Aamulenkillä vastaamme tuli nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli nätti"
Sanoi kotona, että ei tietenkään niin nätti kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Viikonloppuni on oikeastaan jo pilalla.
Kommentit (601)
Hae nuori rakastaja ja totea et nyt on hyvä!
Taitaa suurin osa jänkkääjistä ja alapeukuttajista olla ig hoorojen tykkääjiä. Sehän olisi kauhiaa jos ei saisi sitä vapaana juoksevaa kinkkua "kehua" kun siltä tuntuu. Ja eihän nämä naisettomat reppanat ymmärrä miten se voisi loukata puolisoa.
Toisen kunnioittaminen joojoo.
Tässä on tarkoitus olla yhdessä loppuelämä. Kohta 20 vuotta yhteistä elämää takanapäin.
Kunnioitusta riittää, rakkautta, läheisyyttä ja kehuja puolin ja toisin. Siksi mukaan mahtuu myös hyvä määrä avointa puhetta ja ajatusten jakamista. Ja se jos mikä on kunnianosoitus, kun toinen uskaltaa jakaa kaikki mietteensä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hm. Me saatetaan miehen kanssa vaikka leffaa katsoessa kysellä toisiltamme että kuka näyttelijöistä on parhaan näköinen. Miehistä ja naisista samalla tavalla. Monesti ollaan samaa mieltä, välillä eri.
Silti tiedän olevani miehelle ykkönen, samoin hän minulle. Ihminen on visuaalinen olento ja tykkää katsella kauniita asioita. Tällaisessa pitkässä suhteessa sitten painottuvat paljon muutkin asiat, vaikka edelleen toisen ulkonäkökin kovasti miellyttää. Ei meistä kumpikaan kuitenkaan ole sokeutunut tässä yhdessäolon aikana.Mitäs jos vaikka kauppareissulla mies kommentoi, että "onpas toi kassaneiti muuten aika hyvän näköinen" tai sinä sanoisit postinjakajasta, että " olipa tolla postinjakajalla leveet hartiat".
No sitten toinen sanoisi että
"No niinpä onkin" tai "Ai, ei mun mielestä".
Tämmöistä se on, rehellisyys ja avoimuus suhteessa.
Eihän meistä kumpikaan mene sitä sille kassaneidille tai postimiehelle sanomaan, mutta me kaksi voidaan keskenämme puhua ihan mistä tahansa. Jotenkin olen kuvitellut tämän olevan parisuhteen perusjuttuja, tai ehkä minulla on vain ollut hillitön onni.Vai noin syntyy parisuhteen hillitön onni? Pikemminkin harmaa tunteettomuus jota tekohengitetään muiden ulkonäöllä.
Parisuhteen onni syntyy avoimuudesta, rehellisyydestä ja luottamuksesta. Vieraita käsitteitä?
Parisuhteen onni syntyy toisen kunnioittamisesta. Muiden kehuminen puolisolle ei ole sitä.
Miksi? Sehän kertoo luottamuksesta.
Luottamus syntyy siitä että antaa puolison kehua muita naisia sinulle päin naamaa? Ok. En halua kuulla muita ajatuksiasi parisuhteista lol.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa suurin osa jänkkääjistä ja alapeukuttajista olla ig hoorojen tykkääjiä. Sehän olisi kauhiaa jos ei saisi sitä vapaana juoksevaa kinkkua "kehua" kun siltä tuntuu. Ja eihän nämä naisettomat reppanat ymmärrä miten se voisi loukata puolisoa.
Kepulaisia perheellisiä setämiehiä. Elinkuva lähtee saastoilta heti kun mahdollista, kaikkea kytätään elukoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?
Kasvata itsetunto.
Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.
Siis miksi ei? Jos joku on sinua fiksumpi niin sitäkään ei saa sanoa, vaikka olisi maailmanluokan huippukirurgi?
No näin just!
Meillä ainakin normipäivä menee näin:
Aamulla huomautan miehelleni miten työpaikan pekka on komeampi kuin mieheni.
Päiväsellä keskustellaan siitä miten naapurin jake on niin paljon kätevämpi käsistään kuin mieheni joka ei osaa oikeastaan mitään.
Päivällispöydässä kerron kuinka monta miestäni älykkäämpää miestä olen tämänkin päivän aikana tavannut.
Illalla saunassa kerron faktana että näin salilla miehen jolla oli paljon isommat lihakset ja timmimpi kroppa kuin miehelläni.
Saunan jälkeen sängyssä muhinoidessamme muistutan että exälläni on paljon isompi muna, ja kovempi panokunto kuin miehelläni.
Mihin tämä liittyy? AP:n postauksessa ei verrattu ketään mihinkään vaan nähtiin kaunis ihminen ja todettiin että onpa nätti.
Liittyskö tuohon tekstiin jonka tuon kirjottaja oli lainannut? Yleensä konteksti paljastuu lainauksesta, jos et tätä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hm. Me saatetaan miehen kanssa vaikka leffaa katsoessa kysellä toisiltamme että kuka näyttelijöistä on parhaan näköinen. Miehistä ja naisista samalla tavalla. Monesti ollaan samaa mieltä, välillä eri.
Silti tiedän olevani miehelle ykkönen, samoin hän minulle. Ihminen on visuaalinen olento ja tykkää katsella kauniita asioita. Tällaisessa pitkässä suhteessa sitten painottuvat paljon muutkin asiat, vaikka edelleen toisen ulkonäkökin kovasti miellyttää. Ei meistä kumpikaan kuitenkaan ole sokeutunut tässä yhdessäolon aikana.Mitäs jos vaikka kauppareissulla mies kommentoi, että "onpas toi kassaneiti muuten aika hyvän näköinen" tai sinä sanoisit postinjakajasta, että " olipa tolla postinjakajalla leveet hartiat".
Eihän meistä kumpikaan mene sitä sille kassaneidille tai postimiehelle sanomaan, mutta me kaksi voidaan keskenämme puhua ihan mistä tahansa. Jotenkin olen kuvitellut tämän olevan parisuhteen perusjuttuja, tai ehkä minulla on vain ollut hillitön onni.Vai noin syntyy parisuhteen hillitön onni? Pikemminkin harmaa tunteettomuus jota tekohengitetään muiden ulkonäöllä.
Parisuhteen onni syntyy avoimuudesta, rehellisyydestä ja luottamuksesta. Vieraita käsitteitä?
Parisuhteen onni syntyy toisen kunnioittamisesta. Muiden kehuminen puolisolle ei ole sitä.
Luottamus syntyy siitä että antaa puolison kehua muita naisia sinulle päin naamaa? Ok. En halua kuulla muita ajatuksiasi parisuhteista lol.
No lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vain katsoa peiliin ja kohdata realiteetit. Näkyykö peilistä joku hyväkroppainen missi tai malli?
Ja tämä kommentti kuului ketjuun siten että...?
Onhan se kivaa, että miehellä on joskus jotain nättiäkin katseltavaa. Ei ole keneltäkään pois. Itse ainakin soisin sellaisen mielihyvin kumppanilleni, kun oma ulkokuoreni on jo kulahtanut. Suhde voi hyvin, kun ollaan tietoisia myös todellisuudesta ja siitä, että ehkä kumpikaan ei ole mitään mallitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on visuaalinen olento.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on tarkoitus olla yhdessä loppuelämä. Kohta 20 vuotta yhteistä elämää takanapäin.
Kunnioitusta riittää, rakkautta, läheisyyttä ja kehuja puolin ja toisin. Siksi mukaan mahtuu myös hyvä määrä avointa puhetta ja ajatusten jakamista. Ja se jos mikä on kunnianosoitus, kun toinen uskaltaa jakaa kaikki mietteensä kanssani.
Ja varmasti on myös keskustelu kolmen kimpasta ja parinvaihdostakin eikö vain?;) Teille vähän eh..erilaisille ei millään uppoa kaaliin että suurin osa ei näe mitään ihanaa ja tavoiteltavaa "avoimessa suhteessa" ainahan teitä kaiken jakavia on ollut jotka sallivat lammas panotkin mutta suurin osa porukasta haluaa normaali suhteen jossa luottamus ei tarkoita muiden kuolaamista ja miehen huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sanoa mitä ajattelee. 95% miehistä samassa tilanteessa ajattelee kuin miehesi mutta vain 5% sanoo sen ääneen.
Jälleen kerran: J U U R I S I I T Ä O N K Y S Y M Y S. Juuri siitä on kysymys, ettei ole hyvää käytöstä sanoa sitä ääneen. Ei me naisetkaan sokeita olla, ihan yhtä lailla noteeraamme hyvännäköiset miehet ympärillä, mutta ainakaan omassa parisuhteessa ei aiheuteta toiselle häpeää eikä myötähäpää mölisemällä ajatuksia ääneen.
hyvä käytös = kaksinaismoralismi?
Eli sinusta olisi rehdimpää mölistä ääneen että haluat panna vastaantulevia ihmisiä? Minä olen sekopää ja haluaisin kuullakin sen, koska tietäisin silloin että lennät kuin leppäkeihäs elämästäni, mutta suurin osa hakee parisuhteissaan jotakin tyytymiskompromissia, jolloin tuo on loukkaavaa.
En ole kaikkia kommentteja lukenut, mutta käsittääkseni tässä mies kommentoi että vastaa tullut nainen oli hyvännäköinen. Ei hän panemisesta mitään puhunut.
Jos minusta joku mies on komea, hän sitten on sitä minun mielestäni. En minä sänkypuuhia sen miehen kanssa ala automaattisesti miettimään jos häntä komeana pidän. Ei ihme jos teillä on parisuhteissanne vaikeaa kun kaikkeen vedetään panemiset ja pettämiset mukaan.
Minä ja mieheni voimme keskenämme keskustella mistä vaan, ei minun ole tarve suitsia hänen ajatuksiaan tai puheitaan, eikä hänellä minun. Kummankin itsetunto kestää sen kyllä.
Aasian Lucy näyttää elimen ja setä sekoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol kato kun me ollaan aikuisia ihmisiä eikä mies ole mikään esine tai nukke tai kotieläin jolle minä asetan tiukat rajat että tästä saat puhua mutta tuosta et.
Kerro sinä toki omista parisuhteeseen liittyvistä ajatuksistasi, mitä mies saa tehdä ja mitä ei, kuinka lyhyessä narussa pidät miestä? Onko teillä lista tabuteemoista ja jonkinlainen käytösopas käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kepulaisia perheellisiä setämiehiä. Elinkuva lähtee saastoilta heti kun mahdollista, kaikkea kytätään elukoina.
Totta, ja niitä komppaamassa vähän vanhemmat säälittävät naiset jotka hyväksyvät näiden sikojen porsailut, ovat mielin kielin ja niin positive niin positive ettei äijä lähde lätkimään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitusta riittää, rakkautta, läheisyyttä ja kehuja puolin ja toisin. Siksi mukaan mahtuu myös hyvä määrä avointa puhetta ja ajatusten jakamista. Ja se jos mikä on kunnianosoitus, kun toinen uskaltaa jakaa kaikki mietteensä kanssani.Ja varmasti on myös keskustelu kolmen kimpasta ja parinvaihdostakin eikö vain?;) Teille vähän eh..erilaisille ei millään uppoa kaaliin että suurin osa ei näe mitään ihanaa ja tavoiteltavaa "avoimessa suhteessa" ainahan teitä kaiken jakavia on ollut jotka sallivat lammas panotkin mutta suurin osa porukasta haluaa normaali suhteen jossa luottamus ei tarkoita muiden kuolaamista ja miehen huonoa käytöstä.
Avoin puhuminen = parinvaihto. Voi jestas mitä logiikkaa. Elämä voi tosiaan olla joillekin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ja niitä komppaamassa vähän vanhemmat säälittävät naiset jotka hyväksyvät näiden sikojen porsailut, ovat mielin kielin ja niin positive niin positive ettei äijä lähde lätkimään..
Patriarkaatin jäänne. Karjakkoasut ja kansallispuvut kiihottavat, alistusasut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitusta riittää, rakkautta, läheisyyttä ja kehuja puolin ja toisin. Siksi mukaan mahtuu myös hyvä määrä avointa puhetta ja ajatusten jakamista. Ja se jos mikä on kunnianosoitus, kun toinen uskaltaa jakaa kaikki mietteensä kanssani.Ja varmasti on myös keskustelu kolmen kimpasta ja parinvaihdostakin eikö vain?;) Teille vähän eh..erilaisille ei millään uppoa kaaliin että suurin osa ei näe mitään ihanaa ja tavoiteltavaa "avoimessa suhteessa" ainahan teitä kaiken jakavia on ollut jotka sallivat lammas panotkin mutta suurin osa porukasta haluaa normaali suhteen jossa luottamus ei tarkoita muiden kuolaamista ja miehen huonoa käytöstä.
Tämä on jo sairaan mielen tuottamaa tekstiä. Meillä on tiivis, kahden ihmisen välinen suhde. Emme ole mitenkään erilaisia, vaan hyvin sitoutuneet toisiimme. Meidän kahden välillä jaetaan kyllä kaikki, mutta siihen se jää. Tasan normaali kahdenvälinen suhde, jossa saa olla niin kuin on ja puhua siitä mistä haluaa. Vain meistn kahden kesken. Itse tosiaan koemme sen luottamuksenosoituksena, kun puhetta ja ajatuksia ei kielletä vaan rakkaus ja yhteinen elämä jatkuu.
Noi lammaspanot ja avoimet suhteet tulivat ihan sinun näppikseltäsi, ehkä haluaisit itse puhua aiheesta jonkun kanssa? Harmi, ettei sinulla ole moista vapautta tai tarpeeksi luotettavaa ihmistä lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakonomaisesta avautumisesta se kertoo. Parisuhdettakin pitää suojella ja vaalia. Mihin tuossa luottaa? Siihen ettei toinen välitä kenestä tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol kato kun me ollaan aikuisia ihmisiä eikä mies ole mikään esine tai nukke tai kotieläin jolle minä asetan tiukat rajat että tästä saat puhua mutta tuosta et.
Kerro sinä toki omista parisuhteeseen liittyvistä ajatuksistasi, mitä mies saa tehdä ja mitä ei, kuinka lyhyessä narussa pidät miestä? Onko teillä lista tabuteemoista ja jonkinlainen käytösopas käytössä?
hei miehen mielistelijä, mulle on ihan sama mitä ukkosi kanssa teette mutta se ei muuta minun eikä muiden mielipidettä siitä ettei luottamus tarkoita sitä että antaa ukon tehdä mitä vain. olet luultavasti vähän vanhempi nainen ja pitääksesi miehen sinun täytyy alistua näihin naurettaviin temppuihin ja nöyrästi nyökyttää päätä kun miehesi kehuskelee kaikenlaisia kimuleita sinulle. turha vastata, tiedät että olen oikeassa..mutta värikästä päivää sinulle.