Miksi naiset tuoksuvat aina niin hyvältä?
Kommentit (21)
Koska vertailuna miehet haisevat hielle ja paskalle.
Aamusuihku . Monelle se vaikuttaa olevan vaikeaa.
Pliis älkää pilatko tätä ketju, ihanat nää kaks ekaa kirjoitusta!
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihana viesti ❤️
Myös miehet tuoksuu ihanalta. Yksi parhaita tuoksumuistojani on, kun työkaverimies käveli ohi ja hänestä tuulahti sellainen aivan kevyt suihkunraikas tuoksu. Niinkuin puhtaan tuulen tuoksu.
Oi, parasta!
Haiseeko puhdas mies miltään? Minä en haista itsestäni mitään hajua ja mietin eikö minulla ole ominaishajua kuten siinä parfyymi elokuvan henkilöllä? Jos minulla ei ole hajua niin onko minulla identiteettiäkään?
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko puhdas mies miltään? Minä en haista itsestäni mitään hajua ja mietin eikö minulla ole ominaishajua kuten siinä parfyymi elokuvan henkilöllä? Jos minulla ei ole hajua niin onko minulla identiteettiäkään?
On sinulla haju, hiki ja paska.
Jaa, moni nainen haisee sipulilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei omaa ominaishajuaan haista.
Mieheni tuoksuu hyvältä, vaikka ei käytä mitään deodorantteja. Naisethan valitsevat itselleen ja geeneilleen sopivan miehen juuri tuoksun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinulla haju, hiki ja paska.
Onko se miehen aamuhaju hien ja paskan haju? Kerran nainen meni aamulla vessassa käymään ja kun tuli takaisin makuhuoneeseen ja hastoi ilmaa niin sanoi että täällä haisee mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi sitten tietää haiseeko hyvältä? Onko mitään keinoa haistaa itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseytyminen kerran päivässä, deodorantti ja vaatteiden säännöllinen vaihtaminen (alusvaatteet pyykkiin joka päivä) sekä peseminen riittävän kuumassa takaavat sen, ettet haise pahalle. Se, haiseeko ominaistuoksusi hyvältä jonkin tietyn naisen nenään, riippuu sinun ja hänen geeneistä.
Kyllä mä oman hikeni haistan, mutta en sitä omaa ominaistuoksua. Haistan myös selvästi, milloin menkat alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, moni nainen haisee sipulilta.
Niin haisee kun jonkun on kaikki ruokittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseytyminen kerran päivässä, deodorantti ja vaatteiden säännöllinen vaihtaminen (alusvaatteet pyykkiin joka päivä) sekä peseminen riittävän kuumassa takaavat sen, ettet haise pahalle. Se, haiseeko ominaistuoksusi hyvältä jonkin tietyn naisen nenään, riippuu sinun ja hänen geeneistä.
En kysynyt miten peseydytään ja huolehditaan hygieniasta vaan miten haistaa oma ominaushaju.
Ite en voi nauttii naisten tuoksusta, ku on nii herkkä nenä, et aivastan kauhian helposti. :/ Ei sil et törmäisin naisiin missään. :D Koulus tota aivasteluu tapahtu pariin kertaan joka päivä. Kaupas, ja etenki kassajonos, tota tapahtuu myös. Ny tosin koronan aikana ei, ku on maski. Nauttikaa te muut naisten tuoksuista. :)
M25 kirjoitti:
Ite en voi nauttii naisten tuoksusta, ku on nii herkkä nenä, et aivastan kauhian helposti. :/ Ei sil et törmäisin naisiin missään. :D Koulus tota aivasteluu tapahtu pariin kertaan joka päivä. Kaupas, ja etenki kassajonos, tota tapahtuu myös. Ny tosin koronan aikana ei, ku on maski. Nauttikaa te muut naisten tuoksuista. :)
Mä en edes muista miltä nainen haisee saati maistuu. Ilman panemista olemista kestän, mutta sitä en, että huuleni ovat unohtaneet naisen maun.
Olipa ihana viesti ❤️
Myös miehet tuoksuu ihanalta. Yksi parhaita tuoksumuistojani on, kun työkaverimies käveli ohi ja hänestä tuulahti sellainen aivan kevyt suihkunraikas tuoksu. Niinkuin puhtaan tuulen tuoksu.