Millainen karvoitus miehellä Hot?
Tulipa mieleen tuosta Kape Aihiaisen kuvasta, kun monet tykänneet rintakarvoista. Mä en. Musta on ihanaa, kun miehellä on karvaiset käsivarret ja ihan karvaton sileä rintakehä.
Kommentit (26)
Sellainen kuin virolaisella tubettajalla Artur Rehillä. Valitettavasti pitää nykyään yleensä paidan päällä mutta vanhoja videoita voi käydä fiilistelemässä😄. Karvoja on juuri sopivasti, ei liikaa.
Sen pitää olla luonnostaan oikeanlainen. Mikään trimmaus tai vahaus ei pelasta. Sellainen on vain kuvottavaa. Miehen pitää olla luomusti täydellinen.
Jos ulkomaalaisella miehellä on karvoitusta niin se on ihanaa ja miehekästä, tulee sellainen leijona fiilis. Suomalaisella miehellä yök.
Kapen karvoitus on täydellinen. Ah! Tykkään myös posliinista, mutta karvatkin on tosi seksikkäät. Jokainrn vartalo on omalla tavallaan täydellinen!
Turkkilaisilla miehillä karvoitus on kuumaa, vaalealle miehelle ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Turkkilaisilla miehillä karvoitus on kuumaa, vaalealle miehelle ei sovi.
Oikeastaan jo ihan Virolaisilla miehillä se on ihanaa ja kaikilla Virosta etelään, länteen ja itään. Mutta ei siitä pohjoiseen, niillä ihan hirveää.
Mä rakastan mun miehen karvoitusta. Käsivarret karvaiset ja sellaiset raksamiehen kädet muutenkin. Nivusista nousee sellainen karvaviiva napaan, mut vatsasta kun noustaan rintakehään, on ihanan karvaton ja lihakset erottuu. Ja peppu karvaton. I like.
Asia jolla ei ole liioin merkitystä, jos muuten vain on hyvä ihminen.
Karvainen mies on siinä mielessä epäviehättävä, että alitajuntani väittää heidän hygieniansa olevan huono (vaikka näin ei välttämättä ole).
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan mun miehen karvoitusta. Käsivarret karvaiset ja sellaiset raksamiehen kädet muutenkin. Nivusista nousee sellainen karvaviiva napaan, mut vatsasta kun noustaan rintakehään, on ihanan karvaton ja lihakset erottuu. Ja peppu karvaton. I like.
Se ei ole mies eikä mikään jolla ei kasva rintakarvat, miltä tuntuu seurustella poikasen kanssa?
Tykkään karvaisista miehistä ihan älyttömästi! Sänki naamalla, hieman lyhennetyt rinta ja häpykarvat, eli ei mitään monen sentin ihmeitä, mutta sellainen kunnollinen kuitenkin. Aih että! Bonusta jos karvat ovat punaiset <3
Olen nähnyt kerran miehen, jolla oli täysin karvainen selkä. Hän ei edes peitellyt sitä. Kulki julkisesti karvainen selkä näkyvillä. Uskomatonta.
No melkein viiskymppiseksi olen ehtinyt enkä ole tajunnut arvostella miesten karvoitusta:D
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kerran miehen, jolla oli täysin karvainen selkä. Hän ei edes peitellyt sitä. Kulki julkisesti karvainen selkä näkyvillä. Uskomatonta.
Sekö siinä oli uskomatonta ettei peiitellyt sitä? Ihanaa että oli avoimesti oma itsensä. Sinä sen sijaan vaikutat aika ikävälle ihmiselle.
Luonnollinen karvoitus kaulasta alaspäin. Pidän tummista miehistä, joten karvoitus tietysti tummaa. Karvaa saa olla paljonkin, ei haittaa ollenkaan. Vaalea karvoitus ei miellytä yhtään edes ajatuksen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö siinä oli uskomatonta ettei peiitellyt sitä? Ihanaa että oli avoimesti oma itsensä. Sinä sen sijaan vaikutat aika ikävälle ihmiselle.
Miten niin? Kerroin vain havainnoistani. Oikeasti näin tuollaisen miehen, ja karvoitushan oli ketjun aiheena.
No kunnon karvakaulus kun näkyy paidan kaula-aukosta mielellään vielä tummaa karvaa ja vielä kun karvasen selän sais ni
Siinähän se Apinamies on 🦧valmis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kerroin vain havainnoistani. Oikeasti näin tuollaisen miehen, ja karvoitushan oli ketjun aiheena.
”Ei edes peitellyt sitä. Uskomatonta.” Kertoo kyllä vahvasti omista mielipiteistäsi.
Tykkään tosi paljon. Joku sairas himo tulee ku miehellä pilkottaa puseron kaulasta semmonen härski karvaröyhy.