Sairastuin sitten kolmannen kerran koronaan
Mulle soitettiin äsken, että mun eilen tekemä koronavirustesti on ollut positiivinen. Tämä on siis kolmas kerta 12kk sisään. Olen käyttänyt maskia viime maaliskuusta lähtien, en ole käynyt missää kuin kerran viikossa (maskipäällä) kaupassa ja kerran päivässä tunnin kävelyllä maski päällä läheisessä metsässä. Näiden lisäksi olen nähnyt lähipiiriäni pari kertaa kuukaudessa ulkona reilulla turvavälillä.
Oon niin kyllästyny ihmiset piittaamattomuuteen
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri Asko Järvinen kertoi, että oireettomanakin sairastetun koronan oireet voivat jatkua pitkään.
Kuka ei siis ole vielä kuullut tämän koronan testaamiseen käytettävän testin ongelmista. Sitä testiä ei ole tarkoitettu taudin diagnosointiin. Ja jokaiselle saa halutessaan pyöritettyä positiivisen tuloksen. Positiivinen tulos ei kerro sairastatko tautia vai et.
Jos sinulle on nyt analysoitu kolmas positiivinen koronatulos, niin se ei tarkoita että sairastaisit kolmatta kertaa koronaa, varsinkaan jos ei edes ole mitään oireita.
Koronatesti on ihan höpöhöpöä. Miksi tähän ei puututa ja annetaan vaan tässäkin sivistysvaltiossa jengin huseerata sen testin kanssa.
Kiitos, järjen ääni!!
Jos uskomaton ja kaikesta yleisestä tiedosta ja kokemuksesta poikkeava kertomuksesi on totta se kertoo lähinnä koronatestien epäluotettavuudesta.
Jos olet onnistunut saamaan kaikki kolme tartuntaa eri varianteista tilastollinen ihme on tapahtunut.
Sinuna ottaisin yhteyttä THL:n ja selvityttäisin asian. Siis jos se on totta mitä epäilen suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä te pyöritte? Itse asun Tampereella ja en ole käyttänyt maskia kertaakaan, ei minkäänlaisia oireita, ei väsymystä ei mitään. En ole joutunut tekemään yhtäkään koronatestiä.
Alapeukuttakaa rauhassa mutta suurimmalle osalle tuo tauti ei edes tartu.
Koronatauti on oireeton. Monille.
Uskot tosissasi tuon propagandan jolla saadaan ihmiset ottamaan mahdollisesti tappava hutaisten tehty rokote? Miten ihmisten välillä olisi muka niin suuria eroja että perusterve kuntoileva joutuu teholle käänneltäväksi ja sitten taas minä, lievästi ylipainoinen tupakoija en saa minkäänlaisia oireita.
Minkä propagandan? En minä mitään oireita itsessäni huomannut.
Ai olet kaiken lisäksi vielä idiootti
Niin oletkin. Mutta mene sinä idiootti imemään sitä syöpäkäärylettä, jonka propaganda on saanut sinut imemään.
Mikä propaganda siinä on? Enemmänkin propagandaa on lääkärien täysin liioitellut varoitukset ja keuhkosyöpäuhkailut. Lääkefirmat tienaa hyvin ja lääkärit saa sponsorointia. Olet ihan uskomattoman tyhmä.
Haha. Mietipä miten paljon tupakkafirmat tienaa kun ovat saaneet sinut ja kaikki muut nikotiinikoukkuun.
Voi mä en enää kestä. Miten ne lääkefirmat siitä hyötyy että lääkärit varoittelee tupakinpoltosta? Lääkefirmat hyötyy siitä että sinä sairastut tupakinpoltosta ja Tarvitset keuhkoahtaumaasi/syöpääsi lääkkeitä ja hengitysvälineitä.
Vierailija kirjoitti:
No sinähän se siinä koronalinko olet ja välinpitämätön kun ramppaat ympäriinsä saamassa ja tartuttamassa koronaa. Ei se maski mikään koronasuoja ole. Lopeta taudin levitys. Pysy kotona
Parempi kun lakkaat hengittämästäkin. Tarttuu nimittäin hengityksen välityksellä.
Kuuntele nyt aikuisten oikeesti itseäs!! ;D