Saa kysyä mitä vain naiselta jolla on kolmas silmä
Kommentit (24)
Onhan mullakin...mutta se on sokea😄
Höh. mulla perssilmä ollut auki syntymästä asti.
Mun kolmas silmä on avautunut useasti sen jälkeen kun vedin eilisiltana ekstratulisen annoksen intialaista.
Vierailija kirjoitti:
Avautuiko yhtäkkiä? vai teitkö jotain harjoitusta sitä varten? Miten se on muuttanut elämääsi?
Avautui yhtäkkiä, mutta olen tainnut tietämättäni vähän pohjustanut sen avautumista ajatusleikeilläni. Vähän ennen avautumista itkin n. viikon ja vain makasin. Mihinkään ei voinut keskittyä. Heräsin aamulla hikisenä ja ahdistuneena Järkyttävää pahaa oloa kesti noin 3 viikkoa, nyt kaikki on erilaista ja selkeää. Kaikkessa mitä näen, kuulen ja luen on täysin erilaiset ulottuvuudet. Tuntuu että aikaisemmin kaikessa havaitsemassani on ollut sellainen pimeä alue johon en näe. Nyt kaikki näkyy sellaisenaan kuin se on. Ihmiset harvoin ymmärtävät, vaikka yritän selittää ja auttaa heitä tähän
millaisten ajatusleikkien kautta harjoitit asiaa? mikä olisi avuksi?
näetkö muiden auroja tai energioita? Esimerkiksi minun? Jos, millaisena ne näkyvät ja voiko niistä päätellä jotain? (voin antaa palautetta jos näet esim tästä jotain)
Oletko ajatellut, että opettelisit meedioksi?
Näetkö tulevaa? Millainen on ihmiskunnan tulevaisuus?
onkohan se samanlaista kuin sienitrippi? onki mitään taulua, kirjaa, sinfoniaa tms mikä kuvaisi tätä olotilaa?
Onko auki vielä?
Laskutatko? how much
Vierailija kirjoitti:
näetkö muiden auroja tai energioita? Esimerkiksi minun? Jos, millaisena ne näkyvät ja voiko niistä päätellä jotain? (voin antaa palautetta jos näet esim tästä jotain)
Olen nähnyt vain äitini auran, se leiskuu usein punaisena(Hänellä on alzheimer ja hänestä on tullut sairauden myötä vihainen ja hermostuva) En voi sanoa muista auroista mitään, koska niitä ei ole tullut kohdalle ja uskon vakaasti että oikeat aurat voi nähdä vain kaikista läheisimmistään ihmisistä.
Tuleeko sinulle mitään ajatuksiin minun tilanteestani? Tarvitsisin neuvoa!
Itsellä on kolmas silmä jonkun verran auki ja pystyn silloin tällöin näkemään ja aistimaan energioita. En vaan ole saanut ihan kokonaan aukeamaan. Osaako joku neuvoa? Meditointi auttaa jonkin verran, mutta jokin tukkeuma siinä kyllä on...
Vierailija kirjoitti:
onkohan se samanlaista kuin sienitrippi? onki mitään taulua, kirjaa, sinfoniaa tms mikä kuvaisi tätä olotilaa?
En ole AP, mutta mulla ainakin värit kirkastuivat kuin kolmas silmä ja kruunuchakra aukesivat. Maailma näytti jotenkin kauniimmalta ja vähemmän ahdistavalta, todella vaikeaa selittää.
Mikä ihmeen kyklooppi sinä olet? Itseltä löytyy viisi kappaletta.
Avautuiko yhtäkkiä? vai teitkö jotain harjoitusta sitä varten? Miten se on muuttanut elämääsi?