Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen karvoitus miehellä Hot?

Vierailija
06.03.2021 |

Tulipa mieleen tuosta Kape Aihiaisen kuvasta, kun monet tykänneet rintakarvoista. Mä en. Musta on ihanaa, kun miehellä on karvaiset käsivarret ja ihan karvaton sileä rintakehä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kuin virolaisella tubettajalla Artur Rehillä. Valitettavasti pitää nykyään yleensä paidan päällä mutta vanhoja videoita voi käydä fiilistelemässä😄. Karvoja on juuri sopivasti, ei liikaa.

Artur Rehi on kyllä varmaan semmonen Eestin oma Lauri Tilkanen. Rehiki joskus ilman paitaa tubettaa, niinku Hampaaton läski

Vierailija
22/26 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pitää olla luonnostaan oikeanlainen. Mikään trimmaus tai vahaus ei pelasta. Sellainen on vain kuvottavaa. Miehen pitää olla luomusti täydellinen.

muistakaa naiset tekin että luomukarvoituksissanne olisitte täydellisen hotteja moniin silmiin. Ei se trimmailu ja muotoilu, ei se vaan somista eikä huohotusta näkijässä aiheita, jos  puskia muotoillaan ku jotain Louvren puutarhan pensaita pelinappuloiden näköisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat keskimäärin vaalean punakoita ja melko vähä karvaisia... Lähes karvaton mies näyttää helposti vähän  teinipojalle, eikä aikusielle miehelle. Toiset tykkää (rasvisen)kiiltävistä kiiltokuvapojista kun taas oise, kuten minä enempi karvaisista miehistä.   

Vierailija
24/26 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan mun miehen karvoitusta. Käsivarret karvaiset ja sellaiset raksamiehen kädet muutenkin. Nivusista nousee sellainen karvaviiva napaan, mut vatsasta kun noustaan rintakehään, on ihanan karvaton ja lihakset erottuu. Ja peppu karvaton. I like.

Aikuisella miehellä PEPPU?! Kai se käy myös kakalla?🤣🙈

Vierailija
25/26 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteettisesti preferoin kaulasta alaspäin karvattomia, lyhytkarvaisia ja keskimittaisella karvalla olevia. 

Todella vahva, pitkä, ihon lähes täysin peittävä karva ympäri kehoa ei ole niin mieleeni.

MUTTA, jos viihdyn miehen seurassa, niin karvapreferensseilläni ei ole mitään suurempaa merkitystä. 

Olin yli kaksikymmentä vuotta suhteessa karvaisen miehen kanssa ja pidin hänen rinta- ja vatsakarvoistaan, niitä oli mukava silitellä. 

Ja selkäkin hänellä karvainen, joskus ajeltiin koneella ne pois, kun hän pyysi (ei ilmeisesti itse tykännyt selkäkarvoistaan).  

Vierailija
26/26 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän