Eikö teitä hävetä ajaa jollain muulla kuin Skodalla?
Minua hävettäisi. Kaikki näkisivät etten ymmärrä mitään hintalaatusuhteista.
Kommentit (39)
Kyllä minua hävettää ajaa vanhalla Hondallani. Siksi ajankin sillä ainoastaan silloin kun päässäni on paperipussi. Tai öisin kun naapurit eivät näe, koska nukkuvat.
OCTAVIA vakuutti tuomariston
Vuoden Auto Suomessa 2021 -kilpailun tuomaristo kiitti kommenteissaan muun muassa Octavian hyvää kokonaisuutta, laaja mallivalikoimaa ja auton hinta-laatu-suhdetta.
”Octavia tarjoaa monipuolisen malliston tilavassa korissa ja kaikin puolin hyvän vastineen rahalle – siis sen, mitä tarvitaan kilpailun voittoon”. ”Octavia tarjoaa täysin ylivertaisen vastineen rahalle laajalla valikoimalla käyttövoimia ja voimalinjoja”. ”Käyttöautojen aatelia sopivan kokoisessa paketissa”.
Tuomarit kiittelivät myös laatua, varustelua, varmuutta, käytännöllisyyttä, tilavuutta, monipuolisuutta ja mukavuutta. ”Suomalaiseen käyttöön ja makuun sopiva tilava perheauto, jonka voimalinjavalikoima tarjoaa jokaiselle jotakin”. ”Škoda jatkaa menestyksen tiellä myös Octavian kanssa. Enemmän kaikkea, mutta kuitenkin perinteitä kunnioittaen”.
Kyllä skoda parhaat raitiovaunut tekee.
Tiedoksi teille, maalaiset.
Kyllä Skoda jonkun Opel Kadettin voittaa, tosin aika niukasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Skoda jonkun Opel Kadettin voittaa, tosin aika niukasti.
Eikös Kadetti ollut nimenomaan se Teslantappaja.
Kerran jouduin menemään pienimunaisen beemarimiehen kanssa saunaan, oli sillä reppanalla ihmettelemistä kun me muut oltiin skodamiehiä.
Otattepa autoilun vakavasti. En tarvitse peeniksen jatketta sillai. Auto on käyttötarvike. Pelkästään.
Ei pysty kun ei saa erektiota peiteltyä tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Otattepa autoilun vakavasti. En tarvitse peeniksen jatketta sillai. Auto on käyttötarvike. Pelkästään.
”Octavia tarjoaa täysin ylivertaisen vastineen rahalle laajalla valikoimalla käyttövoimia ja voimalinjoja”. ”Käyttöautojen aatelia sopivan kokoisessa paketissa”.
Ei mua ainakaan hävetä ajaa ihan uudella VW Golfilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan hävetä ajaa ihan uudella VW Golfilla.
Kyllä minua vähän hävettäisi johtojen kanssa leikkiä, eihän siinä toimi edes androidauto bluetoothliitännällä kuten Skodassa.
Avaruustekniikan kylmä järki kirjoitti:
X-sukupolvi ja boomerit muistavat vielä ajan, jolloin Skoda oli Ladasta seuraava.
Ja nykyään ne on Seatteja, mutta vähän korkeammalla hinnalla.
Eli kun rahat ei riitä kunnolliseen autoon, niin ostetaan Skoda?
Mulla on paska auto ja vielä bensasyöppökin. En osaa hävetä, sillä kulkupeli se on siinä missä muutkin. Oon iloinen, että pääsen sillä liikkumaan.
Kerran mietin skodan ostamista niin veli sanoi että osta, jos kehtaat ajaa sillä. En ostanut, vaikka olisin kyllä kehdannut.
Kyllä on ihme jengiä täällä.