Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet tehnyt huoli- ilmoituksen naapuristasi?

Vierailija
06.03.2021 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo poikkeaa lasusta?

Kohteeksi joutunut saa kieltäytyä. 

Ei siis viedä väkisin vanhainkotiin. Vaan ainoastaan suositellaan.

Vierailija
22/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tehdä naapurin psykoottisesta narkkarista ilmon, mutta eipä kiinnostanut sossua sen paremmin kuin poliisiakaan. Tyyppi on selkeästi vaarallinen itselleen ja muille mutta tässä maassa on niin laajat yksilönvapaudet, että pitää sattua jotain oikeasti pahaa ennen kuin riehumiseen ja uhkailuun puututaan millään tavalla.

Naapurin ysikymppiseltä rouvalta sen sijaan kyselen aina ihan kuulumisia jos pihalla törmätään. Olen tarjoutunut käymään kaupassa puolestaan ja antanut numeroni, että voi aina soittaa jos tulee joku hätä tai ongelma. Ollaan kuitenkin itsekin paljon kotona niin saatetaan päästä akuuttiin hätään paremmin paikalle kuin vaikka häke, isännöitsijä tms. Mielestäni tämä on "vähän" fiksumpi toimintatapa kuin olla vaan huolissaan ja huutaa yhteiskuntaa apuun... Minne on ihmisten epämuodolliset verkot ja välittäminen kadonneet? Jos on huolissaan, niin eikö voisi ihan itse kysyä että miten menee? 

Mistä tiedät varmasti, että joku on a) psykoottinen tai b) narkkari? Ihmeellistä, että en ole itse koskaam törmännyt moiseen yhdistelmään livenä, vaikka ikääkin jo on ja olen asunut useassa esim. Helsinkiä huomattavasti suuremmassa kaupungissa maailmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo poikkeaa lasusta?

Kohteeksi joutunut saa kieltäytyä. 

Ei siis viedä väkisin vanhainkotiin. Vaan ainoastaan suositellaan.

No ei todellakaan. Eihän niihin pääse, vaikka haluaisikin.

Vierailija
24/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuu lauma muhamettilaisia raakalaisia. Eivät käy töissä, vaan huutavat kaiken päivää toisilleen jollakin barbaarisella kielellä. Löyhkästä päätellen keittävät jatkuvasti vuohta tai peräti pitkää sikaa. Porukan kokoonpano näyttäisi vaihtelevan jonkun verran, joten en pidä mahdottomana, vaikka joku olisi jossain vaiheessa joutunut pataan.

Vinkkasin laumasta Israelin suurlähetystölle, mutta eivät kuulemma uskalla tehdä mitään, koska muhamettilaiset raakalaiset ovat Suomessa perinteisesti Tuomiojan Ekin erityissuojeluksessa. Kertoivat kyllä ymmärtävänsä huoleni ja kuvotukseni, ehdottivat muuttoa Länsirannalle, jahka saavat ajettua sikäläiset rosvot Välimereen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä