Ihastuminen etänä
Hassua, olenkohan ihastunut Teamsin välityksellä. Uusi työkaveri, jonka olen joitakin kertoja tavannut livenä tässä korona-aikana, on oudosti alkanut kiehtoa.
Onko jollain muulla tällaista ilmassa? Vai perinteinen kevätkö se vain on? En usko, että minulla on yhtään realistinen kuva tästä työkaverista.
Kommentit (21)
varmaan aika yleistymässä näinä aikoina?
Itse en vois kuvitellakaan mitään jonkun videoyhteyden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt näin :) Korona-ajan ihastus todella. Oltiin kyllä nähty pari kertaa ennen tätä ihan livenä mutta molemminpuolinen ihastus syntynyt tässä vajaan vuoren aikana Teamsin välityksellä. Vähän outoa mutta ihanaa tietysti. Saa nähdä mihin johtaa :)
Vuosi on jo pitkä aika. Ihana juttu.
Juu sitä on nyt liikkeellä tätä etäna ihastumista kuulemma. Kaikkea se korona saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en vois kuvitellakaan mitään jonkun videoyhteyden perusteella.
Elämä on. Kuvittelitpa tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt näin :) Korona-ajan ihastus todella. Oltiin kyllä nähty pari kertaa ennen tätä ihan livenä mutta molemminpuolinen ihastus syntynyt tässä vajaan vuoren aikana Teamsin välityksellä. Vähän outoa mutta ihanaa tietysti. Saa nähdä mihin johtaa :)
Minkä ikäisiä olette? :) Ihana juttu minustakin.
Hormonit hyrrää koronasta huolimatta!
Mulle on myös käynyt näin. Tosielämässä en olisi kiinnostunut ko naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs se sinulle kuuluu? Miksi kysyt? Kiinnostaa minua, luuletko että on kyse pedofiliasta.
Ihan ymmärrettävää, nythän sitä oma mielikuvitus täyttää ne puuttuvat kohdat, ja tyypistä tulee omassa päässä todellinen täydellisyys 😊
Tätähän ne kaukoihastukset ovat aina olleet, fantasioita. Minullakin yksi "ihastus" työkaveri jonka ääni saa kyllä Teamsin kauttakin pikkarit märäksi 😉
Vierailija kirjoitti:
Mikset olis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs se sinulle kuuluu? Miksi kysyt? Kiinnostaa minua, luuletko että on kyse pedofiliasta.
Ihme reaktio taas joltain. Joka ei ole edes tuon viestin vuoden ihastuksesta kertovan viestin laittaja. Vamaan vaan ikä kiinnostaa jos joku hakee "vertaistukea"
Niin kaukoihastus mutta tässä kuitenkin ollaan tekemisissä. Kaukoihastusten kanssa ei yleensä kai jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset olis?
kroppa
Ihastuin 15 vuotta sitten miehen ääneen :D Puhuimme työasioissa puhelimessa, enkä ole sellaista ääntä kuullut koskaan! Tapasimme sitten kahvien merkeissä, ja totuus oli sitä mitä olin sen ajatellut olevankin, eli semmoinen maalaistollura, enkä itsekään häntä miellyttänyt livenä :D Hauskaa se silti oli!
Karsea pettymys odottaa sitten in real life. Hukkaan mennyttä aikaa, jonka olisi voinut viettää ihan tosi elämän rakkauden kanssa. Tuollainen ei kestä arkea vaan menee ohi ensimmäisen vaikeuden kanssa. Haavemaailmaa.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Karsea pettymys odottaa sitten in real life. Hukkaan mennyttä aikaa, jonka olisi voinut viettää ihan tosi elämän rakkauden kanssa. Tuollainen ei kestä arkea vaan menee ohi ensimmäisen vaikeuden kanssa. Haavemaailmaa.
Mikä ei kestä arkea? Kenellä on haavemaailma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset olis?
kroppa
mikä siinä
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kertonut sulle ihastumisesta? Vai mistä tiedät