Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuminen etänä

Vierailija
05.03.2021 |

Hassua, olenkohan ihastunut Teamsin välityksellä. Uusi työkaveri, jonka olen joitakin kertoja tavannut livenä tässä korona-aikana, on oudosti alkanut kiehtoa.

Onko jollain muulla tällaista ilmassa? Vai perinteinen kevätkö se vain on? En usko, että minulla on yhtään realistinen kuva tästä työkaverista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt näin :) Korona-ajan ihastus todella. Oltiin kyllä nähty pari kertaa ennen tätä ihan livenä mutta molemminpuolinen ihastus syntynyt tässä vajaan vuoren aikana Teamsin välityksellä. Vähän outoa mutta ihanaa tietysti. Saa nähdä mihin johtaa :)

Vierailija
2/21 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan aika yleistymässä näinä aikoina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vois kuvitellakaan mitään jonkun videoyhteyden perusteella.

Vierailija
4/21 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt näin :) Korona-ajan ihastus todella. Oltiin kyllä nähty pari kertaa ennen tätä ihan livenä mutta molemminpuolinen ihastus syntynyt tässä vajaan vuoren aikana Teamsin välityksellä. Vähän outoa mutta ihanaa tietysti. Saa nähdä mihin johtaa :)

Vuosi on jo pitkä aika. Ihana juttu. 

Vierailija
5/21 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sitä on nyt liikkeellä tätä etäna ihastumista kuulemma. Kaikkea se korona saa  aikaan. 

Vierailija
6/21 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en vois kuvitellakaan mitään jonkun videoyhteyden perusteella.

Elämä on. Kuvittelitpa tai et.

Vierailija
7/21 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? :) Ihana juttu minustakin.

Vierailija
8/21 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit hyrrää koronasta huolimatta!

Vierailija
9/21 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myös käynyt näin. Tosielämässä en olisi kiinnostunut ko naisesta.

Vierailija
10/21 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs se sinulle kuuluu? Miksi kysyt? Kiinnostaa minua, luuletko että on kyse pedofiliasta.

Vierailija
11/21 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, nythän sitä oma mielikuvitus täyttää ne puuttuvat kohdat, ja tyypistä tulee omassa päässä todellinen täydellisyys 😊

Tätähän ne kaukoihastukset ovat aina olleet, fantasioita. Minullakin yksi "ihastus" työkaveri jonka ääni saa kyllä Teamsin kauttakin pikkarit märäksi 😉

Vierailija
12/21 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset olis?

Vierailija
13/21 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs se sinulle kuuluu? Miksi kysyt? Kiinnostaa minua, luuletko että on kyse pedofiliasta.

Ihme reaktio taas joltain. Joka ei ole edes tuon viestin vuoden ihastuksesta kertovan viestin laittaja. Vamaan vaan ikä kiinnostaa jos joku hakee "vertaistukea"

Vierailija
14/21 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaukoihastus mutta tässä kuitenkin ollaan tekemisissä. Kaukoihastusten kanssa ei yleensä kai jutella.

Vierailija
15/21 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset olis?

kroppa

Vierailija
16/21 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin 15 vuotta sitten miehen ääneen :D Puhuimme työasioissa puhelimessa, enkä ole sellaista ääntä kuullut koskaan! Tapasimme sitten kahvien merkeissä, ja totuus oli sitä mitä olin sen ajatellut olevankin, eli semmoinen maalaistollura, enkä itsekään häntä miellyttänyt livenä :D Hauskaa se silti oli!

17/21 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea pettymys odottaa sitten in real life. Hukkaan mennyttä aikaa, jonka olisi voinut viettää ihan tosi elämän rakkauden kanssa. Tuollainen ei kestä arkea vaan menee ohi ensimmäisen vaikeuden kanssa. Haavemaailmaa.

Vierailija
18/21 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Karsea pettymys odottaa sitten in real life. Hukkaan mennyttä aikaa, jonka olisi voinut viettää ihan tosi elämän rakkauden kanssa. Tuollainen ei kestä arkea vaan menee ohi ensimmäisen vaikeuden kanssa. Haavemaailmaa.

Mikä ei kestä arkea? Kenellä on haavemaailma?

Vierailija
19/21 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset olis?

kroppa

mikä siinä

Vierailija
20/21 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko  kertonut sulle  ihastumisesta? Vai mistä tiedät