Tilasin lämpö-oven mökille, mutta mökki on yhtä kylmä kuin aiemminkin!
Ovi oli asennettu viime viikolla ja tänään tulin mökille. Lämpötila oli täsmälleen sama 16° kuin kk sitten. Ovi ei tunnu lämpimältä sisä- eikä ulkopuoleltakaan, joten hukkaostos taisi tulla ja KALLIS sellainen. Yli 2600€ kaksi ovea asennettuina. Odotin saapuvani +22 asteiseen mökkiin.
Kommentit (14)
Voi harmi!
Mä taas vein viime kesänä mökille parikin kylmälaukkua. Ei viilennyt tupa ei. Olivat kyllä pettymys tuokin ostos, ei tietty onneks yhtä kallis ku sun.
se on asennettu väärinpäin! soita toimittajalle!
Jaa meillä on lämpöikkunat ja on äly lämmin. Lisäksi on jääkaappi mutta se ei jäädy.
Pitääkö olla seinätkin? Ei ovimyyjä mitään sellaisista puhunut. Taidan viedä oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
se on asennettu väärinpäin! soita toimittajalle!
Tätä minäkin veikkaan. Onko oven edestä lumi sulanut laajalta alueelta?
Oletko seurannut että se lähtee päälle?
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi!
Mä taas vein viime kesänä mökille parikin kylmälaukkua. Ei viilennyt tupa ei. Olivat kyllä pettymys tuokin ostos, ei tietty onneks yhtä kallis ku sun.
Jos ap:llä on hyvät kylmälaukut, niin ne kumoaa lämpöoven vaikutuksen? Ap, siirrä kylmälaukut ulos ja katso onko vaikutusta.
Jäähtynyt matkalla valita voltille
Kytke se päälle ja säädä termostaatti kohdilleen. Näin meillä lähti lämpeemään.
Taitaa olla lattian alla hiiret syönyt eristeet ja oravat vienyt pesäaineeksi.
Ihana :D Itse ostin eksraeristetyt lämpösukat mutta silti tuli munasillaan kylmä. Missä on valmistajien vastuu tuotteidensa toimivuudesta?
Pistä ovi päreiksi ja takkaan palamaan niin johan lämpiää