Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntyvä narsistiäitini haluaa vieläkin painostaa ja tuhota lastensa elämää...

Vierailija
06.03.2021 |

Nyt se sitten alkoi äitini puolelta lopullinen syyllistäminen.

Lapsuus meni pelätessä ja piti ihailla kaikkia äitini tekoja yms.

Nyt sitten on alkanut ne syyllistämispuhelut. Vuosikausia haukkui ja välit oli poikki. Nyt tarvitsee apua ja joudun väkisin olemaan häneen yhteydessä.

Kyllä v”tuttaa. Äitini ei kestä yhtään kritiikkiä täydellisyydessään.

Pakko on kumminkin hoitaa hänen asioita, sillä muuten hän haukkuu minut muille sukulaisille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukoot, miksi välität?

Vierailija
2/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko. Kai muut sukulaiset jo tietävät tilanteen, kun on haukkunut ja välit poikki vuosia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toista itseäsi.

Vierailija
4/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi voi ostaa kunnallisia palveluita.

Vierailija
5/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini valjasti koko suvun kimppuuni, kun en suostunut hänen vaatimuksiinsa. Olisi halunnut, että muutan takaisin kotitaloon aikuisiällä pitämään hänestä huolta. Yhteydenottoja tuli veljien lasten ja jopa veljien ex-vaimojen taholta. Olisivat tietenkin halunneet, että tämän hyvin hankalan naisen hoitotaakka olisi saatu kipattua kätevästi minulle. Äitini on väkivaltainen ja luonnevikainen sadisti, toki paljon johtuen äärimmäisistä oloista omassa lapsuudessaan.

No en suostunut. En tiedä, missä nykyään rusinoituu. Sen vaan sanon, että tämä äitimyytti - kaikki äidit rakastavat lapsiaan pyyteettömästi ja ilman mitään omaa intressiä - on täyttä skeidaa. 

Vierailija
6/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini valjasti koko suvun kimppuuni, kun en suostunut hänen vaatimuksiinsa. Olisi halunnut, että muutan takaisin kotitaloon aikuisiällä pitämään hänestä huolta. Yhteydenottoja tuli veljien lasten ja jopa veljien ex-vaimojen taholta. Olisivat tietenkin halunneet, että tämän hyvin hankalan naisen hoitotaakka olisi saatu kipattua kätevästi minulle. Äitini on väkivaltainen ja luonnevikainen sadisti, toki paljon johtuen äärimmäisistä oloista omassa lapsuudessaan.

No en suostunut. En tiedä, missä nykyään rusinoituu. Sen vaan sanon, että tämä äitimyytti - kaikki äidit rakastavat lapsiaan pyyteettömästi ja ilman mitään omaa intressiä - on täyttä skeidaa. 

Kai sanoit veljien lapsille, että senkun muuttavat itse hoitamaan?

Vierailija
7/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on paljon hoitokodeissa.

Mädätkööt siellä.

Vierailija
8/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun ole pakko. Kai muut sukulaiset jo tietävät tilanteen, kun on haukkunut ja välit poikki vuosia?

No niinpä! Luulisi tuossa useita vuosia edeltäneen välirikon aikana haukkuneen muille sukulaisille jo tarpeeksi. Ei siis oikein päde Ap:n perustelu, miksi tanssii taas äitinsä pillin mukaan. Mutta oma valintansa tietty.

Vierailija
9/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole muiden sukulaisten kanssa väleissä niin eihän sillä ole väliä vaikka haukkuisin. Ja 100% mahiksella sukulaiset tuntevat haukkujan ja tietävät että totuus ei löydy siitä suusta.

Ihme vikinää ja sukulaisten palvontaan.

AP: Älä kitise täällä vaan toimi. Ei ole pakko jos ei halua ja sukulaisten mielipiteellä ei ole väliä varsinkin jos itse ei ole niiden kanssa tekemisissä. Puhelinnumeron vaihtaminen auttaa suuresti siinä että osaa jättää ei-toivotut pyynnöt huomiotta.

Jos pidät kulisseja pystyssä, olet itse osa ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi