Laitetaanko rasva kylmälle vai kuumalle pannulle?
Hirveä riita miehen kanssa ja itkettää ihan koko ajan!
Kommentit (14)
Kylmälle ettei pannu kuumene kuivana
Paistovalmis kun voi ei ritise tai öljy sihahtaa kun kokeilee paistettavalla murusella
Teflonpannua ei koskaan saa kuumentaa tyhjillään, koska pohja vääntyy pilalle. Joten laittaisin rasvan kylmälle pannulle. Teflon pannun voi myös kuumentaa niin, että laittaa tilkan vettä pannuun kuumenemisen ajaksi ja kun vesi on kiehunut pois niin sen jälkeen lisäisin kuumennettavan/paistettavan ruoka-aineen.
Itse käytän rosteripannua ja sivelen rasvan paistettavan tuotteen (kala/liha) pintaan.
Itse heitän rasvat kuumalle, mutta jos ei lämpene niin kylmällekkin lentää jos on pakko.
Kaikki laitetaan kuumalle pannulle.
periaatteessa ei mitään väliä kummin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kylmälle pannulle laitettu rasva härskiintyy kuumetessaan. Kokeilkaa, jos ette muuten asiaa usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmälle pannulle laitettu rasva härskiintyy kuumetessaan. Kokeilkaa, jos ette muuten asiaa usko.
Ei kun se muuttuu valkovuodoksi. Ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut, eikä härskiintynyt.
Sillä ei ole yhtään mitään väliä.
Eikös teflon-pannun kanssa ole niin, että sille pitää laittaa jo kylmänä rasva? Mulla on vain valurautapannuja, ja mun mielestä niiden kohdalla on ihan se ja sama, koska sen rasvan laittaa. Kunhan ei märkänä laita.