Mieheltä meni kunnon työsuhde auto ja nyt oma hankinnassa
Miehellä oli ja on vielä hetken Mersun c sarjalainen työsuhde autona mutta ovat sitä vaihtamassa teslaan tai johonkin hybridiin. Se ei meille sovi joten oma on hankittava.
Katseltiin Mersun B sarjan toureria. Onko siinä tilaa kunnolla taka boksissa vai ei.
Auto tulisi meille ihan perus työmatka, kauppasskäynti, joskus max 100km päähän kyläilemään ajoon. Koira pitäisi saada mahtumaan häkkeineen taka boksiin.
Muitakin malleja saa ehdottaa.
Kommentit (190)
Asia selviää kun menet autoliikkeeseen ja myyjä mielellään esittelee sinulle sopivan auton kun näkee että nyt on tosiostaja liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Asia selviää kun menet autoliikkeeseen ja myyjä mielellään esittelee sinulle sopivan auton kun näkee että nyt on tosiostaja liikkeellä.
Emme mene katselemaan autoja. Kerromme minkä olemme päättäneet ostaa ja myyjä sen myykööt. Emme tarvitse mainospuheita.
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dacia Lodgy
Emme ole kommareita joten meille ei tule auto on perus oikeus jokaiselle Dacia tai pelastetaan yhteinen ilmastomme Teslaa.
Eipä taida tämä aloittaja olla se, joka perheen rahat tienaa. Ainakaan koulutusta ei liiemmälti taida olla, eikä ilmeisesti sivistystäkään edes yleisellä tasolla.. koeta ap jaksaa, ehkäpä sun miehesi osaa ihan itse päättää sen auton valinnan. 🙄 terveisin koulutettu yh-mamma ja c-sarjan autoilija
Tienaan 100e kuukaudessa vähemmän kuin mies. Mies jätti auton hankinnan mun niskoille. Koska häntä nyt ei vaan huvita eikä kyllä kerkeiskään.
No sanotaanko näin, että voit ap elää sun mielikuvitusmaailmassa, mutta yksikään joka oikeesti tienaa, ei käyttäydy noin ”epävakaan oloisesti” tai kirjoittele kuten sinä. Annetaan ap sun jatkaa tätä mielikuvitusleikkiäsi, me muut voidaan elää ihan normaalia elämää. Voimia sinne mikä-mikä-maahan👍🏻
Sä haluaisit sellaisen elämän kun mulla mutta sulla ei ole mahdollisuuksia saavuttaa sitä. Sun ainut tapa käsitellä asiaa on se että sä väität mun elävän mielikuvituselämää. Voe voe sentään.
Voi pieni, ei. Kukaan ei halua sinun elämää.
Nyt meni tunteisiin kun et saanut manipuloitua minua muka alistava Miestäni vastaan. Nyyhkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastailette trollille? Emilia on trollannut palstalla ja blogeissaan vuosikausia.
Eiköhän tässäkin provoilussa ja koko ajan huononevassa kirjoitustyylissä ole tarkoituksena saada ihmiset klikkaamaan blogiin ja kommentoimaan tänne sen sisältöä
Kuka niitä sen jaarituksia jaksaa enää lukea? Ostin kaupasta punalaputettuja tuotteita, ostin koiralle uuden lelun, nyt kilahdin jostain todella kummallisesta. Tämä on se pääasiallinen sisältö. Tämäkin nimimerkki kirjoitteli asiallisia asioita n. viikon ja sitten alkoi taas tämä emme ole kommareita -riehunta. Ei tämä ole edes hauska, ja kun vuosia sitten selvitin kirjoittelijan henkilöllisyyden, ei enää edes mysteeri kiehtonut. Nythän kaikki tietää hänen oikean nimensä (minä en siis vuotanut sitä minnekään).
Missä kaupungissa hän asuu?
Hyvinkäällä ainakin tori.fi mukaan
Vitoon mahtuu koko omaisuus ja naapurinkin koira.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ap: https://fi.linkedin.com/in/koskiemi
Melko maaninen katse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jennia A kiinnostaa vaikkakin kerroitkin, ettet käytettyä halua, mutta mulla olisi vuoden 2006 Kia Sportage V6-koneella ja ei vielä edes ajettu 240 tkm. Ei ole juurikaan käyttöä enää, kun jäin pois työelämästä. Hyvä ja vakaa kulkupeli olisi. Palvellut pitkään ja hyvin. Löytyy kaupanpäälle myös taakkateline, jos vaikka suksiboxia tarvii käyttää.
Käytetytt ei kelpaa missään tapauksessa etenkään yksityiseltä ostettaessa. En tue harmaata taloutta.
Ei mutta nyt et elä arvojeni mukaista elämää. Vanhat autot saastuttaa eniten.
Sun jutut menee solmuun. Et oikeen osaa tehdä provoja. Kaikesta kyllä näkyy, että et ole kovin älykäs ihminen. Harmi, olisi ollut ihan hauska seurata jos olisit osannut johdattaa tätä oikein. No mutta seuraavalla kerralla sitten.
Nää tämän tyypin trollaukset ovat olleet jo vuosia ihan samanlaisia.
Mikähän sellaisen ihmisen aivoissa on vikana kun ryhtyy tällaiseen? Kiinnostava ilmiö. Jonkinsortin persoonallisuushäiriö, mielialahäiriö vai mielisairaus (bipo, psykoosi?). Keskustelupalstojen häirintään taipuvat ihmiset on tutkimuksen mukaan muita manipuloivampia, narsistisempia, psykopaattisempia ja sadistisempia.
https://www.iltalehti.fi/digi/a/2014021618044368
Nettitrollin ylin tavoite täyttyy, kun hän saa kirjoituksilleen niin sanottuja peesaajia. Ja kun syntyy sekasortoa. Trollaaja on myös henkilö, joka tyrkyttää näkemyksiään usein varsin puutteellisin perustein. Sehän tässä on jo nähty.
Luulen, että hän on ennen kaikkea yksinäinen. Sen perusteella, mitä olen vuosikausia hänen sometouhujaan nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ap: https://fi.linkedin.com/in/koskiemi
Melko maaninen katse.
No ei tosiaan ole oikea henkilö. Ei tosiaan ole insinööri Seinäjoelta, vaan ammattikoulussa keittiölinjalla opiskellut, en tiedä onko valmistunut.
DACIA ehdottomasti kannattaa ostaa.Laatuauto edulliseen hintaan.
Vatsa vähän sekaisin. Kävin just vessassa ja oli kuin riekkoparvi olisi laskeutunut. Renkaallekin tuli roiskeita.
Ap_lle sopisi vanha kunnon lada. Opettaa vähän nöyryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi kutkuttavaa ajatella millainen rupukasa tämänkin trollin takana on :D
Eikös tämän henkilöllisyys paljastettu tuolla y-laudalla jonkin aikaa sitten ja ihan kuvan kera. Emilia K.
Kuvan henkilö on väärä. Nimi ei.
Kohta poistattaa ketjun, jos vahat käytösmallit pätee.
Koko viestiketju on yhtä pas ka kuin ap:n kielitaito ja blogi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennni A kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaihtoehtoja on noin vähän? Yleensä on muutamia eri merkkisiä saman hintakategorian autoja valittavana. Onko miehelläsi vapaa autoetu vai käyttöetu? Miten täyssähkössä menisi tuo vapaa autoetu? Polttomoottorissa polttoaineen tankkaaminen kuuluu vapaaseen autoetuun, kuuluuko täyssähkössä lataaminen ja myös tarvittaessa kotilatausaseman rakentaminen ja siinä lataaminen? Jos joku tietää varmaksi, saa vastata, mitään mutuheittoja en tarvitse.
Vapaa autoetu on ollut aina miehen työsuhde autoissa. Rakentaisivat latauspisteen pihaamme.
Me emme halua tästä huolimatta Teslaa emmekä hybridiä. Emme ole kommunisteja joten pelastetaan yhteinen ilmasto auto ei käy meille.Onko miehen työnantaja sitten joku ilmastokiihkoilija, jos listalla vain hybridejä tai täyssähköjä? Miten hän kehtaa olla kommarin palveluksessa?
Miksi juuri B-sarjan Mersu, C-sarjahan uudistuu syksyksi. Eiköh än jonkinlainen koiran häkki mahdu C-sarjan farmarin perään? Jos kerran nytkin koiranhäkki on siellä työsuhdeautossa?
Saa toki olla muutakin sarjaa mutta auto tarvitaan nyt keväälle. En tiedä minkä viher öyhötys kohtauksen on miehen työpaikka saanut. Ei siellä muuten kuulemma tuollaista öyhötystä ole. Koira on miehen autossa matkustanut turvavyössä ja mun autossa samoin. Apen autossa sitten häkeissä ja kyllähän häkki paras vaihtoehto olisi
Jos miehelläsi oikeasti olisi työsuhdeauto mahdollisuus, niin hän tietäisi että hybridissä, varsinkin mitä isompi auto kyseessä, on merkittävästi edullisempi verotus pelkkään polttomoottoriautoon verrattuna. Sen takia niitä myydään kalleimmissa hintaluokissa eniten ja oikeat rahamiehet kyllä ymmärtää sen erittäin hyvin.
Eli suosittelen tarkkuutta taustatyöhön kun tehtailee näitä provoja. Köyhät ajaa sillä mihin raha riittää, eli bensa/diesel.
Hybridit leimaa kommareiksi eikä ole meidän arvojen mukaisia. Arvot on tärkeämpiä kuin auton arvon säilyminen tai verohelpotukset.
Ap on selvästi boomer, kukaan nuorempi ei käytä enää sanaa kommari. Ehkä hän on jo eläkkeellä? Yksinäinen mt-vikainen boomer.
Emilia on syntynyt 90-luvulla, ei kyllä uskoisi.
Onko hänen alistava miehensä sitten vanha? Foodwest tais antaa potkut Emilialle viime vuonna.
Tämä E ei ole Foodwestillä koskaan ollutkaan. Saati insinööri.
Skoda sopii täydellisesti idiooteille, kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Skoda sopii täydellisesti idiooteille, kuten ap.
Skoda on jumalten auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jennia A kiinnostaa vaikkakin kerroitkin, ettet käytettyä halua, mutta mulla olisi vuoden 2006 Kia Sportage V6-koneella ja ei vielä edes ajettu 240 tkm. Ei ole juurikaan käyttöä enää, kun jäin pois työelämästä. Hyvä ja vakaa kulkupeli olisi. Palvellut pitkään ja hyvin. Löytyy kaupanpäälle myös taakkateline, jos vaikka suksiboxia tarvii käyttää.
Käytetytt ei kelpaa missään tapauksessa etenkään yksityiseltä ostettaessa. En tue harmaata taloutta.
Ei mutta nyt et elä arvojeni mukaista elämää. Vanhat autot saastuttaa eniten.
Sun jutut menee solmuun. Et oikeen osaa tehdä provoja. Kaikesta kyllä näkyy, että et ole kovin älykäs ihminen. Harmi, olisi ollut ihan hauska seurata jos olisit osannut johdattaa tätä oikein. No mutta seuraavalla kerralla sitten.
Nää tämän tyypin trollaukset ovat olleet jo vuosia ihan samanlaisia.
Mikähän sellaisen ihmisen aivoissa on vikana kun ryhtyy tällaiseen? Kiinnostava ilmiö. Jonkinsortin persoonallisuushäiriö, mielialahäiriö vai mielisairaus (bipo, psykoosi?). Keskustelupalstojen häirintään taipuvat ihmiset on tutkimuksen mukaan muita manipuloivampia, narsistisempia, psykopaattisempia ja sadistisempia.
https://www.iltalehti.fi/digi/a/2014021618044368
Nettitrollin ylin tavoite täyttyy, kun hän saa kirjoituksilleen niin sanottuja peesaajia. Ja kun syntyy sekasortoa. Trollaaja on myös henkilö, joka tyrkyttää näkemyksiään usein varsin puutteellisin perustein. Sehän tässä on jo nähty.
Luulen, että hän on ennen kaikkea yksinäinen. Sen perusteella, mitä olen vuosikausia hänen sometouhujaan nähnyt.
Elämässäni ei ole sijaa ystävyydelle. Kaikki entisistökin kavereista on halunnut vain tuhota minut jatkuvalla taloudellisella väkivalla sekä manipuloimalla minua Miestäni vastaan.
Voi pieni, ei. Kukaan ei halua sinun elämää.