Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastuin sitten kolmannen kerran koronaan

JuuliaKerk
05.03.2021 |

Mulle soitettiin äsken, että mun eilen tekemä koronavirustesti on ollut positiivinen. Tämä on siis kolmas kerta 12kk sisään. Olen käyttänyt maskia viime maaliskuusta lähtien, en ole käynyt missää kuin kerran viikossa (maskipäällä) kaupassa ja kerran päivässä tunnin kävelyllä maski päällä läheisessä metsässä. Näiden lisäksi olen nähnyt lähipiiriäni pari kertaa kuukaudessa ulkona reilulla turvavälillä.

Oon niin kyllästyny ihmiset piittaamattomuuteen

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JuuliaKerk kirjoitti:

Asun Helsingissä, mutta silti oon elänyt 99% ajasta neljän seinän sisällä yksin kotona. Ja tauti ei ole sama sillä oon saanut negatiivisen tuloksen testeistä aina muutama viikko oireiden loppumisen jälkeen.

Vieläkö jollekin tosiaan tulee tässä kohtaa yllätyksenä että negatiivinen testitulos ei ole mikään 100% varmuus siitä että sinulla ei ole koronaa?

Vierailija
22/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä te pyöritte? Itse asun Tampereella ja en ole käyttänyt maskia kertaakaan, ei minkäänlaisia oireita, ei väsymystä ei mitään. En ole joutunut tekemään yhtäkään koronatestiä.

Alapeukuttakaa rauhassa mutta suurimmalle osalle tuo tauti ei edes tartu.

Koronatauti on oireeton. Monille.

Uskot tosissasi tuon propagandan jolla saadaan ihmiset ottamaan mahdollisesti tappava hutaisten tehty rokote? Miten ihmisten välillä olisi muka niin suuria eroja että perusterve kuntoileva joutuu teholle käänneltäväksi ja sitten taas minä, lievästi ylipainoinen tupakoija en saa minkäänlaisia oireita.

Minkä propagandan? En minä mitään oireita itsessäni huomannut.

Ai olet kaiken lisäksi vielä idiootti

Niin oletkin. Mutta mene sinä idiootti imemään sitä syöpäkäärylettä, jonka propaganda on saanut sinut imemään.

Mikä propaganda siinä on? Enemmänkin propagandaa on lääkärien täysin liioitellut varoitukset ja keuhkosyöpäuhkailut. Lääkefirmat tienaa hyvin ja lääkärit saa sponsorointia. Olet ihan uskomattoman tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaviruksia on ainakin 7 kierrossa. Osa vuosikymmenten takaa.

Vierailija
24/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi jo kahdesta kerrasta pitänyt jäädä jonkinlainen immuniteetti. Tai sitten ainakin tämä viimeinen kerta voi olla joku kummallinen mutantti, joka ei esim. rokotteista välitä ja voi tarttua vaikka kauempaakin.

Vierailija
25/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

JuuliaKerk kirjoitti:

Asun Helsingissä, mutta silti oon elänyt 99% ajasta neljän seinän sisällä yksin kotona. Ja tauti ei ole sama sillä oon saanut negatiivisen tuloksen testeistä aina muutama viikko oireiden loppumisen jälkeen.

Miten tauti erottuu kerrasta toiseen? Mietin olenko myös saanut koronan toiseen otteeseen. Päätä särkee, väsyttää ja olo on raskas.Ei oikeen jaksa tehdä mitään. 

Ekalla kerralla oli pikku flunssa, Toisella kertaa särki vaan päätä ja nenä vuoti ja keskiviikkona alkoi lievästi allergiamaiset oireet, mutta kurkkukivulla. Nyt olo on normaali, mutta olen karanteenissa nyt sen 14päivää.

Vierailija
26/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä te pyöritte? Itse asun Tampereella ja en ole käyttänyt maskia kertaakaan, ei minkäänlaisia oireita, ei väsymystä ei mitään. En ole joutunut tekemään yhtäkään koronatestiä.

Koronatauti on oireeton. Monille.

Uskot tosissasi tuon propagandan jolla saadaan ihmiset ottamaan mahdollisesti tappava hutaisten tehty rokote? Miten ihmisten välillä olisi muka niin suuria eroja että perusterve kuntoileva joutuu teholle käänneltäväksi ja sitten taas minä, lievästi ylipainoinen tupakoija en saa minkäänlaisia oireita.

Minkä propagandan? En minä mitään oireita itsessäni huomannut.

Ai olet kaiken lisäksi vielä idiootti

Niin oletkin. Mutta mene sinä idiootti imemään sitä syöpäkäärylettä, jonka propaganda on saanut sinut imemään.

Mikä propaganda siinä on? Enemmänkin propagandaa on lääkärien täysin liioitellut varoitukset ja keuhkosyöpäuhkailut. Lääkefirmat tienaa hyvin ja lääkärit saa sponsorointia. Olet ihan uskomattoman tyhmä.

Ai olet kaiken lisäksi vielä ameeba. 

Vierailija
27/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa sinällään kun minäkään en ole työelämässä, en tapaa ketään ja tämä "tappotauti" ja sairastettu kaksi kertaa. On kaikenmaailman rajoituksia tulossa ja vaikka mitä. Taudista jonka normi ihminen sairastaa oireettomana tai niin kuin moni, moneen kertaan. Oikeasti mitä tässä nyt pelätään? Tämä alkaa olla aika vanha vitsi jo, ei naurata enää.

Vierailija
28/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JuuliaKerk kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

JuuliaKerk kirjoitti:

Miten tauti erottuu kerrasta toiseen? Mietin olenko myös saanut koronan toiseen otteeseen. Päätä särkee, väsyttää ja olo on raskas.Ei oikeen jaksa tehdä mitään. 

Ekalla kerralla oli pikku flunssa, Toisella kertaa särki vaan päätä ja nenä vuoti ja keskiviikkona alkoi lievästi allergiamaiset oireet, mutta kurkkukivulla. Nyt olo on normaali, mutta olen karanteenissa nyt sen 14päivää.

Tästä olen kiitollinen, että olen perusterve nuori aikuinen. Selviytymisprosentti mun ikäisillä on kuitenkin luokkaa 99,995%, mutta oon totellu rajoituksia 99,99% ajasta muiden takia. Näin mua sitten rangaistaan.

Vierailija
29/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nonstop korona. 

Vierailija
30/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on sairastanut koronan, voi saada testistä positiivisen tuloksia kuukausia itse taudin jälkeen. ap:n tapauksessa voi olla, että sairastanut yhden kerran koronan, sen jälkeiset positiiviset tulokset johtuu tästä.

Vierailija
31/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JuuliaKerk kirjoitti:

JuuliaKerk kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

JuuliaKerk kirjoitti:

Tästä olen kiitollinen, että olen perusterve nuori aikuinen. Selviytymisprosentti mun ikäisillä on kuitenkin luokkaa 99,995%, mutta oon totellu rajoituksia 99,99% ajasta muiden takia. Näin mua sitten rangaistaan.

Jos olet perusterve hyvällä vastustuskyvyllä sinulle ei edes pitäisi tulla oireita kuten ei monelle vanhemmallekkaan.

Vierailija
32/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjalta kuulostaa. Asun Tšekissä jossa on 15 000 tapausta päivässä jo kuukausien ajan. En ole sairastunut, enkä saanut edes tavallista flunssaa. Yksi kavereistani sairasti koronan lievänä. Elämme rajoitetusti toki, töitä tehdään kotona jne, mutta välillä kavereita tavaten.

Vierailija
33/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JuuliaKerk kirjoitti:

JuuliaKerk kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

JuuliaKerk kirjoitti:

Jos olet perusterve hyvällä vastustuskyvyllä sinulle ei edes pitäisi tulla oireita kuten ei monelle vanhemmallekkaan.

Miksi sitten perusteluna sille että ei ole levittänyt sitä sanotaan ettei ole ollut oireita?

Vierailija
34/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JuuliaKerk kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

JuuliaKerk kirjoitti:

Menetkö tuollaisilla oireilla testiin? En mä vaan ole mennyt. Mulla on kurkku kipeä vähän joka toinen päivä ja päätäkin välillä särkee ja joskus aivastelen ja on nuha ja tosiaan välillä väsyttääkin. Olen pitänyt niitä normaaliin elämiseen kuuluvina vaivoina.

Vierailija
35/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JuuliaKerk kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

JuuliaKerk kirjoitti:

Menetkö tuollaisilla oireilla testiin? En mä vaan ole mennyt. Mulla on kurkku kipeä vähän joka toinen päivä ja päätäkin välillä särkee ja joskus aivastelen ja on nuha ja tosiaan välillä väsyttääkin. Olen pitänyt niitä normaaliin elämiseen kuuluvina vaivoina.

Juu ei sitä ne tehohoitopotilaat ole levittänyt maailmanlaajuiseksi pandemiaksi.

-eri

Vierailija
36/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun onnellinen tilanteesi johtuu siitä, että ihmiset ympärillä huolehtivat turvaväleistä ja pitävät maskia. Käsidesin käyttö näyttää kyllä unohtuneen tamperelaisilta.

Vierailija
37/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, todennäköisesti olen sairastanut meeminuhan jo.

Vierailija
38/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erilainen tilanne kyllä. Silti kuulostaa uskomattomalta. Mä en vieläkään tiedä yhtäkään sairastunutta kuin lehtien palstoilta. Tampereen rajalla asun

Vierailija
39/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri Asko Järvinen kertoi, että oireettomanakin sairastetun koronan oireet voivat jatkua pitkään.

Kuka ei siis ole vielä kuullut tämän koronan testaamiseen käytettävän testin ongelmista. Sitä testiä ei ole tarkoitettu taudin diagnosointiin. Ja jokaiselle saa halutessaan pyöritettyä positiivisen tuloksen. Positiivinen tulos ei kerro sairastatko tautia vai et.

Jos sinulle on nyt analysoitu kolmas positiivinen koronatulos, niin se ei tarkoita että sairastaisit kolmatta kertaa koronaa, varsinkaan jos ei edes ole mitään oireita.

Koronatesti on ihan höpöhöpöä. Miksi tähän ei puututa ja annetaan vaan tässäkin sivistysvaltiossa jengin huseerata sen testin kanssa.

Vierailija
40/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi voi näyttää positiivista, vaikka olet täysin terve.

Miksi laukkaatte niissä testeissä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän