Oletteko kokeilleet kolmen kimppaa parisuhteessa?
Olemme olleet viisi vuotta yhdessä ja seksielämä maittaa. Kuitenkin, olen itse aina haaveilut naisen kanssa olemisesta. (Olen siis nainen..:D) Ollan nuoria 25-vuotiaita ja tuntuu että jos tuollaista kokeillaan niin sitten nyt kun ei vielä ole lapsiakaan. Onko tavattoman huono idea? Toimiko teillä vai pahensiko asioita?
Kommentit (18)
Hyvin on toiminut jo yli 20 vuotta.
Suosittelen.
En ole kokeillut enkä kokeile Tiedän kokeilemattakin, että ei oo mun juttu.
Kannattaa kokeilla, suhde kestää tai ei. Jos homma maittaa, niin ei sitä lasten hankintaan kannata lopettaa. Ette te varmaan muutenkaan harrastaisi seksiä lasten nähden?
En pysty kun oon liian mustasukkanen.
Ei ollaan suunnittelemassa. Entä sä?
Dr Phil sanoi ohjelmassaan (siidät on paljon aikaa) että ei Le milloinkaan tavannut pariskuntaa jotka loppujen lopuksi voivat paremmin tuollaisen jälkeen.
Rummo sinä olet.
T: 20v ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.
Joo, monta kertaa. Suosittelen.
Ja eipä ne lapsetkaan ole esteenä kun eivät ole mukana kuitenkaan.
T. 20 vuotta yhdessä, josta 15v kaikenlaista puuhaa, harrastus ikäänkuin. Kaksi lasta ja kaikin puolin tavallinen elämä muuten.
Suunnittelemassa. Ei ole vielä löytynyt sopivaa.
En ole kokeillut enkä aio kokeilla, vaikka silloin tällöin tulee tarjouksia. Mikähän ihmisiä oikein vaivaa, kun pitää maanisesti ehdotella tuollaista?
Pari kertaa. Ei ole meidän juttu.
Kerran olisi otettu naisystävän kanssa toinen mies mukaan(oli itse aluksi hyvinkin halukas), mutta jäätyi itse tilanteessa täysin eikä saanut edes erektiota. Olisi saanut vielä aloittaa yhtymisen, että pääsisi heti touhuun mukaan.
Toista kertaa ei tullut kokeiltua, kun pärjättiin ihan mainiosti keskenämmekin.
.