Nainen: mitä teet esileikin aikana?
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt arvata että näinkin yksinkertaisen kysymyksen ketju menee sivuraiteille. Huoh.
Kyllä esileikki on aivan yhtä validi asia seksissä kuin yhdyntä enkä mitään muuta väittänyt. Älkää viitsikö lukea rivien välistä sellaista mitä siellä ei ole.
Kaipasin VINKKEJÄ mitä kaikkea uutta voisin kokeilla miehen iloksi. Kiitos teille jotka olette viitsineet vastata ja PLÄÄH teille jotka aina jankkaatte ja jankkaatte ja jankkaatte ja jankkaatte ja jankkaatte!
-ap
Sori, mutta itsellesi näyttää olevan todella tärkeätä käyttää nimenomaan sanaa esileikki. Miksi siihen jäät kiinni?Eikö itse asia, rakastelu ole se tärkein asia? Ja kyllä täällä on selostettukin mitä siellä sängyssä tapahtuu. Silti hyökkäilet jatkuvasti ja kovaa. Juu sinä puhut asiaa ja muut jankkaa...huoh.
No se nyt vaan sattuu olemaan se yleisesti hyväksytty ja käytetty termi kuvaamaan sitä toistensa kiihottamista ja tunnelman rakentamista ennen kuin muna menee pilluun (ja ainakin biologisesta näkökulmasta se munan meneminen pilluun on koko homman tarkoitus, että sperma pääsee munasolun luo). Ja näin sivusta luettuna sinä olet jankkaaja, etkä anna keskusteluun muuta kuin jankkaamista.
-Eri
Hahhaa...kyllä sitä seksiä harrastetaan etupäässä siksi että saa nautintoa. Lapsenteko on sitten ihan erijuttu. "Yleisesti hyväksytty termi"? No kaikenlaisia termistöjähän nyt muutelaan..ei se nimi miestä pahenna, jollei mies nimeä.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee muuta, kuin makaan selälläni. Mies näprää minut märäksi ja tulee päälleni, hoitaen hommat.
N50
Näin se suunnilleen meilläkin menee, minä huokaan ja nuolen, vaimo makaa eikä tee mitään. Turhauttavaa.
M50+No yhtälaillahan mieskin voi opettaa naisensa hyväksi rakastajaksi, kuin nainen miehen. Suu auki ja puhumaan! Toimii molemminpuolin!
Valitettavasti ei toimi, yritetty on.
M50+
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Sori, mutta itsellesi näyttää olevan todella tärkeätä käyttää nimenomaan sanaa esileikki. Miksi siihen jäät kiinni?Eikö itse asia, rakastelu ole se tärkein asia? Ja kyllä täällä on selostettukin mitä siellä sängyssä tapahtuu. Silti hyökkäilet jatkuvasti ja kovaa. Juu sinä puhut asiaa ja muut jankkaa...huoh.
Seksistä ennen yhdyntää käytetään termiä esileikki, eikä se muutu tällä foorumilla vaikka kuinka ottaisi esileikkisanasta herneen nenään. Ei muutu, koska monelle esileikin tärkein tehtävä on saattaa molemmat, varsinkin nainen vastaanottavaiseen tilaan, jotta nainti ylipäätään onnistuu ja jotta nainenkin voisi saada nautintoa ja kenties orgasmin naidessa. Sekin on yleisesti tiedossa, että naiminen ja naimalla saatu orgasmi on suurimmalle osalla naisistakin tavoite ja nautinnollisinta. Näin se on aina ollut, vaikka jotkut täällä yrittävät toisin väittää.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt arvata että näinkin yksinkertaisen kysymyksen ketju menee sivuraiteille. Huoh.
Kyllä esileikki on aivan yhtä validi asia seksissä kuin yhdyntä enkä mitään muuta väittänyt. Älkää viitsikö lukea rivien välistä sellaista mitä siellä ei ole.
Kaipasin VINKKEJÄ mitä kaikkea uutta voisin kokeilla miehen iloksi. Kiitos teille jotka olette viitsineet vastata ja PLÄÄH teille jotka aina jankkaatte ja jankkaatte ja jankkaatte ja jankkaatte ja jankkaatte!
-ap
No se nyt vaan sattuu olemaan se yleisesti hyväksytty ja käytetty termi kuvaamaan sitä toistensa kiihottamista ja tunnelman rakentamista ennen kuin muna menee pilluun (ja ainakin biologisesta näkökulmasta se munan meneminen pilluun on koko homman tarkoitus, että sperma pääsee munasolun luo). Ja näin sivusta luettuna sinä olet jankkaaja, etkä anna keskusteluun muuta kuin jankkaamista.
-Eri
Hahhaa...kyllä sitä seksiä harrastetaan etupäässä siksi että saa nautintoa. Lapsenteko on sitten ihan erijuttu. "Yleisesti hyväksytty termi"? No kaikenlaisia termistöjähän nyt muutelaan..ei se nimi miestä pahenna, jollei mies nimeä.
No kaikenlaisia termistöjähän sitä tarvitaan, että ylipäätään kykenemme keskustelemaan muiden lajimme edustejien kanssa. Vai miltä tämä kuulostaisi: Hynrik tumpli vuun duue kislak? Kato mä vähän muuttelin termistöjä kun koen monet sanat niin ikävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee muuta, kuin makaan selälläni. Mies näprää minut märäksi ja tulee päälleni, hoitaen hommat.
N50
Näin se suunnilleen meilläkin menee, minä huokaan ja nuolen, vaimo makaa eikä tee mitään. Turhauttavaa.
M50+
Eikö vaimolle muka tapahdu mitään? Noin se meilläkin karkeasti ottaen menee, paitsi, että vaimon pillu alkaa aika nopeasti turpoamaan ja iho värisemään odotuksesta. Pikku hiljaa pillu ensin laajenee ja alkaa sitten uudestaan supistua sormien ympäri ja odottamaan kiihkeästi orgasmia. Kun jatkan tuosta eteenpäin, jokaisen sormen pyörityksen, kielen lipaisun vaikutus tuntuu ja näkyy, ja lantio alkaa liikkuumaan rahattomasti. Pillun puristus sormissa vain lisääntyy ja kun kasvatan vähän painetta alkaa pillu ahmimaan kiimossaan sormia, lantio puskemaan kohti suuta ja lopulta selkä nousee kaarelle orgasmin vyöryessä yli.
Eli miten niin vaimo ei tee mitään?? Mitä muuta pitäisi tehdä kuin saada orgasmi rajusti. Sehän juuri on tarkoitus ja aivan taivaallista kokea miehellekin. Kun kalun työntää orgasmin jännittämään yhä odottavaan pilluun, ottaa pillu sen ahnaasti otteeseensa. Silloin taivaallinen nautinto on miehelle taattu. Ei tarvita naiselta mitään sirkustemppuja, riittää pillun halukkuus ja elävyys.
Se on sitten toinen juttu, jos naista ei haluta tai mies ei saa naisen pillua heräämään.
M62
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Seksistä ennen yhdyntää käytetään termiä esileikki, eikä se muutu tällä foorumilla vaikka kuinka ottaisi esileikkisanasta herneen nenään. Ei muutu, koska monelle esileikin tärkein tehtävä on saattaa molemmat, varsinkin nainen vastaanottavaiseen tilaan, jotta nainti ylipäätään onnistuu ja jotta nainenkin voisi saada nautintoa ja kenties orgasmin naidessa. Sekin on yleisesti tiedossa, että naiminen ja naimalla saatu orgasmi on suurimmalle osalla naisistakin tavoite ja nautinnollisinta. Näin se on aina ollut, vaikka jotkut täällä yrittävät toisin väittää.
Minä en tajua miten voi kirvoittaa tällaista raivoa yksi sanonta, jota itse en halua käyttää? Onko siis pakko? eikö sana seksi ole muka hyvä?
Ja kyllä seksiä harrastetaan ihan nautinnon vuoksi, ei todellakaan kuin hyvinkin harvoin sen lasten teon vuoksi. De factum.
Ja sekin on faktaa, että harva nainen saa PELKÄLLÄ yhdynnällä. Ja sekin on FAKTAA, että naiset saavat helposti esim suuSEKSILLÄ ta SORMISEKSILLÄ, jolloin nämä ovatkin se toimi jolla saa orgasmin. Mitä se silloin on tälle naiselle - jotain sivuseksiälö?
Miten yksi sana voi kirvoittaa tällaista vihaa? Miettikääs nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Minä en tajua miten voi kirvoittaa tällaista raivoa yksi sanonta, jota itse en halua käyttää? Onko siis pakko? eikö sana seksi ole muka hyvä?
Ja kyllä seksiä harrastetaan ihan nautinnon vuoksi, ei todellakaan kuin hyvinkin harvoin sen lasten teon vuoksi. De factum.
Ja sekin on faktaa, että harva nainen saa PELKÄLLÄ yhdynnällä. Ja sekin on FAKTAA, että naiset saavat helposti esim suuSEKSILLÄ ta SORMISEKSILLÄ, jolloin nämä ovatkin se toimi jolla saa orgasmin. Mitä se silloin on tälle naiselle - jotain sivuseksiälö?
Miten yksi sana voi kirvoittaa tällaista vihaa? Miettikääs nyt vähän.
No eihän se sana herätä vihaa kenessäkään muussa kuin sinussa, joten mitäs tässä muiden pitäisi miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Jotta nainenkin voisi saada nautintoa ja KENTIES orgasminkin naidessa. - Ok ja mitäs jos ei saakkaan? Loppuuko tämä nauttiminen naisen osalta tähän, vai hypätäänkö takaisin siihen muuhun toimintaan, jota haluat esileikiksi kutsua, ja jos niin eikö se silloin ole sille naiselle muuta kuin jotain esileikkiä? Vai onko vaan miehisyydelle pääasia kutsua kaikkea muuta kuin sitä penetraatiota joksikin esileikiksi...joka siiis ei aina edes tuota tulosta? Pohdintaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
M50+Eikö vaimolle muka tapahdu mitään? Noin se meilläkin karkeasti ottaen menee, paitsi, että vaimon pillu alkaa aika nopeasti turpoamaan ja iho värisemään odotuksesta. Pikku hiljaa pillu ensin laajenee ja alkaa sitten uudestaan supistua sormien ympäri ja odottamaan kiihkeästi orgasmia. Kun jatkan tuosta eteenpäin, jokaisen sormen pyörityksen, kielen lipaisun vaikutus tuntuu ja näkyy, ja lantio alkaa liikkuumaan rahattomasti. Pillun puristus sormissa vain lisääntyy ja kun kasvatan vähän painetta alkaa pillu ahmimaan kiimossaan sormia, lantio puskemaan kohti suuta ja lopulta selkä nousee kaarelle orgasmin vyöryessä yli.
Eli miten niin vaimo ei tee mitään?? Mitä muuta pitäisi tehdä kuin saada orgasmi rajusti. Sehän juuri on tarkoitus ja aivan taivaallista kokea miehellekin. Kun kalun työntää orgasmin jännittämään yhä odottavaan pilluun, ottaa pillu sen ahnaasti otteeseensa. Silloin taivaallinen nautinto on miehelle taattu. Ei tarvita naiselta mitään sirkustemppuja, riittää pillun halukkuus ja elävyys.
Se on sitten toinen juttu, jos naista ei haluta tai mies ei saa naisen pillua heräämään.
M62
No oishan se ihan mukava jos vaimo tekisi miehellekin jotain eikä vain makaa paikoillaan, tuli pillu märäksi tai ei. Yksipuolista ja tylsää seksiä jos mies tekee kaiken
N46
Pitää ihan miettiä mitä teen esileikin aikana... meillä kun sen pituus vaihtelee muutamasta minuutista ehkä kolmeen varttiin.
Jos ihan lyhyesti vain lämmitellään niin kietoudutaan sylikkäin ja suudellaan, silitetään hiuksia, suudellaan, ehkä vähän jutellaan. Jos molemmat on tosi himokkaita niin pyydän vain tulemaan sisääni ja riisunnutaan ja aloitetaan yhdyntä.
Jos on pidempi alkulämmittely niin taas paljon suudellaan, molemmat koskettelee toista, käsiä, selkää, hiuksia, reisiä. Riisutaan, suudellaan, hivellään. Ehkä hetki vain pidetään käsistä kiinni ja katsotaan silmiin. Sitten makaan selälläni ja mies sormettaa, suudellaan. Hivelen samalla miehen ihoa, kosken penikseen vain hellästi, ei mitään kovaa tarraamista ja runkkaamista, vaan sellasta sivelyä tai hitaita ja kevyitä vetoja. Sit kun on jonkin aikaa mua sormettanut, otan usein suihin jonkin aikaa. 95% minä kerron millon siirrytään vaiheesta toiseen esileikissä.
Ja sitten yhdyntää. Siinä mies enemmän ohjaa ja päättää millon vaihdetaan asentoa.
Yhdynnän jälkeen ei ole ikinä mitään jälkipelejä, sit vaan ollaan lähekkäin rauhassa.
Maillä on käytössä savolainen esileikki. Ei siinä paljon muuta ehdi ajatella kun äijä urahtaa: "Kiänny"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Jotta nainenkin voisi saada nautintoa ja KENTIES orgasminkin naidessa. - Ok ja mitäs jos ei saakkaan? Loppuuko tämä nauttiminen naisen osalta tähän, vai hypätäänkö takaisin siihen muuhun toimintaan, jota haluat esileikiksi kutsua, ja jos niin eikö se silloin ole sille naiselle muuta kuin jotain esileikkiä? Vai onko vaan miehisyydelle pääasia kutsua kaikkea muuta kuin sitä penetraatiota joksikin esileikiksi...joka siiis ei aina edes tuota tulosta? Pohdintaa...
Niin kiinnostaisi kyllä tietää vastaukset ylläoleviin, eli mitäs naiselle sitten, jos ei saakkaan? jää vaan siihen odottamaan seuraavaa pettymystäkö?
Vierailija kirjoitti:
Pitää ihan miettiä mitä teen esileikin aikana... meillä kun sen pituus vaihtelee muutamasta minuutista ehkä kolmeen varttiin.
Jos ihan lyhyesti vain lämmitellään niin kietoudutaan sylikkäin ja suudellaan, silitetään hiuksia, suudellaan, ehkä vähän jutellaan. Jos molemmat on tosi himokkaita niin pyydän vain tulemaan sisääni ja riisunnutaan ja aloitetaan yhdyntä.
Jos on pidempi alkulämmittely niin taas paljon suudellaan, molemmat koskettelee toista, käsiä, selkää, hiuksia, reisiä. Riisutaan, suudellaan, hivellään. Ehkä hetki vain pidetään käsistä kiinni ja katsotaan silmiin. Sitten makaan selälläni ja mies sormettaa, suudellaan. Hivelen samalla miehen ihoa, kosken penikseen vain hellästi, ei mitään kovaa tarraamista ja runkkaamista, vaan sellasta sivelyä tai hitaita ja kevyitä vetoja. Sit kun on jonkin aikaa mua sormettanut, otan usein suihin jonkin aikaa. 95% minä kerron millon siirrytään vaiheesta toiseen esileikissä.
Tämän kirjoittaja on kyllä mies. Vaihdetaan asentoa...juu kylä sitähän jokainen nainen haluaakin yhdynnässä...vaihtelua asentoon! No way!
Ja sitten yhdyntää. Siinä mies enemmän ohjaa ja päättää millon vaihdetaan asentoa.Yhdynnän jälkeen ei ole ikinä mitään jälkipelejä, sit vaan ollaan lähekkäin rauhassa.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kirjoittaja on kyllä mies. Vaihdetaan asentoa...juu kylä sitähän jokainen nainen haluaakin yhdynnässä...vaihtelua asentoon! No way!
Ja sitten yhdyntää. Siinä mies enemmän ohjaa ja päättää millon vaihdetaan asentoa.Yhdynnän jälkeen ei ole ikinä mitään jälkipelejä, sit vaan ollaan lähekkäin rauhassa.
No terve, en ole mies :) Olen nainen pitkässä parisuhteessa. Tuollaista on meidän esileikki ja minulle se toimii, toivon että myös miehelleni, vaikka enemmän se varmasti onkin "minua varten". Enkä ymmärrä pointtiasi, mitä outoa siinä on jos mun mies haluaa vaihtaa yhdynnän aikana asentoa...?
Vierailija kirjoitti:
Jos on pidempi alkulämmittely niin taas paljon suudellaan, molemmat koskettelee toista, käsiä, selkää, hiuksia, reisiä. Riisutaan, suudellaan, hivellään. Ehkä hetki vain pidetään käsistä kiinni ja katsotaan silmiin. Sitten makaan selälläni ja mies sormettaa, suudellaan. Hivelen samalla miehen ihoa, kosken penikseen vain hellästi, ei mitään kovaa tarraamista ja runkkaamista, vaan sellasta hivelyä tai hitaita ja kevyitä vetoja. Sit kun on jonkin aikaa mua sormettanut, otan usein suihin jonkin aikaa. 95% minä kerron millon siirrytään vaiheesta toiseen esileikissä.
Minusta tää on aika täydellistä
Suudellaan miehen kanssa ja mies hyväilee vartaloani ja suukottelee eri puolelta. Annan miehen hyväillä ja nautiskelen.
Läträän itseni märäksi kun mies käy paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No terve, en ole mies :) Olen nainen pitkässä parisuhteessa. Tuollaista on meidän esileikki ja minulle se toimii, toivon että myös miehelleni, vaikka enemmän se varmasti onkin "minua varten". Enkä ymmärrä pointtiasi, mitä outoa siinä on jos mun mies haluaa vaihtaa yhdynnän aikana asentoa...?
Sitä minäkin ihmettelin miehenä. Kyllä meillä sekä minä, että vaimo haluaa naidessa eri asentoja. Vaimo haluaa varsinkin jos on saanut jo itse ennen yhdyntää tai yhdynnässä, tai tietää, ettei saa yhdynnässä itse. Silloin haluaa yleensä sellaiseen asentoon missä saan nopeammin.
Meillä käytettiin vuosikymmeniä suuseksiä ja sormetusta esileikkinä virittämään vaimo siihen pisteenseen, että sai aina naidessa orgasmin. Se on hänen tahtonsa, joten keskeytti aina orgasmintulon. Hänelle yhdyntä on aina ollut seksin pääasia, on edelleenkin. Saanut suurimman osan orgasmeistaan eläissään naimalla. On siitäkin huolimatta, että on jo usempia vuosia saanut tai halunnut tai ottanut orgasmin suuseksillä ennen yhdyntää. Syystä, että on jostain syystä kadottanut melkein kokonaan kykynsä saada orgasmi naidessa. Harvoin saanut toista enää yhdynnässä, mutta se toinen on aina miedompi kuin eka. Ensimmäiset ja yleensä ainoat, yhdynnässä saadut olivat rajumpia ja kokonaisvaltaisempia, eli vaimon tavoite. Mutta vaimolle ei ole seksiä se, että hän saisi orgasmin suuseksillä ja jätettäisiin yhdyntä väliin. Hänen mielestä silloin suuseksikin on turhaa. Ymmärrän hyvin, koska enimmäkseen hänen pillu jää suuseksiorgasmin jälkeen odottamaan halukkaasti kalua sisäänsä. Mitä parempi nainti sen enemmän vaimo kehrää nainnin jälkeen.
Joillekin suuseksillä saatu orgasmi on parempi tai yhtä hyvä kuin naimalla saatu, jollekin naimalla saatu ja naiminen ylipäätään tärkeintä ja nautinnollisinta. Ei ole keltään pois. Ei ole vaimoltakaan pois, kun saanut ainakin 98% sesti aina orgasmin tavalla tai toisella. Mulle on ihan se ja sama, miten saatu aikaan. Tai ei ihan, pillun puristelu ja kalun mankelointi on orgasmissa aivan maagista, pakko myöntää. Ja niin vaimokin eniten tykkää, jos saisi vielä valita.
M62
Vielä lisäys edelliseen. Että tokihan vaimo vaihtanut monia monia kertoja, kun olen halunnut aloittaa lähärissä ja hän on halunnut päälle saamaan orgasmia. Ainoastaan nuorempana sai lähärissä, mutta pikku hiljaa se kääntyi niin, että päällä ollessa sai hinkattua itselleen orgasmin itse.
M62
-Eri