Hallitus saanut Sputnik V yhteistyötarjouksen jo tammikuussa---IS
–Putin on itse puhunut rokotteestaan monta kertaa. Tammikuussa hän kertoi keskusteluistaan mahdollisesta rokoteyhteistyöstä Euroopan kanssa ja valmiudesta avata sitä myös Suomeen päin. Hallitukselle tästä on raportoitu,
Kommentit (93)
Me ollaan kaikki tavallaan julkkiksia nyt, koska jäädään historiankirjoihin koronan takia numeroina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
=D=D
Jos karhu olisi hyökkäämässä pihalle, me emme tekisi mitään koska meillä olisi vain naapurin antama haulikko, ja siihen emme halua koskea.
Odotamme ystävän lähettämää hernepyssyä joka tosin on aika kaukana, mutta se annetaan hymyillen ja kauniiden saatesanojen kanssa.
=D=D
Ja sillä välin karhu on jo syönyt muutaman...
Onko tämä nerokasta vai id--o.Ottien touhua?
Sinä voit toki testaamattoman myrkyn ottaa ihan vapaasti.
Ja mistäköhän sen saa?
Linkki?
Siitähän on kyse koska hallitus ei avaa rajoja rokotteelle (vaan kaikelle muulle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
=D=D
Jos karhu olisi hyökkäämässä pihalle, me emme tekisi mitään koska meillä olisi vain naapurin antama haulikko, ja siihen emme halua koskea.
Odotamme ystävän lähettämää hernepyssyä joka tosin on aika kaukana, mutta se annetaan hymyillen ja kauniiden saatesanojen kanssa.
=D=D
Ja mistäköhän sen saa?
Linkki?
Siitähän on kyse koska hallitus ei avaa rajoja rokotteelle (vaan kaikelle muulle)
Rajan yli vaan ja Pietarissa piikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut nyt ottaisi vaikka Trumpin suosittelemaa viemärinputsausainetta, jotta Sanna näyttäisi mahdollisimman huonolta heidän silmissään. Voitte ihan vapaasti ottaa testaamatonta ainetta, minä en.
Hyvä ystävä, viestissäsi oli monta virhettä.
Räikein oli että "Voitte vapaasti ottaa..."
Ei voida, siitähän on juuri kyse.
EI voida.
EI VOIDA OTTAA....
Kyllä voitte. Nokka kohti Pietaria. Sieltä sitä saa.
Taas näitä neroja, raja on kiinni jos ei ole näyttää rokotepassia.
Nerous on kyllä kaukana sinusta. Vai että rokotepassi 🤣
Minäkin nauran koko matkan... hautajaisiisi. (vai oletko jo saanut rokotteen?)
=D=D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
=D=D
=D=D
Ja mistäköhän sen saa?
Linkki?
Palikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut nyt ottaisi vaikka Trumpin suosittelemaa viemärinputsausainetta, jotta Sanna näyttäisi mahdollisimman huonolta heidän silmissään. Voitte ihan vapaasti ottaa testaamatonta ainetta, minä en.
Hyvä ystävä, viestissäsi oli monta virhettä.
Räikein oli että "Voitte vapaasti ottaa..."
Ei voida, siitähän on juuri kyse.
EI voida.
EI VOIDA OTTAA....
Kyllä voitte. Nokka kohti Pietaria. Sieltä sitä saa.
Taas näitä neroja, raja on kiinni jos ei ole näyttää rokotepassia.
Minäkin nauran koko matkan... hautajaisiisi. (vai oletko jo saanut rokotteen?)
=D=D
Luojan kiitos, etten näin yksinkertaisia otuksia tunne lähipiirissäni.
Mä ottaisin Sputnik-rokotteen ilman mitään empimistä jos se nyt tulisi jakoon. Ihme hysteeristä pelkoa ja persuhöpötystä täällä.
Kaikki persut vois rokottaa sputnikilla. Vois jopa uskoa, että siinä nyt ainakin se siru olis ja persut olis sen jälkeen entistä enemmän Venäjän juoksupoikia. 😁
Katsos, sinä saat tehdä kuten haluat eli olla ottamatta Sputnik-rokotetta, mutta on muita ihmisiä Suomessa jotka haluavat sen tehdä.
Siis se ei ole reilua eikä oikeudenmukaista. EIkä tasa-arvoista.
Katsos, tästä on vain kyse. Ei sinulta viedä MITÄÄN pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti kitistään näistä jo hyväksytyistä rokotteita. Ei haluta ottaa kun ne on kuulemma hutiloiden ja nopeasti kehitetty. Nyt sitten itketään Sputnikin perään, sitä pitäis saada vaikka sillä ei vielä ole Euoopan lääkeviraston myyntilupaa. Lisäks se on kehitetty vielä noita käytössä oleviakin nopeammin. Suomalaiset on kyllä ihanan ristiriitaisia.
Ei ole mitään ristiriitaa. Sputnik on todettu erittäin tehokkaaksi.
Kuka todennut? Onko Putin ottanut?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan muu suostuis ottamaan venäläistä rokotetta kuin persut ja ei oikeastaan hekään kun ovat muuten vaan rokotteita vastaan. Joten pitäkööt venäläiset vaan rokotteensa.
Äänestän nykyään "persuja" ja huomaan ettet ymmärrä "persuista" yhtään mitään. Otan rokotteen heti kun saan mutta minulle ei kelpaa edes venäläiset autonrenkaat.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin Sputnik-rokotteen ilman mitään empimistä jos se nyt tulisi jakoon. Ihme hysteeristä pelkoa ja persuhöpötystä täällä.
Sitten vaan Tehtaankadulle soittaan ovikelloa. Ota jäsenkirjasi mukaan.
Ompa paljon näitä narsisteja matkassa.
"Minä tiedän mitä teet, näin pelastut ja vain näin."
Ja jos et tee minä haukun sinua.
=D=D
Mistä näitä narskuja aina sikiää??
"Katsos, tästä on vain kyse. Ei sinulta viedä MITÄÄN pois."
Koko vauva-sivuston ydin.
Miksi väitellä kerran päätökset voidaan tehdä siten ettei se sinulta ole pois.
Sallitaan kaikkien kukkien kukkia ja kuihtua ilman paapomista.
Tuo Sputnik rokote on ollut kaikkein tehokkain testeissä, 92% tehokkuus. Ja Marin ei saa mitään aikaan. Luoja tämä hallitus on toivoton.
Politikointi on ihmiselämää tärkeempää.
Katso missä Jutta istuu.
Sinne myös Sanna haluaisi naapurihuoneeseen, keinoista viis.