Miksi kaupat auki vasta 10-11 sunnuntaihin
Nytkin pitäisi kauppaan päästä, mutta ei onnistu. No isot kauppakeskukset on auki mutta kaukana.
Kommentit (8)
Mitä sie lapsrukka houraat. Ei sammakoll ole kaulaa.? Kuoletko nyt puutteeseen ja kurjuueen?
Minä, minä, minä, minä.
Kun on 3 kauppaa vierekkäin niin yksi voisi avata kello 7 eikä niin että kaikki kello 11.
Sunnuntaiaamuna olisi rauhallista käydä kaupassa. Ei koronaruuhkaa
Asutko korvessa kun meilläpäin on useampikin myymälä avoinna 24/7. Eli kauppaan pääsee aina, ei tarvitse miettiä aukioloaikoja.
Varmaan jossain syrjäisemmillä seuduilla ja pikku kaupoissa noin. Omalla paikkakunnalla yksi kauppa auki 24/7 ja muut isommat joka päivä 7-23.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sie lapsrukka houraat. Ei sammakoll ole kaulaa.? Kuoletko nyt puutteeseen ja kurjuueen?
Minä, minä, minä, minä.
Mitä??
Vastustin aikoinaan sunnuntaiaukioloja, mutta nyt korona-aikana käymme Prismassa kuudelta su aamuna ja ostetaan n1,5 viikon ruuat.
Ei paljon ketään ollut kaupassa.
Olemme riskiryhmäläisiä ja jos joku nyt sanoo, että pitää tilata.
Tilasimme keväällä, mutta nyt ei meinaa millään saada itselle sopivia aikoja. Ja maksaakin meidän parin päivän ruokalaskun verran. Kuukaudessa lähes viikon ruuat.
Kauppojen ei pitäisi olla ollenkaan auki sunnuntaisin. Se pitäisi rauhoittaa yhdessäoloon perheen kanssa.