Säälittää Kirsta Kiuru
Näyttää siltä, että hänen hartioilleen on laitettu kyllä suuri paino nyt korona-aikana. Saa koko ajan puolustella ja selitellä Suomen hallituksen ja päättäjien tomia korona-asiassa. Ei kait sitä yksi ihminen nyt voi olla vastuussa tässä asiassa, eikä hänellä edes ole valtuuksia päättä kaikista tähän koroonaan liittyvistä asoista.
Samaan aikaan Marin saattaa istua tyynen rauhallisena, kun hänen halliutksensa ministeri on tulituslinjalla. Kyllä käsittääkseni pääministeri on vastuussa myös kaikkien ministereiden toimista. Ainakin aikaisemmin pääministerit ovat olleet vastuussa kaikesta ja heitä on hiillostettu todella paljon. Onko tämä Marin nyt kaiken arvostelun yläpuolella ja ikään kuin joku maskotti?
Kommentit (75)
Varmaan ihan määrätietoinen ihminen, mutta hänen alaisekseen en haluaisi. En ole koskaan osannut arvostaa sellaisia henkilöitä, jotka yrittävät ratkaista ongelmia ja saada näkemyksilleen tukea huutamalla pää punaisena. Joka asiassa tyylinä my way or the highway.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisministereitä arvioidaan heidän ulkomuodosta, mutta miesministerit saa olla vaikka missä kunnossa ja silti keskitytään vaan niihin työsuorituksiin? Osaisiko joku selittää tyhmälle.
Minusta tämä arvostelu on vuosi vuodelta vähentynyt. Kyllä sitä kiinnittää huomiota siihen, jos alkaa olemaan sairaalloisen lihava olkoot sitten kysymyksessä mies- tai naisministeri. Timo Soini oli esimerkiksi myös hirveän ylipainoinen ja koko ajan mietti, milloin hän saa sydänkohtauksen?
Ja Halla-aho puolestaan on niin kalpea ja heiveröinen, että on oiva tapaus tuberkuloosibasilleille.
Onhan Halla-Aho heiveröinen, mutta onneksi tuberkuloosibasilleja ei enää juuri ole.
Kiurusta jää vaikutelma että ei ihan pärjää
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan määrätietoinen ihminen, mutta hänen alaisekseen en haluaisi. En ole koskaan osannut arvostaa sellaisia henkilöitä, jotka yrittävät ratkaista ongelmia ja saada näkemyksilleen tukea huutamalla pää punaisena. Joka asiassa tyylinä my way or the highway.
No niin hän on siis stressaantunut, kun ei voi tilanteelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiuru säälittää minuakin.
Lähinnä siksi, että hänen aivokapasiteettinsa ei selvästikään riitä hänen tehtäviinsä.
No saatkohan jonkun fiksun tekemään hänen työtään. Luulen, ettei tähän työhön kukaan fiksu ryhdy.
Millainenhan sinun aivokapasiteettisi on ?
Noin kaksi kertaa suurempi kuin sinun.
Sinä et varmasti tiedä minun aivokapasiteetistani mitään ja lisäksi sinä tunnut olevan niin tyhmä, että vetoat tällaisiin asoihin. Oletko muuten mitannut aivokapasiteettisi? Sen mittaaminen on muutenkin aika vaikeaa eli miten on sinun laitasi? Tiedtkö tästä asiasta jotain enemmänkin vai ihanko vain tyhmyyttäsi tällaisa lauot.
Nasevilla heitoilla saa kaltaisesi tomppelit vouhkaamaan juuri tuohon tapaan :D
Kiuru on ihan hyvän tyypin oloinen. Jos nyt pitäisi valita joku hallituksesta, jonka kanssa uskoisi tulevansa hyvin juttuun vaikkapa kaljatuopposella, niin Kiuruhan se olisi. Ohisalo on outo ja omissa maailmoissaan, Marin taas tiukkapipon ja huumorintajuttoman oloinen ja Saarikko ei muuten puhuttele. Kiuru sen sijaan on varmasti leppoisa tyyppi ja uskoisin, että hänellä on kansanomaista huumoria ja tilannekomiikan tajua. Varmaan karaokekin maistuisi!
Nyt Krista tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Kiurusta jää vaikutelma että ei ihan pärjää
Niin hänellä on liian paljon töitä ja liian suuri taakka, mutta pärjäisikö joku muu tässä tilanteessa sen paremmin? Miksi häntä pidetään sylkikuppina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä siksi, että hänen aivokapasiteettinsa ei selvästikään riitä hänen tehtäviinsä.
No saatkohan jonkun fiksun tekemään hänen työtään. Luulen, ettei tähän työhön kukaan fiksu ryhdy.
Sinä et varmasti tiedä minun aivokapasiteetistani mitään ja lisäksi sinä tunnut olevan niin tyhmä, että vetoat tällaisiin asoihin. Oletko muuten mitannut aivokapasiteettisi? Sen mittaaminen on muutenkin aika vaikeaa eli miten on sinun laitasi? Tiedtkö tästä asiasta jotain enemmänkin vai ihanko vain tyhmyyttäsi tällaisa lauot.
Onneksi minulla ei ole yhtä vähän empatiaa kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiurun ulosanti ei aina ole ollut selvintä mahdollista, mutta tullut hänestä vilpitön kuva siinä mielessä, että todellakin halunnut hoitaa korona-asiaa. En usko, että on laiskotellut.
Aino-Kaisa pekosesta, meidän lähäristä, ei ole kyllä sitten kevään kuulunut mitään.🤔
Nyt ihan vilpitön kysymys, että missä se Pekonen on? Onko missään ollut syytä miksi ei ole noissa tiedotustilaisuuksissa?
Miksi Pekonen olisi tiedottelemassa yhtään mitään koronasta koska koronan hoito kuuluu Kiurun vastuualueeseen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitat empatiaa syyttelemällä muita tyhmiksi? Ole jo hiljaa, ettet häpäise itseäsi enempää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiurun ulosanti ei aina ole ollut selvintä mahdollista, mutta tullut hänestä vilpitön kuva siinä mielessä, että todellakin halunnut hoitaa korona-asiaa. En usko, että on laiskotellut.
Aino-Kaisa pekosesta, meidän lähäristä, ei ole kyllä sitten kevään kuulunut mitään.🤔
Nyt ihan vilpitön kysymys, että missä se Pekonen on? Onko missään ollut syytä miksi ei ole noissa tiedotustilaisuuksissa?
Miksi Pekonen olisi tiedottelemassa yhtään mitään koronasta koska koronan hoito kuuluu Kiurun vastuualueeseen??
Kuuluuko? Eikö se ole sote-ministerin heiniä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisministereitä arvioidaan heidän ulkomuodosta, mutta miesministerit saa olla vaikka missä kunnossa ja silti keskitytään vaan niihin työsuorituksiin? Osaisiko joku selittää tyhmälle.
Minusta Sanna ja Krista on söpöjä. Kai sen ny saa sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitat empatiaa syyttelemällä muita tyhmiksi? Ole jo hiljaa, ettet häpäise itseäsi enempää...
Itsehän sinä aloitit syyttelyt. En jaksa tuntea empatia tuollaisia kohtaan. Hiljene itse, onneksi minun ei tarvitse sinun edessä hiljetä, hah,
Vierailija kirjoitti:
Marin & Kiuru on vastenmielinen ja vaarallinen pari.
Mun mielestä nämä kaksi ovat ainoita jotka todella välittävät suomalaisten terveydestä. Ja minullakin on oikeus mielipiteeseeni.
Miksi kansanvihollisen kohtalo säälittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sinä aloitit syyttelyt. En jaksa tuntea empatia tuollaisia kohtaan. Hiljene itse, onneksi minun ei tarvitse sinun edessä hiljetä, hah,
Minä aloitin puhumalla Kiurusta, joka ei voi sanoistani loukkaantua, kun ei tätä lue. Sinä käänsit puheen minuun, vaikka nyt julistaudut suureksi empaatikoksi. Voi voi.
Krista Kiuru ei varmasti ole mikään tyhmä, jos/kun hän on päässyt nykyiseen asemaansa. Lisäksi tuossa asemassa ei yksinään älyllä pärjää, vaan pitää omata myös empatiaa ja sosiaalisia taitoja kaikkien muiden taitojen lisäksi. Me ei oikesti tiedetä muutenkaan, mitä hän päivän aikan tekee, sillä ministerin työstä vain osa varmasti on näkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olen kovasti huolissani siitä, että ihmiset purkavat vihaansa toisiin, ihmisiin jotka tekevät työtään
Oletko sinä kenties sitä porukkaa, joka kiusaa toisia ja mahdollisesti tappaa?
En. Oletko sinä?
En, mutta olen kovasti huolissani siitä, että ihmiset purkavat vihaansa toisiin, ihmisiin jotka tekevät työtään. Kiva kuulla, että sinä et sitä tee.
No mistä löydät sellaisen joka on sopiva niihin isoihin saappaisiin.