Naapurin uusi auto: ei löydy tekstarilla Trafista omistajatietoja
Sähköposti on siksi lähetetty. Totuus selviää kyllä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet niillä tiedoilla?
Minulla on oikeus tietää.
AP
Miksi? How dare you?
Meidän auton omistaa rahoitusyhtiö. Autoon sai 0% rahoituksen ilman mitään kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Meidän auton omistaa rahoitusyhtiö. Autoon sai 0% rahoituksen ilman mitään kuluja.
Ja sinisilmäisenä kuvittelet, ettei tuota nollakoron aiheuttamaa kustannusta ole leivottu ostohintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisesti pyytäen tiedot saa aina. Wink, wink.
ApOsoitetta ei saa jos osoitteenluovutuskielto. Nimen vielä saat jostain syystä.
Juurikin näin.
Ja kun nimi on hyvin yleinen ja asuu isossa kaupungissa niin rauhassa saa olla.
Naapurisi auto on jonkun muun nimissä,luttotiedot meneet ja ulosotossa.Ei voi autoa omiin nimiin otta!
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa toisen tietoja?
Tämä on palstan vakiohullu. Naapurin auto-hullu. Jatkuvasti aloituksia naapurin autosta ja kun trafista selviää, että rahoitusliike on omistaja, tämä kikattelee miehensä kanssa.
(Miten niin vietän liikaa aikaa palstalla?)
Pimeä auto.
Käy puhkomassa renkaat ja ilmoita poliisille.
Saat palkkion ripeydestäsi.
Minä en ikinä piilottelisi tietoja, naapurin äijä kyyläsi postilaatikoilla kaulapitkällä seuraavana aamuna kun nykyisen bemmin ostin, saattaa äijää kypiä kun autot on aina omissa nimissä, ei rahoitusyhtiöiden😂😂.
Tuon jälkeen sen piti vaihtaa auto johonkin vw passatin farmariin, sama kun ostin remontti ja harrastushommia varten pakettiauton, naapurin kyrvän pihaan ilmestyi kanssa pakettiauto, tosin ei aja sillä ikinä, siirtelee pihassa paikasta toiseen👍👍👍👍.
Minulla on oikeus tietää.
AP