, miks oot hiljainen...
Usein näen unta asioista joita olen ajatellut paljon. Eikä muiden kuolemiset sun vastuulla ole.