Oon 19-vuotias nainen ja oon ihastunut 27-vuotiaan isosiskoni miesystävään
Mitä mun kannattaisi tehdä? Mies on vielä vuoden siskoani vanhempi, eli 28-vuotias siis. Mutta on tosi komea ja ihana mies. Kannattaisko mun kertoa tästä vai pitää asia vaan omana tietonani?
Kommentit (16)
Älä kerro ja yritä päästä eroon ihastumisen tunteista häntä kohtaan.
Sun kannattaisi ajatella, toista kertaa elämässäsi.
Ajan kanssa helpottaa. Keskityt omiin juttuihin ja muihin ihmisiin, ja jätä miehen miettiminen vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro ja yritä päästä eroon ihastumisen tunteista häntä kohtaan.
Se ei tosiaankaan oo helppoa, että pääsisin ihastumisen tunteesta eroon. Kun oon nähnyt uniakin siitä miehestä. -ap
Älä ainakaan siskolle kerro nyt. Ehkä sitten jatkat ihastumista salaa, eikä se johda mihinkään. Ellet päädy sen miesystävän kanssa yhteen joku päivä, ei kuitenkaan siskon selän takana, ehkä heidän suhde joskus päättyy. Et haluaisi sen miehen huonoja puolia itsellesi kuitenkaan, niitä voi olla. Sinulle on muitakin vaihtoehtoja, jopa parempia.
. . No et kerro ja unohdat koko jutun. "ihastunut".. Etsi joku muu.
Annat sille piparia joskus siskosi ei ole kotona.
Jaa ihan normaalia menee kyllä ohi
vanha ukko,anna olla,olet lapsi vielä,saattaa ottaa sut ja käyttää hyväkseen mutta ei siitä hyvää seuraa,menee välit siskoon,on tuo nähty! Vihassa siskoon loppuelämä.
Unohda koko juttu.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla miestä suostuisiko panemaan sua, onko sulla millainen vartalo, tissit ym. Verrattuna siskoon?
Ällöttävää. Pitäisi olla itsestään selvää, että jokainen etsii omat kundikaverinsa itse. Ja ihan muualta, kuin haikailemalla sukulaisten ja ystävien äijiä.
Onko mies osoittanut kiinnostusta sinuun? Missä näät hänet?
oot 14-vuotias Jonne jolla alkaa olla fantasioita tytöistä.
Ei huolta, et tule niitä saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Annat sille piparia joskus siskosi ei ole kotona.
Ja kakkosta myös
Kyllä se mies nuorempaan vaihtaa heti kuten kaikki muutkin miehet joten rohkeasti kerrot vaan hänelle tunteistasi
Kyllä sun kannattaa siskolle kertoa, että hänellä on ihana mies.